Married at first sight

Samenvatting

Ahh wel heel lief van Bert dat hij Suzan alsnog ten huwelijk wil vragen voordat ze gan trouwen. Ben benieuwd naar haar reactie! Zoals ik het nu kan inschatten denk ik dat zij wel een hele goede match kunnen zijn!

En volgende week al “gedoe” tussen Mick en Daisy. Denk echt nog steeds dat dat niks wordt…

8 likes

Ik spoel die voorbereidingen gewoon door op Videoland. Scheelt echt al 20 minuten kijken per aflevering.

Vind Freddy en Sylvia ook nog steeds een hele leuke match en hoop dat het wat wordt. Rein en Danny begin ik iets minder vertrouwen in te krijgen, al hadden ze wel veel lol tijdens het autorijden. Lars is een leuke jongen maar de foute grapjes moet ie echt inslikken. Mick vind ik meer een feestbeest die nog niet toe is aan iets serieus maar is gedwongen door zijn familie :stuck_out_tongue: Daisy lijkt me een leuke meid die juist wel op zoek is naar een serieuze relatie. Het nieuwe koppel lijkt me ook leuk! En dan nog die golf gast…niet mijn type haha maar vind ze wel bij elkaar passen. Beetje (nep) “kak” allebei.

1 like

Ahh ik vind t echt wel een beetje zielig voor Daisy, die tante Nel Veerkamp van Mick weet ineens haar naam niet meer en het voorstukje voor volgende week ziet er ook niet best uit. Zou echt niet blij zijn met die Mick, zo onverschillig en lomp.

Het laatste stel heb ik nog wel hoop voor (Bert en Susan), zo lief hoe die zoon haar zo support! En lief dat Bert haar nog officieel ten huwelijk wil vragen :slight_smile:

5 likes

Heb net aflevering 10 gekeken op Videoland dus mijn reactie daarop moet in een spoiler geloof ik dus bij deze

Ik ging echt helemaal stuk om Danny op dat paard met die man die bij dat naaktstrand stond en dat dat paard ging plassen en dat Rein zo moest lachen haha, vind Danny wel echt grappig. En heel mooi en knap hoe hij zo open is naar Rein en dat ze al zo de diepte in gaan qua gesprekken.
Leek trouwens net alsof de volgorde van beelden van de huwelijksreis van Lars en Lizzy niet klopte. In de aflevering van gisteren werd gezegd: het is nog maar 2 nachten dus gaan ze nu praten over de volgende stap, het samenwonen. En in de aflevering van vandaag zeiden ze weer dat het inmiddels de tweede dag van hun huwelijksreis was.
Ik krijg van Mick ook een beetje een onsympathieke vibe, vind echt dat hij te nonchalant overkomt, denk niet dat het gaat werken tussen hen, Daisy heeft iemand met een iets volwassenere en zorgzamere instelling nodig geloof ik.

En @Motherofdragons wat Lizzy betreft, volgens mij is zij best wel beschermd opgegroeid en heeft ze weinig meegemaakt en gezien in haar leven doordat ze zich volledig op haar sport focuste. Kan me best voorstellen dat je dan zo gedisciplineerd in je ritme zit dat het echt wennen is als je daar ineens uit moet. Daar bovenop alle indrukken op zo’n reis, ook nog eens een vreemde proberen te leren kennen, de spanningen van de opbouw naar een bruiloft die er misschien uit komen, dat is nogal wat. En omdat ze best jong is is het misschien ook lastiger om dat goed te relativeren lijkt me. Ik vind iig echt niet dat ze zich aanstelt ofzo.

4 likes

Als je je ogen dicht doet als Daisy praat is het net alsof je Britt Dekker hoort

6 likes

Dit zei mijn vriend ook al. Ik hoor het soms ook.

1 like

Mijn god die vriend van Monique, het gaat niet om jou vriend. René. Hoe awkward ook.

16 likes

Leek wel eigendomsoverdracht :grimacing:

13 likes

Die pakkenman doet me altijd denken aan Jamai (ik loop iets achter want dan kon ik reclame overslaan)

Ja dit vind ik ook, niet jouw time to shine en dat hele betoog had ook later 1 op 1 gekund hoor, pffff.

2 likes

Ergens aan het begin (ik geloof aan het begin van de trouwdag van Rein en Danny) werd er gezegd dat iedereen getest was van tevoren. Dat gebeurt vaker met tv programma’s, neem aan hier dan ook als iedereen zich zo gedraagt.

1 like

Yep, iedereen is van tevoren getest.

Dan zal hij er wel positiever op terugkijken dan andere kandidaten, denk dat Henk en Chantal van vorig jaar het liefst vergeten dat ze mee hebben gedaan :joy:

Lijkt me echt kut trouwens om dit terug te kijken als je slecht uit elkaar bent gegaan. Al je familieleden op die bruiloft ‘ja ik weet het zeker, dit is een echte match! dit gaat 100% werken!!’.
Ben ook benieuwd of Mick heeft verteld aan Daisy dat hij in eerste instantie alleen ballonnen en slingers voor haar had gekocht maar op basis van haar cadeau er nog wat bij had gedaan, of dat ze dat nu laatst voor het eerst heeft gezien hahaha

1 like

Oh wauw, en ook niet op een heel onopvallende plek… Maar ieder z’n ding, als hij er maar blij mee is :grimacing:

‘Goed dat niet alles is uitgezonden’, heuheuehe ja is goed Lars. Ik vind zijn manier van doen zo cringy soms. Zijn manier van ‘grapjes’ maken/flirten is ook zo’n afknapper voor mij haha.

17 likes

Ja ook om alles lachen, continu dat gefrustel aan de ander. Ze komt die berg ook wel op zonder gekriebel op haar rug. Niks voor mij :joy:
Vind Mick ook zo ongeïnteresseerd, hoop dat het zenuwen zijn/de aanwezigheid van de camera maar zij kan wel 100 dingen opnoemen die ze wil weten en hij heeft weinig te vragen heb ik het idee.

8 likes

Ugh maar Mick komt op mij ook over als een groot kind. Maar goed ik zou zelf ook niet lekker uit de verf komen met zo’n camera in de buurt hoor, haha.

Ik kijk dan wel voor de drama maar ik zou een nieuwe Patty & Bram zo leuk vinden!

4 likes

Haha ja en ook terwijl hij aan het rijden was en zijn hand op haar been had de hele tijd. Houd je handen aan het stuur vriend!

1 like

Ze hebben die singer-songwriter bij elk paar ingehuurd. :grin:

7 likes

Ja en de hele tijd haar aankijken, dacht de hele tijd ‘hou je ogen ff op de weg’

1 like