Echt he. Het lijkt of lizzy en Lars al een jaar op vakantie in Duitsland zijn.
Van wie?
Ik was alweer vergeten dat er nog een koppel bijkwam, zooo geen zin in weer trouwoutfits passen en vrijgezellenfeest en dan nog klaarmaken voor de bruiloft volgens mij zijn Lars en Lizzy alweer terug tegen de tijd dat hun eindelijk eens getrouwd zijn
Zou leuker zijn als er elke aflevering 1 stel wordt gevolgd van voorbereidingen tot samenwonen denk ik, in plaats van eerst 6 afleveringen naar voorbereidingen kijken
Ik heb de afleveringen inmiddels aanstaan tijdens het doen van iets anders Kom er anders gewoon niet doorheen. Hoop echt zo dat er tzt een nieuw seizoen van de Belgische variant op videoland komt, daar was het tempo echt zoooveel beter!
Ik ging vroeg naar bed om het te kijken maar het vooruitzicht van anderhalf uur traagheid hield me tegen. Die reclame tussendoor maakt het al helemaal ontzettend langgerekt.
Samenvatting
Hahaha Danny op het paard “normaal rijd ik 200pk, nu 1pk. Maar ik vind 1pk enger dan 200pk” En “waar is de handrem?” Echt die man
Ik ‘kijk’ het net als @sunflowers gewoon op de achtergrond terwijl ik iets anders doe.
Oh en ik heb het vlak na 20:30 gestart via RTL XL @Lort, met adblock heb je dan geen reclames tussendoor en dan duurt het gewoon maar een uur.
Ik blijf gewoon stug volhouden omdat ik hoop op drama net als vorig seizoen met Monique (toch?), wat zo lekker geëdit was met dat onweer tijdens hun honeymoon.
Goede tip, dank je!
Wat is die tante van Mick vervelend joh
Jaaaa I know, ik zit ook op de Videoland
Samenvatting
Ahh wel heel lief van Bert dat hij Suzan alsnog ten huwelijk wil vragen voordat ze gan trouwen. Ben benieuwd naar haar reactie! Zoals ik het nu kan inschatten denk ik dat zij wel een hele goede match kunnen zijn!
En volgende week al “gedoe” tussen Mick en Daisy. Denk echt nog steeds dat dat niks wordt…
Ik spoel die voorbereidingen gewoon door op Videoland. Scheelt echt al 20 minuten kijken per aflevering.
Vind Freddy en Sylvia ook nog steeds een hele leuke match en hoop dat het wat wordt. Rein en Danny begin ik iets minder vertrouwen in te krijgen, al hadden ze wel veel lol tijdens het autorijden. Lars is een leuke jongen maar de foute grapjes moet ie echt inslikken. Mick vind ik meer een feestbeest die nog niet toe is aan iets serieus maar is gedwongen door zijn familie Daisy lijkt me een leuke meid die juist wel op zoek is naar een serieuze relatie. Het nieuwe koppel lijkt me ook leuk! En dan nog die golf gast…niet mijn type haha maar vind ze wel bij elkaar passen. Beetje (nep) “kak” allebei.
Ahh ik vind t echt wel een beetje zielig voor Daisy, die tante Nel Veerkamp van Mick weet ineens haar naam niet meer en het voorstukje voor volgende week ziet er ook niet best uit. Zou echt niet blij zijn met die Mick, zo onverschillig en lomp.
Het laatste stel heb ik nog wel hoop voor (Bert en Susan), zo lief hoe die zoon haar zo support! En lief dat Bert haar nog officieel ten huwelijk wil vragen
Heb net aflevering 10 gekeken op Videoland dus mijn reactie daarop moet in een spoiler geloof ik dus bij deze
Ik ging echt helemaal stuk om Danny op dat paard met die man die bij dat naaktstrand stond en dat dat paard ging plassen en dat Rein zo moest lachen haha, vind Danny wel echt grappig. En heel mooi en knap hoe hij zo open is naar Rein en dat ze al zo de diepte in gaan qua gesprekken.
Leek trouwens net alsof de volgorde van beelden van de huwelijksreis van Lars en Lizzy niet klopte. In de aflevering van gisteren werd gezegd: het is nog maar 2 nachten dus gaan ze nu praten over de volgende stap, het samenwonen. En in de aflevering van vandaag zeiden ze weer dat het inmiddels de tweede dag van hun huwelijksreis was.
Ik krijg van Mick ook een beetje een onsympathieke vibe, vind echt dat hij te nonchalant overkomt, denk niet dat het gaat werken tussen hen, Daisy heeft iemand met een iets volwassenere en zorgzamere instelling nodig geloof ik.
En @Motherofdragons wat Lizzy betreft, volgens mij is zij best wel beschermd opgegroeid en heeft ze weinig meegemaakt en gezien in haar leven doordat ze zich volledig op haar sport focuste. Kan me best voorstellen dat je dan zo gedisciplineerd in je ritme zit dat het echt wennen is als je daar ineens uit moet. Daar bovenop alle indrukken op zo’n reis, ook nog eens een vreemde proberen te leren kennen, de spanningen van de opbouw naar een bruiloft die er misschien uit komen, dat is nogal wat. En omdat ze best jong is is het misschien ook lastiger om dat goed te relativeren lijkt me. Ik vind iig echt niet dat ze zich aanstelt ofzo.
Als je je ogen dicht doet als Daisy praat is het net alsof je Britt Dekker hoort
Dit zei mijn vriend ook al. Ik hoor het soms ook.
Mijn god die vriend van Monique, het gaat niet om jou vriend. René. Hoe awkward ook.
Leek wel eigendomsoverdracht
Die pakkenman doet me altijd denken aan Jamai (ik loop iets achter want dan kon ik reclame overslaan)