Married at first sight

Bah. Een kapsel kun je veranderen maar zo’n nare persoonlijkheid niet. Bye Petra.

22 likes

Nou super enthousiast zeg :roll_eyes:

Wat is dat toch met die vriendinnen van die mannen die opeens zo flirterig doen als ze gaan trouwen? Alhoewel ik de vriendin van Aron iets minder irritant vind dan die van Rein maakt ze ook van die opmerkingen.

Nee idd, hij lijkt helemaal niet serieus en de lieve man die alles voor zijn vrouw over heeft en haar op handen zal dragen zoals zijn vrienden en familie hem omschrijven zie ik er ook (nog) niet echt in.

4 likes

Bij mij komt het over alsof zijn familie en vrienden vooral willen dat hij volwassen wordt en echt toe is aan de volgende stap terwijl hij er zelf nog niet zo over denkt. Ik hoop voor Daisy dat het meevalt maar ik zie nog niet helemaal voor me hoe dit uitpakt

20 likes

Ja oef, die Danny lijkt me zo’n lieve man! Ik hoop dat zij niet de bitchy best friend gaat worden die Danny dan toch niet echt accepteert en dat zo heel sneaky laat weten… Ik denk dat zij nog best wel eens tussen die twee in kan komen te staan

3 likes

Ik wil echt bff worden met Danny en dan geen creepy bitchy roddel bff in roze pak maar gewoon een leuke bff, samen zijn chocolade wegwerken en met de louis vuitton tassen op citytrip!!!

15 likes

Haha ja inderdaad lekker samen de hele dag pindarotsjes en bonbons van rousseau eten :heart_eyes: lijkt me echt een hele lieve man die altijd voor iedereen klaar staat. Al vind ik zijn sexueel getinte grapjes wel een beetje irritant worden.

9 likes

Ik zou Rein in dit geval gerust nog het voordeel vd twijfel willen geven dat hij het misschien niet eens per se lullig bedoelde van dat kapsel en indd doelde op de tijd dat zo’n kapsel kost. Maar tegelijkertijd vind ik het ook veelzeggend over hém dat ie zo’n raar en naar type als beste vriendin heeft. Ik zou het los van dat ze vals overkomt ook echt niet chill vinden als één van m’n beste vrienden zich zo zou verlekkeren aan me en dat dan ook nog eens continu zou uiten :nauseated_face: Maar blijkbaar vindt Rein dat wel egostrelend oid want hij zegt er niks van en is bevriend met d’r dus tja. Sowieso raar vind ik als je een gewone vriend als een lustobject ziet en ook niks anders over hem weet te vertellen dan dat ie lekker is :roll_eyes: En als zij dat al zo vaak roept terwijl de camera draait en ze dus wéét dat ze gefilmd wordt, dan is het normaal wellicht nog erger ook. En ugh, ook zo met die condooms te moeien en zeggen dat ze er bij zou willen zijn, lekker ongepast allemaal.

11 likes

Volgens mij de botanische kas in het Cantonspark in Baarn!

3 likes

Ja dat ziet er indd uit alsof het daar is! Thanks!

1 like

Die ex van Monique :face_vomiting: lekker begin van je huwelijk

8 likes

Die grapjes van Lars worden echt irritant hoor…
Je hoeft niet overal een grap van te maken.

In afl 9 begint Lizzy een serieus gesprek over het samenwonen, en ze zegt: hoe gaan we dat doen, want ik woon nog thuis.
Lars: ja ik ook gnorf ik woon niet bij de buurvrouw.
Brr…

En over gnorfen gesproken, Rein knort als hij lacht… haha

Oh en een dansende Freddy :heart:

1 like

Oh sorry, aangepast, vond niet dat het iets spannends weggaf.

Dansende Freddy is wat iedereen nodig heeft op een maandag :heart:

Samenvatting

Ik ga vanavond kijken en heb na die cliffhanger van vorige week al helemaal zin in whatever dit haat worden. Je ex die je wegbrengt naar het altaar is toch per definitie een barslecht idee.

8 likes

Wow die ex van Monique :scream: Wat een nachtmerrie, hij maakt zichzelf zo ontzettend belangrijk, op iemand anders z’n bruiloft nota bene. Echt not OK.

16 likes

Stiekem de spoilers toch even gelezen andddddd can’t wait. Neem aan dat dat vanavond en morgen op tv komt toch?

Profile_-_Mikey_Blumberg

Waarom doet Mick me hieraan denken?

In de leukste zin van het woord vond deze tekenfilm echt leuk. En dit was mijn favo karakter na Spinelli.

34 likes

Het gaat zooo sloom!

3 likes