Ja dit vind ik ook, niet jouw time to shine en dat hele betoog had ook later 1 op 1 gekund hoor, pffff.
Ergens aan het begin (ik geloof aan het begin van de trouwdag van Rein en Danny) werd er gezegd dat iedereen getest was van tevoren. Dat gebeurt vaker met tv programmaās, neem aan hier dan ook als iedereen zich zo gedraagt.
Yep, iedereen is van tevoren getest.
Dan zal hij er wel positiever op terugkijken dan andere kandidaten, denk dat Henk en Chantal van vorig jaar het liefst vergeten dat ze mee hebben gedaan
Lijkt me echt kut trouwens om dit terug te kijken als je slecht uit elkaar bent gegaan. Al je familieleden op die bruiloft āja ik weet het zeker, dit is een echte match! dit gaat 100% werken!!ā.
Ben ook benieuwd of Mick heeft verteld aan Daisy dat hij in eerste instantie alleen ballonnen en slingers voor haar had gekocht maar op basis van haar cadeau er nog wat bij had gedaan, of dat ze dat nu laatst voor het eerst heeft gezien hahaha
Oh wauw, en ook niet op een heel onopvallende plek⦠Maar ieder zān ding, als hij er maar blij mee is
āGoed dat niet alles is uitgezondenā, heuheuehe ja is goed Lars. Ik vind zijn manier van doen zo cringy soms. Zijn manier van āgrapjesā maken/flirten is ook zoān afknapper voor mij haha.
Ja ook om alles lachen, continu dat gefrustel aan de ander. Ze komt die berg ook wel op zonder gekriebel op haar rug. Niks voor mij
Vind Mick ook zo ongeĆÆnteresseerd, hoop dat het zenuwen zijn/de aanwezigheid van de camera maar zij kan wel 100 dingen opnoemen die ze wil weten en hij heeft weinig te vragen heb ik het idee.
Ugh maar Mick komt op mij ook over als een groot kind. Maar goed ik zou zelf ook niet lekker uit de verf komen met zoān camera in de buurt hoor, haha.
Ik kijk dan wel voor de drama maar ik zou een nieuwe Patty & Bram zo leuk vinden!
Haha ja en ook terwijl hij aan het rijden was en zijn hand op haar been had de hele tijd. Houd je handen aan het stuur vriend!
Ze hebben die singer-songwriter bij elk paar ingehuurd.
Ja en de hele tijd haar aankijken, dacht de hele tijd āhou je ogen ff op de wegā
Ja gatver dat is ook zooo ongemakkelijk steeds. Dat is het enige dat ik doorklik haha.
Ja ik dacht dus eerst dat dat een familielid van Lizzy was want ik vond ze op zich wel op elkaar lijken, maar blijkbaar is hij daar gewoon voor ieder koppel Vind het iedere keer weer een beetje cringe
Heerlijk topic, ik ga ook even mijn ideeƫn spuien:
Lars/lizzy: ik vind haar zo saai! Saaie kleren, saaie blik, saai leven. Ze lijkt me niet onaardig overigens, ik vind het ergens ook sneu. Maar ik denk wel steeds als ik haar zie; meid trek een leuk shirtje aan en leef! Lars lijkt me een aardige collega, actief en hij wil er graag positief in staan, maar hij wil tƩ graag . Nergens op gebaseerd, maar ik denk dat hij ook heeeeel boos kan worden.
Rein en Danny; ik trek dat Limburgse (en die Limburgse kak) slecht. Verder vind ik hem veel ouder lijken dan Rein, die ik overigens een standaard Haarlem boy vind . Ik vind ze opzich wel grappig samen so far.
Mick en Daisy; knappe meid zeg, zeker met dat haar zo ingevlochten . Denk dat zij heel spontaan en positief en serieus is. Hij lijkt me niks ⦠ik ben van dezelfde leeftijd en stel me wel eens voor dat ik aan hem gematcht word. Een soort student zonder studie en zonder baan (toch?) die nog steeds frikandel broodjes eet en flugel drinkt met zijn vrienden.
Sylvia en Freddy wel leuk. Aron wel guitig op een of andere manier, niet volwassen, maar denk dat hij wel ondernemend is. Die vrouw die erbij is gematcht kijkt steeds een beetje zuur. Die laatste nieuwe vrouw met die krullen echt een knappe vrouw. Die man heel standaard; ben benieuwd hoe dat gaat lopen.
Tot zo ver.
Haha wow, dit had ik zelf kunnen typen. Denk er bij alle koppels precies zo over.
Hahah wat dat niet TROUUUUWEN TROUUUHOUWEN. Super cringe was dat, echt genieten.
Ja, dat was volgens mij wel een familielid van een koppel. Blijkbaar vonden de programmamakers dat zo leuk dat ze er nu iemand voor betalen.
Same. Ik leef voor ongemakkelijke momenten maar dit kan ik echt niet aan.
Valt wel mee toch? Behalve dan die frikandel broodjes en dat die meiden knap zijn
Nou ja, ik snap de opmerking wel, haha.
Saaie kleren/blik, trek eens wat leuks aan, knappe vrouw/meid, kijkt zuur, lijkt ouder, ā¦
Maar vind de opmerking over Mick en de flügels wel treffend