Married at first sight

Voor de MAFS Australia fans, er staat een reunie op youtube :smiley:

1 like

Haha moet gelijk denken aan dit:

Leuk vermaak, totaal off-topic

https://instagram.com/siblingsordating?igshid=1nedt2l329y2o

1 like

Nou ik vind suffe kleren (in mijn ogen) ook iets zeggen over een persoon.

Ik zeg toch niet dat ik iemand lelijk vind? Dat zou inderdaad een beetje kort door de bocht zijn. Maar iets zeggen over kleding/houding/blik vind ik prima kunnen.

Edit: ik heb er nog eens over na gedacht en ik vind van die getailleerde blousjes met korte mouwen gewoon echt onwijs suf. Kan er echt geen beter woord voor bedenken :face_with_hand_over_mouth:

6 likes

Behalve dat je er misschien uit kunt opmaken dat iemand geen interesse heeft in zich kleden volgens de laatste mode vind ik het echt bijzonder weinig zeggen over hoe iemand is.
Iemand beoordelen op basis van hoe hij/zij zich kleedt vind ik dan wel weer iets zeggen over hoe diegene is.

7 likes

OMG dit is geweldig :star_struck: ik ga NU kijken

1 like

Jaaaa en deel 2 ook! Gisteren toevallig gekeken, smullen!

1 like

Ik blijf eeuwig rouwen om Heidi en Mike :disappointed_relieved:

4 likes

Ik ook, deed echt weer pijn toen ik 't zag :broken_heart:

2 likes

Hahahha ik vind iedereen op die insta siblings :joy: ben zo slecht in gokken

Valt mij trouwens op bij de Nederlandse MAFS dat zoveel gasten (dames) een zwarte of witte jurk aantrekken naar de bruiloften… ik dacht dat nogal ā€œnot doneā€ was? Wit is immers meestal de kleur van de bruid en zwart een rouwkleur.

Aflevering 11:

Mick en Daisy gaat echt niet gebeuren. Ze kijken niet naar elkaar, ze raken elkaar niet aan. Zielig voor haar… hij lijkt die gratis vakantie wel prima te vinden.
Lars en Lizzy heel cute dat ze zich al druk maken over of de hond en de katten wel goed samen gaan in 1 huis :sweat_smile:

4 likes

Ja die witte jurken viel mij ook al op! Zwart wist ik niet dat het not done was eigenlijk haha, maar kan me wel voorstellen dat heel veel mensen een zwart jurkje in de kast hebben hangen.

Bij Monique had ze volgens mij de gisteren geĆÆnstrueerd op Lavendel/pastel. Die hadden allemaal ongeveer dezelfde kleuren aan.

Eens met wat je zegt over Mick, zou mij ook irriteren, maar ik vind Daisy zich ook echt niet sympathiek gedragen hoor deze aflevering, best wel denigrerend

-Hahah ā€˜Bert ik kan het er wel op’ lijkt me wel een lieverd

-Rein vind ik steeds oppervlakkiger worden

2 likes

Ik vind het niet perse heel zielig voor Daisy. Vind haar zelf nou ook niet echt heel aardig doen.

1 like

Ik vond het noujuist zo apart dat de moeder van Danny helemaal in het zwart was, met zo’n rare flaphoed die ze niet wilde afzetten toen Carlo haar even wilde interviewen. Vind zwart naar een bruiloft net zo raar en ongepast als wit eigenlijk.

Spoiler aflevering 11 over Mick en Daisy:

We hebben natuurlijk niet alles gezien en ik vraag me af in hoeverre er gewoon geknipt is in de beelden om ons een bepaalde indruk te geven, maar ik vind op basis van wat we zien dat Daisy echt overdreven zit te doen. Ze zegt dat hij haar niets vraagt, terwijl hij haar vlak daarvoor in de auto nog naar haar dromen vraagt. En zij laat ook de richting waarin ze moeten lopen en aan welk tafeltje ze gaan zitten aan hem over. Beslis zelf gewoon als hij zegt dat het hem niet uit maakt. Vind dat Daisy best een beetje bitchy overkomt nu, en achteraf was dat tijdens de bruiloft ook al wel een beetje te merken (hoe ze hem commandeerde toen ze de taart aan gingen snijden bijvoorbeeld). Mick verbaast me trouwens met dat hij toch wel meer diepgang heeft dan ik dacht.

10 likes

Ik kreeg een beetje de indruk dat die hoed was omdat ze al die camera’s en op tv komen maar niks vond.

Vind het ook een beetje zielig dat de ouders van die man in het laatste koppel niet komen omdat ze ook niet op beeld willen. Kunnen ze daar echt niet een beetje omheen werken? Nu moeten ze de hele bruiloft missen en op tv terugzien.

1 like

Ik ken heel veel mensen die fred kennen. Er waren hele close familieleden die wel op de bruiloft wouden zijn maar niet gefilmd wouden worden. Hier is door productie gewoon gehoor aan gegeven. Dus als ze het niet had gewild had dat gewoon gekund.

1 like

Over Mick & Daisy, ik vond het van haar juist irritant dat ze alles aan hem ging vragen?
Links of rechts? Tafeltje hier of daar? Ga gewoon dan zelf ergens zitten?

Ik kreeg een beetje kriebels van Bert met zijn ā€œik zou het er op kunnenā€ hij had het beter toch voor zich kunnen houden…

Fred & Sylvia :heart:

2 likes

Oh dat is wel interessant! Dan waren die ouders toch bang om wel op beeld te komen of zo

Ik denk het dan ja!