Die ex van Monique
lekker begin van je huwelijk
Die grapjes van Lars worden echt irritant hoorā¦
Je hoeft niet overal een grap van te maken.
In afl 9 begint Lizzy een serieus gesprek over het samenwonen, en ze zegt: hoe gaan we dat doen, want ik woon nog thuis.
Lars: ja ik ook gnorf ik woon niet bij de buurvrouw.
Brrā¦
En over gnorfen gesproken, Rein knort als hij lacht⦠haha
Oh en een dansende Freddy 
Oh sorry, aangepast, vond niet dat het iets spannends weggaf.
Dansende Freddy is wat iedereen nodig heeft op een maandag 
Samenvatting
Ik ga vanavond kijken en heb na die cliffhanger van vorige week al helemaal zin in whatever dit haat worden. Je ex die je wegbrengt naar het altaar is toch per definitie een barslecht idee.
Wow die ex van Monique
Wat een nachtmerrie, hij maakt zichzelf zo ontzettend belangrijk, op iemand anders zān bruiloft nota bene. Echt not OK.
Stiekem de spoilers toch even gelezen andddddd canāt wait. Neem aan dat dat vanavond en morgen op tv komt toch?
Waarom doet Mick me hieraan denken?
In de leukste zin van het woord vond deze tekenfilm echt leuk. En dit was mijn favo karakter na Spinelli.
Het gaat zooo sloom!
Echt he. Het lijkt of lizzy en Lars al een jaar op vakantie in Duitsland zijn.
Van wie?
Ik was alweer vergeten dat er nog een koppel bijkwam, zooo geen zin in weer trouwoutfits passen en vrijgezellenfeest en dan nog klaarmaken voor de bruiloft
volgens mij zijn Lars en Lizzy alweer terug tegen de tijd dat hun eindelijk eens getrouwd zijn
Zou leuker zijn als er elke aflevering 1 stel wordt gevolgd van voorbereidingen tot samenwonen denk ik, in plaats van eerst 6 afleveringen naar voorbereidingen kijken 
Ik heb de afleveringen inmiddels aanstaan tijdens het doen van iets anders
Kom er anders gewoon niet doorheen. Hoop echt zo dat er tzt een nieuw seizoen van de Belgische variant op videoland komt, daar was het tempo echt zoooveel beter!
Ik ging vroeg naar bed om het te kijken maar het vooruitzicht van anderhalf uur traagheid hield me tegen. Die reclame tussendoor maakt het al helemaal ontzettend langgerekt.
Samenvatting
Hahaha Danny op het paard ānormaal rijd ik 200pk, nu 1pk. Maar ik vind 1pk enger dan 200pkā En āwaar is de handrem?ā Echt die man 

Ik ākijkā het net als @sunflowers gewoon op de achtergrond terwijl ik iets anders doe.
Oh en ik heb het vlak na 20:30 gestart via RTL XL @Lort, met adblock heb je dan geen reclames tussendoor en dan duurt het gewoon maar een uur.
Ik blijf gewoon stug volhouden omdat ik hoop op drama net als vorig seizoen met Monique (toch?), wat zo lekker geƫdit was met dat onweer tijdens hun honeymoon.
Goede tip, dank je!
Wat is die tante van Mick vervelend joh
Jaaaa I know, ik zit ook op de Videoland