Married at first sight

Bij Monique had ze volgens mij de gisteren geïnstrueerd op Lavendel/pastel. Die hadden allemaal ongeveer dezelfde kleuren aan.

Eens met wat je zegt over Mick, zou mij ook irriteren, maar ik vind Daisy zich ook echt niet sympathiek gedragen hoor deze aflevering, best wel denigrerend

-Hahah ‘Bert ik kan het er wel op’ lijkt me wel een lieverd

-Rein vind ik steeds oppervlakkiger worden

2 likes

Ik vind het niet perse heel zielig voor Daisy. Vind haar zelf nou ook niet echt heel aardig doen.

1 like

Ik vond het noujuist zo apart dat de moeder van Danny helemaal in het zwart was, met zo’n rare flaphoed die ze niet wilde afzetten toen Carlo haar even wilde interviewen. Vind zwart naar een bruiloft net zo raar en ongepast als wit eigenlijk.

Spoiler aflevering 11 over Mick en Daisy:

We hebben natuurlijk niet alles gezien en ik vraag me af in hoeverre er gewoon geknipt is in de beelden om ons een bepaalde indruk te geven, maar ik vind op basis van wat we zien dat Daisy echt overdreven zit te doen. Ze zegt dat hij haar niets vraagt, terwijl hij haar vlak daarvoor in de auto nog naar haar dromen vraagt. En zij laat ook de richting waarin ze moeten lopen en aan welk tafeltje ze gaan zitten aan hem over. Beslis zelf gewoon als hij zegt dat het hem niet uit maakt. Vind dat Daisy best een beetje bitchy overkomt nu, en achteraf was dat tijdens de bruiloft ook al wel een beetje te merken (hoe ze hem commandeerde toen ze de taart aan gingen snijden bijvoorbeeld). Mick verbaast me trouwens met dat hij toch wel meer diepgang heeft dan ik dacht.

10 likes

Ik kreeg een beetje de indruk dat die hoed was omdat ze al die camera’s en op tv komen maar niks vond.

Vind het ook een beetje zielig dat de ouders van die man in het laatste koppel niet komen omdat ze ook niet op beeld willen. Kunnen ze daar echt niet een beetje omheen werken? Nu moeten ze de hele bruiloft missen en op tv terugzien.

1 like

Ik ken heel veel mensen die fred kennen. Er waren hele close familieleden die wel op de bruiloft wouden zijn maar niet gefilmd wouden worden. Hier is door productie gewoon gehoor aan gegeven. Dus als ze het niet had gewild had dat gewoon gekund.

1 like

Over Mick & Daisy, ik vond het van haar juist irritant dat ze alles aan hem ging vragen?
Links of rechts? Tafeltje hier of daar? Ga gewoon dan zelf ergens zitten?

Ik kreeg een beetje kriebels van Bert met zijn “ik zou het er op kunnen” hij had het beter toch voor zich kunnen houden…

Fred & Sylvia :heart:

2 likes

Oh dat is wel interessant! Dan waren die ouders toch bang om wel op beeld te komen of zo

Ik denk het dan ja!

Neuh ik begrijp dat wel van Daisy, dat je daar een beetje afwachtender in bent als je iemand niet kent. Maar goed dat is heel persoonlijk natuurlijk, begrijp ook wel dat dat irritatie kan opwekken noujuist.

1 like

Ik krijg de indruk dat Mick zich enorm ongemakkelijk voelt en daar niet mee om kan gaan. Hij zit heel erg te plukken aan zijn kleding en is bang dingen fout te zeggen en doen. Heb een beetje medelijden met hem. En Daisy vond ik in de voorbereidingen heel leuk, maar nu soms onnodig fel?

7 likes

Oh huh, deze heeft zwart beeld en maar 2.50 min. Zie wel de part 2 die bijna anderhalf uur duurt, heb die maar aangezet!

Oh en de ex van Monique, echt walgelijk dat hij vertelde over haar blik naar dinges…
Dat ze vroeger ook zo naar hem keek… hij heeft echt nog issues hoor… arme nieuwe vriendin :rofl:

26 likes

Misschien is het eraf gehaald, ik heb het wel via die link gekeken vorige week!

1 like

Ik vind Monique en Aaron heel schattig en Suzan en Bert ziet er ook veelbelovend uit. En natuurlijk Freddy en Sylvia :smiling_face_with_three_hearts: vooralsnog best veel goede matches dit jaar!

7 likes

Heb de aflevering nog niet helemaal gezien maar dit vind ik altijd zo irritant haha. Ik heb een vriend die altijd vraagt van hoe laat spreken we af, waar spreken we af, wat zullen we gaan doen? En die dat dan heel proactief van zichzelf vindt maar uiteindelijk komt het er dan op neer dat er zonder mij nooit iets concreets voorgesteld of besloten wordt. Komt al heel anders over als iemand gewoon vraagt van ‘zullen we daar gaan zitten?’ of ‘zullen we om 16u afspreken?’.

6 likes

Mick & Daisy:

Nou ja ik kan me van Daisy ook wel voorstellen dat als je de hele tijd het voortouw moet nemen en moet zeggen dit of dat, dat je op een gegeven moment ook wel eens wil dat de ander een keuze maakt? Of in ieder geval zijn mening laat horen? Want alles wat ze aan Mick vroeg was: weet ik niet, maakt me niet uit. Zou ik ook vervelend vinden

4 likes

Daisy verwachten een Dave Roelvink en nu is ze teleurgesteld🙄 Ik vind het wel sneu voor Mick volgens mij probeert hij het wel maar heeft hij gewoon niet zoveel ervaring met vrouwen.

4 likes

Terwijl zijn vrienden iets heel anders leken te zeggen toch?
Als ik hun commentaar moest geloven had ie elke week een ander…

en @CaptainCheesecake, dat lijkt me ook wel echt heel vervelend ja, maar ze kennen elkaar net 24 uur…
Ik vond haar ook niet zo sympathiek toen hij die slippers uit de kast haalde, of iets zei over dat ze het verst van de deur ging slapen. Ze begreep niet helemaal wat hij bedoelde (de man het dichtst bij de deur voor als er een indringer binnenkomt oid) maar ze reageerde echt heel stom.

O echt waar? Dat heb ik dan gemist. Misschien wordt hij gewoon ongemakkelijk van Daisy idk…