Die Bert is echt nog een kind haha. Ergens zijn ze leuk samen en hebben ze wel dezelfse levensenergie denk ik, maar bert is echt een groot kind hahah en Suzan is veel volwassener en meer ervaren in de liefde ook. Maar goed op zich zou Bert daar nog in kunnen groeien misschien. Maar nu is ie echt ook heel onhandig qua aanrakingen/kussen enzo
Nou lijkt me beetje overdreven haha denk eerder dat mensen gewoon spoilers moeten gebruiken.
Vind het tot nu toe nog steeds doodsaai allemaal. En vind geen enkel stel leuk of leuke chemie hebben ofzo. Danny vind ik opzicht wel een leuke man, al maakt hij van die foute grappen soms ik hou er wel van. Heb nog hoop voor Bert en Suzan maar ben benieuwd.
Ik kijk gewoon op tv trouwens.
Die ex-vriend van Monique vind ik zo irritant
Hahhaha ja vooral nu omdat door die corona alle andere gasten moeten blijven zitten. Mij lijkt sowieso trouwen ongemakkelijk zo in de spotlight staan de hele dag.
Ik vind Daisy ook echt niet leuk. Ze heeft echt geen humor lijkt het. Gelijk geĂŻrriteerd. Ik zou ook denken ja let even op maar kom op zeg je bent op vakantie.
Ik kijk met vertraging en Suzan is pas net de zaal binnengelopen, maar ik vond Bert hier zoân leuke vent. Hij was zo blij. Ik vond het heel aandoenlijk, maar ik houd mân hart vast als ik jouw berichten zo lees 
Ik heb ook wel te doen met Mick hoor, je ziet gewoon dat hij wel zijn best doet maar Daisy reageert op alles zo kortaf en geĂŻrriteerd dat hij het gevoel krijgt dat hij beter niks kan zeggen.
Vond het wel echt herkenbaar hoe hij met zijn koffer is hahaha ik doe precies hetzelfde, niks ophangen gewoon pakken als je het nodig hebt.
Ik vind Aron en Monique echt leuk tot nu toe! Heb ook echt goede hoop op ze.
Valt me echt op dat als je het eerste koppel bent je alllles te zien krijgt en bij Bert en Susan wordt er echt doorheen geskipt. We hebben gemist dat ze fotoâs gingen maken bijvoorbeeld en de vrijgezellenfeestjes was ook niet zo uitgebreid als bij anderen.
Bert is echt mn bec. Wat een verschrikking die vent.
Mick zit duidelijk in Daisyâs irritatiezone. Ik denk dat zij elk dingetje van hem daardoor soort van uitvergroot en sowieso irritant vindt.
Ik vind ze ook twee te veel uiteenlopende types: Mick is heel relaxed en nonchalant en kijkt een beetje de kat uit de boom. En Daisy houdt van controle, doorpakken etc.
Ik heb ook goede hoop voor Aron en Monique en had dat van tevoren niet per se verwacht toen ik ze los van elkaar zag. Bert en Susan lijken me heel intens samen en ook heel vermoeiend.
Hoop dat we dit jaar wat meer van het samenwonen gaan zien! En heel erg benieuwd hoe het volgende week tussen Daisy en Mick gaat⊠ziet er niet heel hoopvol uit gezien de irritaties, nu al.
Haha ik vind hem wel aardig, maar zân manier van bewegen zou mij afstoten geloof ik. Ze zien er wel uit als een goed gematcht stel
Ahh komt
Pas volgende week de nieuwe aflevering op Videoland?
Mijn vriend, newborn en ik keken lekker elke middag een aflevering of 2 als de baby op mij sliep. Maar we zijn nu helemaal bij 
Ja, maandag en dinsdag weer. 
De Australische is evt nog wel een aanrader. Daar kan je meerdere seizoenen van kijken. Sowieso 6 en 7 zijn drama haha.
Ik begreep de opzet van de Australische niet helemaal. Ik ben aan vorig seizoen begonnen en vond het in het begin echt superleuk en veel meer vaart dan bij de Nederlandse. Alleen het duurde zo eindeloos lang, waardoor het een beetje een realityserie met heel veel drama werd en toen gingen ze na heel veel afleveringen ook ineens weer nieuwe stellen introduceren die gingen trouwen. Op dat punt ben ik afgehaakt. Hoe lang duurt een seizoen daar en blijven ze nieuwe stellen introduceren?
Ik vond de opzet met die gezamenlijke diners en evaluatieavonden wel heel leuk en goed voor de ontwikkeling (positief en negatief) van de relaties. In Nederland worden ze gewoon losgelaten en we zien wel of je aan het eind getrouwd wil blijven, joe! Al kunnen ze tegenwoordig wel een x bellen met de âexpertsâ, maar ik heb het idee dat dat niet zo heel veel voorstelt.
Videoland 12
âWel leuk, als je aan het douchen bent kan ik gewoon naar je kijken?â. Bert is zo ranzig.
Samenvatting
Vind hem echt een rare vent, bij die bruiloft ook steeds zijn handen op haar kont. Zoiets doe je toch niet bij een vrouw die je nog geen dag kent 
Vind Susan wel een leuke vrouw dus vind het echt jammer dat ze aan Bert is gekoppeld.
- Mick & Daisy
- Aron & Monique
- Rein & Danny
- Lizzy & Lars
- Suzan & Bert
- Freddy & Sylvia
0 stemmers
- Aron & Monique
- Freddy & Sylvia
- Lizzy & Lars
- Suzan & Bert
- Mick & Daisy