Neuh ik begrijp dat wel van Daisy, dat je daar een beetje afwachtender in bent als je iemand niet kent. Maar goed dat is heel persoonlijk natuurlijk, begrijp ook wel dat dat irritatie kan opwekken noujuist.
Ik krijg de indruk dat Mick zich enorm ongemakkelijk voelt en daar niet mee om kan gaan. Hij zit heel erg te plukken aan zijn kleding en is bang dingen fout te zeggen en doen. Heb een beetje medelijden met hem. En Daisy vond ik in de voorbereidingen heel leuk, maar nu soms onnodig fel?
Oh huh, deze heeft zwart beeld en maar 2.50 min. Zie wel de part 2 die bijna anderhalf uur duurt, heb die maar aangezet!
Oh en de ex van Monique, echt walgelijk dat hij vertelde over haar blik naar dinges…
Dat ze vroeger ook zo naar hem keek… hij heeft echt nog issues hoor… arme nieuwe vriendin
Misschien is het eraf gehaald, ik heb het wel via die link gekeken vorige week!
Ik vind Monique en Aaron heel schattig en Suzan en Bert ziet er ook veelbelovend uit. En natuurlijk Freddy en Sylvia vooralsnog best veel goede matches dit jaar!
Heb de aflevering nog niet helemaal gezien maar dit vind ik altijd zo irritant haha. Ik heb een vriend die altijd vraagt van hoe laat spreken we af, waar spreken we af, wat zullen we gaan doen? En die dat dan heel proactief van zichzelf vindt maar uiteindelijk komt het er dan op neer dat er zonder mij nooit iets concreets voorgesteld of besloten wordt. Komt al heel anders over als iemand gewoon vraagt van ‘zullen we daar gaan zitten?’ of ‘zullen we om 16u afspreken?’.
Mick & Daisy:
Nou ja ik kan me van Daisy ook wel voorstellen dat als je de hele tijd het voortouw moet nemen en moet zeggen dit of dat, dat je op een gegeven moment ook wel eens wil dat de ander een keuze maakt? Of in ieder geval zijn mening laat horen? Want alles wat ze aan Mick vroeg was: weet ik niet, maakt me niet uit. Zou ik ook vervelend vinden
Daisy verwachten een Dave Roelvink en nu is ze teleurgesteld🙄 Ik vind het wel sneu voor Mick volgens mij probeert hij het wel maar heeft hij gewoon niet zoveel ervaring met vrouwen.
Terwijl zijn vrienden iets heel anders leken te zeggen toch?
Als ik hun commentaar moest geloven had ie elke week een ander…
en @CaptainCheesecake, dat lijkt me ook wel echt heel vervelend ja, maar ze kennen elkaar net 24 uur…
Ik vond haar ook niet zo sympathiek toen hij die slippers uit de kast haalde, of iets zei over dat ze het verst van de deur ging slapen. Ze begreep niet helemaal wat hij bedoelde (de man het dichtst bij de deur voor als er een indringer binnenkomt oid) maar ze reageerde echt heel stom.
O echt waar? Dat heb ik dan gemist. Misschien wordt hij gewoon ongemakkelijk van Daisy idk…
Ja maar elke week een ander betekent niet dat je goed bent met vrouwen en het onderhouden van een relatie of een inhoudelijke conversatie. Overigens zie ik gewoon ook veel onzekerheid bij m, maar tis ook spannend en hij heeft ook nog een relatief sterkere vrouw voor zich die het beter voor elkaar heeft dan hij op veel vlakken
Ik ga er vanuit dat er nog wel een gesprek aan vooraf gaat voor er actie met een vrouw is, maar kan ik mis hebben, ik ben al een eeuwen van de markt
Afl 11
Ik vind alle scènes met Mick en daisy echt cringe/pijnlijk en kan er moeilijk naar kijken, haha. Dit is niet wat gaat uitmonden in een fijne relatie, no way.
Freddy en ?? hebben me verrast, dacht dat zij het niet zo zag zitten maar ze zijn cute!
Als ik Danny en Rein lekker zie zwemmen op Kos wil ik ook op vakantie!! Zo’n mooi appartementencomplex ook!
Jaaa dat dacht ik ook echt!
Aflevering 11:
Ik heb precies dit! Ik snap echt niet dat zij aan elkaar gematcht zijn? Zo pijnlijk om te zien.
Fred en Sylvia zijn zo lief samen. Ik word er helemaal blij van, net alsof ik naar een stel geitende tieners kijk.
Jippie leuk! Waar kan je dat kijken? Heb het vorige seizoen op videoland gekeken, maar kan dat nu ook?
Vond dit echt een saaie aflevering