Ja ik snap ook niet dat er na al die seizoenen nog niks aan veranderd is. Die kritiek zal er toch niet alleen op dit forum zijn? En als programmamaker en dus professional daarin hoor je toch onderhand ook beter in te kunnen schatten wat vermakelijker is om naar te kijken, die ellendige voorbeschouwingen of hoe het na het huwelijk gaat…
Vooral die stomme vriendin deed naar vond ik. Zij ging van alles zeggen over Danny’s haar terwijl Rein alleen maar zei dat hij het chill vond dat hij in bed kon blijven liggen en z’n haar niet hoefte te föhnen i.t.t. Danny. Ging ze weer roepen dat ze het liefst bij de huwelijksnacht wilde zijn en dat ze in een gat valt nu Rein op huwelijksreis gaat, ik kreeg er weer helemaal de kriebels van. Ik hoop enorm dat Rein een beetje voorzichtig met Danny omgaat.
Ik vind Danny echt een lieve man, vind het ook grappig dat op de insta van Lizzy zoveel foto’s van hun samen staan en dat zij vrienden zijn. Geinige combinatie
Haha het zal ook eens niet
Gelukkig is michella kox wel heel leuk en betrouwbaar
Ze zal ook eens iets positiefs over anderen zeggen…
Ze zal die relatie ook niet verzonnen hebben, maar misschien ligt het wel genuanceerder. Dat er meerdere redenen zijn geweest om de relatie te beëindigen.
Is vast niet het hele verhaal! Wel toevallig dat zij nichtje van zijn ex is
Wat zijn ze allemaal saai en degelijk zeg en wat gaat het programma langzaaaaaaaaaam. Ik heb te veel naar de Australische versie gekeken denk ik
Ik moet bijna naar het opbiechttopic denk ik maar ik vind Lars en Lizzy echt heel leuk samen. Er is niks mis met dat burgerlijke/truttige toch?
Same! Hoeveel koppels komen er nog bij?
Ik vind die Mick echt niet leuk en z’n vrienden ook niet. Ik geloof hem niet op een of andere manier
Even in spoiler want heb vooruitgekeken dus heb de afl al uit
Samenvatting
Hoe ongemakkelijkkk volgens mij doelde Rein met de opmerking over Danny’s haar gewoon dat hij er veel moeite in steekt maar die vriendin wilde even trash talken omdat ze het geen mooi kapsel vond?
Vind dat sowieso een beetje rare vrouw, ze wilt mee op de huwelijksnacht wtf? Voelt een beetje alsof ze het heel jammer vindt dat Rein op mannen valt.
Ik dacht trouwens ook dat we alle koppels al hadden maar blijkbaar niet?? Heb geen zin in weeer het feestje en klaarmaken en de bruiloft die wordt uitgemolken
ik hoop dat het zenuwen zijn, vind hem echt heel droog en onsympathiek overkomen
Ik ook niet. Hij heeft zichzelf dus ook niet opgegeven. Snap de match ook niet. Bij Daisy zou ik een veel stoerdere vent zoeken… Ik vind Mick echt totaal niet overkomen als iemand die dit serieus wil. Hij doet het volgens mij alleen maar voor het avontuur. Lachen volgens vrienden en mam/tante blij dat ze ietsjes dichterbij familie uitbreiding zijn. Arme Daisy…
Hahah wat een hoog sinterklaasgehalte die gelofte zeg
Hahahaha dit verklaart alles!!
Het klonk in mijn oren als gewoon irritant stoerdoen. Zou het niet waarderen als ik dit terugzag. Is toch rot.
Wow wat een denigrerende doos ja. Ook die sneer ‘lekker achter onze stoel dansen’. Pffff please, Corona dus ja gewoon doen