Married at first sight

Marcello ofzo toch?

Marcelino!
Ik kon ook niet goed naar z’n stem luisteren (lullig want kan hij niks aan doen natuurlijk), maar vond ‘m wel leuk om naar te kijken! :innocent:

Jaaa Marcellino inderdaad! Haha :clap:t3:

Ik heb bij Daisy en Mick ook wel flinke twijfels. Ik denk dat Mick iemand zoekt die voor hem zorgt en dat Daisy een meer zelfstandige man zoekt.

1 like

Iemand de nieuwste aflevering al gezien?

Ben benieuwd hoe het tussen Rein en Danny gaat uitpakken. Ik vond die scène tussen Rein en die te aanhankelijke vriendin een beetje naar, kreeg er mean girls vibes van. Hoop heel erg dat Danny niet wordt gekwetst, volgens mij is hij wel echt een goeie vent.

13 likes

Ik heb dat stukje op gitaar doorgespoeld, ik trek die ongemakkelijkheid niet.

5 likes

Ja same here… hij voelt direct een beetje onecht of onbetrouwbaar aan nu in z’n ‘leuke’ en enthousiaste gedrag naar Danny…

Oeh door al jullie spoilers (die ik niet lees!) heb ik extra veel zin in vanavond!

Lol ook echt dan Monique Smit een vriendin van Mick is? :joy: Of eigenlijk haar vriend dan maargoed haha. En dat zij hem hebben opgegeven. Ze vond het ook echt een beetje ongemakkelijk dat Carlo haar naam zo hard riep tussen alle gasten :laughing: Ben echt heel benieuwd hoe het tussen hem en Daisy gaat uitpakken. Tot nu toe “zie” ik het nog niet echt eigenlijk. Behalve dat plat Amsterdamse dan

Tussen Lars en Lizzy lijkt het tot nu toe wel leuk en gezellig. Maar zie het nog niet echt heel erg opbloeien eigenlijk

1 like

Haha jezus m’n spoilers lukken niet, boehoe. Dan maar zo

Samenvatting

Ik vind Lars en lizzy zo lief, hebben het echt leuk met elkaar :heart_eyes:

Rein heeft denk ik nu wel wat van z’n ware aard laten zien. Hoop dat Danny een kans krijgt

Ik vind de twee van het nieuwe, laatste stel allebei heel sympathiek overkomen. Hoop dat ze een match gaan zijn

Ik zie trouwens dat MAFS Belgie op Videoland staat. Is dat een aanrader?

Jaaa blind getrouwd is echt 1000x leuker dan de Nederlandse versie vind ik! Zeker kijken! Veel minder langdradig qua voorbereiding enz. Gewoon trouwen, feest en dan alles daarna. Vond de deelnemers op een of andere manier ook allemaal veel leuker/sympathieker overkomen. Voor mijn gevoel is er in de NL versie toch nog wel wat nadruk op sensatie en “theater” en is het in de Vlaamse variant veel meer gewoon “echt” ofzo

2 likes

Helemaal eens met bovenstaande. In blind getrouwd moeten ze ook langere tijd samenwonen. Is qua inhoud veel interessanter.

1 like

Ik kijk nu al maar Tante Anneke is echt zwaar irritant.

6 likes

Ik vind hem hierdoor gelijk een stuk onsympathieker. En die vriendin man man man volgens mij echt zo’n type die gelijk helemaal jaloers is op zijn geliefde omdat zij dan minder aandacht krijgt

4 likes

Oh is dit ook op een andere plek dan Videoland te bekijken? Klinkt heel tof!

Het seizoen van vorig haar heb ik gekeken via de VTM Go app. Helaas staan de andere seizoenen er niet op en geen idee of er al een nieuwe is. Maar die erop staat was erg leuk!

1 like

Zo lief die reactie van de dochter van Sylvia op Freddy! Hopelijk is het indd een gouden match!

12 likes

Aaah die reactie van freddy :heart_eyes:

4 likes

Wel een godsgruwelijk trage uitzending weer zeg waarin weer nauwelijks wat gebeurd is :expressionless:

14 likes

Nou dat vond ik ook inderdaad, ik vind het al te langdradig maar het lijkt dit seizoen nog wel erger dan eerst. Er zijn pas 2 stellen getrouwd en de 3e dan vandaag bijna maar jezus wat traag.