Heb net aflevering 10 gekeken op Videoland dus mijn reactie daarop moet in een spoiler geloof ik dus bij deze
Ik ging echt helemaal stuk om Danny op dat paard met die man die bij dat naaktstrand stond en dat dat paard ging plassen en dat Rein zo moest lachen haha, vind Danny wel echt grappig. En heel mooi en knap hoe hij zo open is naar Rein en dat ze al zo de diepte in gaan qua gesprekken.
Leek trouwens net alsof de volgorde van beelden van de huwelijksreis van Lars en Lizzy niet klopte. In de aflevering van gisteren werd gezegd: het is nog maar 2 nachten dus gaan ze nu praten over de volgende stap, het samenwonen. En in de aflevering van vandaag zeiden ze weer dat het inmiddels de tweede dag van hun huwelijksreis was.
Ik krijg van Mick ook een beetje een onsympathieke vibe, vind echt dat hij te nonchalant overkomt, denk niet dat het gaat werken tussen hen, Daisy heeft iemand met een iets volwassenere en zorgzamere instelling nodig geloof ik.
En @Motherofdragons wat Lizzy betreft, volgens mij is zij best wel beschermd opgegroeid en heeft ze weinig meegemaakt en gezien in haar leven doordat ze zich volledig op haar sport focuste. Kan me best voorstellen dat je dan zo gedisciplineerd in je ritme zit dat het echt wennen is als je daar ineens uit moet. Daar bovenop alle indrukken op zo’n reis, ook nog eens een vreemde proberen te leren kennen, de spanningen van de opbouw naar een bruiloft die er misschien uit komen, dat is nogal wat. En omdat ze best jong is is het misschien ook lastiger om dat goed te relativeren lijkt me. Ik vind iig echt niet dat ze zich aanstelt ofzo.