Married at first sight

Ik vind het via Videoland kijken ookal te lang duren en dan heb je er op tv nog 100 reclames tussen. Mogen van mij best kortere afleveringen als het daardoor interessanter is :sweat_smile:

Dat van Lars en Lizzy was raar geedit, vorige week waren ze ineens bijna klaar met vakantie, nu ineens op dag 2 en later gingen ze ineens bijna naar huis? Vooralsnog lijkt alles goed te gaan dus als ze uit elkaar gaan is het allemaal wel vriendschappelijk denk ik.

Aron en Monique leken zo erg op een stel toen ze naast elkaar stonden haha, van hun zou je zo geloven dat ze al jaren getrouwd zijn als je het programma niet keek.

Freddy en Sylvia vind ik ook echt heel lief samen! Was eerst bang dat zij minder enthousiast was maar het lijkt nu toch wel alsof ze het heel leuk hebben samen.

4 likes

Huh, wat zit Rein ineens raar te doen op huwelijksreis bij dat laatste diner? Ze praatten echt totaal langs elkaar heen. (Ik kijk op Videoland vooruit)

1 like

Ja, mega awkward. Danny probeerde beetje iets los te peuteren bij Rein. Rein deed totaal of zijn neus bloedde, maar wist volgens mij prima wat Danny vroeg. Terwijl hij ook had kunnen zeggen: “ik vind het nog lastig om er wat over te zeggen, we kennen elkaar net 2 dagen”

4 likes

Nou, precies dit. Ik vond het vooral voor Danny wel sneu, want Rein zei eerst “ja” toen ze begonnen over dat falling in love, maar daarna leek Rein ineens terug te krabbelen. Ik denk trouwens ook dat Bert en Suzan veel te hard gaan, ik heb het idee dat dit nu heel leuk lijkt maar dat het snel gaat knappen (nu 1e dag huwelijksreis).

Ik snapte eigenlijk ook niet wat er nou aan de hand was bij Sylvia?
Ze had wel kriebels voor hem, maar Freddy heeft nu het idee dat ze er mee wil kappen?
Wat is er nou mis met de communicatie bij al die mensen zeg…

En ik had écht te doen met Mick, als ze dit nou gisteren erin hadden gedaan, dat hij gewoon flabbergasted is van de hele situatie en Daisy, dan kwam hij iets beter uit de verf.

Dat voorstukje van Suzan dat is gewoon waarschijnlijk dat er thuis iets is? Ben nu de clickbait montage wel gewend bij dit programma.

Over aflevering 12:

Samenvatting

Hahaha ja qua communicatie gaat het echt totaal mis overal deze aflevering :joy: Sylvia wilde gewoon even een uurtje voor zichzelf, zonder Fred of camera’s. Heel gezond lijkt me, heb ik op vakantie ook wel eens. En Fred zegt gelijk: “dan gooien we de ringen op 18 oktober toch gewoon op tafel”. Huh?!

Ik weet natuurlijk niet hoe de begeleiding achter de schermen is, maar ik snap niet waarom de experts niet wat meer interventies doen tussentijds? Dat moeten ze toch wel begrepen hebben na al die seizoenen en zoveel mislukkingen?
Ik vind mezelf echt geen moeilijk persoon maar als je mij met een vreemde op vakantie stuurt en in een soort snelkookpan moeten er dingen ontstaan, nou daar word ik echt niet een leuk mens van.

Haha, jaa!! Ik had ook niet het idee dat Sylvia meteen de handdoek in de ring wilde gooien, maar dat ze gewoon even een dagje voor zichzelf nodig had. Lijkt me ook logisch als je zo wordt geleefd.

Dat van Mick met Daisy was te verwachten, maar hij is een zachtgekookt ei van binnen en dat zag je in aflevering 12 eigenlijk pas. Zonde. Daisy is ook wel een pittige tante en walst over hem heen, hij heeft meer tijd nodig en is volgensmij super onzeker. Ik zag voor het eerst een stukje bij Mick dat ik dacht: oh, je wil WEL dat dit slaagt maar je weet gewoon niet hoe je het moet aanpakken. Heb wel een beetje met 'm te doen…

Dat van Suzan lijkt me ook iets van thuis, dat ze haar zoontje mist.

1 like

Dat vond ik ook zo vreemd! Ben blij dat ik niet de enige ben haha :sweat_smile:

3 likes
Videoland

Hahah die opa van Lizzy is echt geniaal. Zo druk en enthousiast. Helemaal leuk

Dat moment aan tafel van Rein en Danny was wel echt ongemakkelijk ja. Rein praatte er echt vol overheen. Zelfs toen Danny nog probeerde er op terug te komen was het “uhh, nou eet smakelijk schat!”. Wtf. Danny was ook duidelijk in de war daardoor. Ben benieuwd hoe het samenwonen gaat

1 like

Dit t-shirt zou voor mij al reden genoeg zijn om de handdoek in de ring te gooien.

89 likes

Ik moest vooral hardop lachen toen Suzan en Bert die kerk uitliepen en ze net een kaarsje gebrand hadden en het was helemaal kalm en in gedachten en dat kerkorgel op de achtergrond lekker ‘I will survive’ erin knalt :laughing::laughing:

4 likes

Die Bert is echt nog een kind haha. Ergens zijn ze leuk samen en hebben ze wel dezelfse levensenergie denk ik, maar bert is echt een groot kind hahah en Suzan is veel volwassener en meer ervaren in de liefde ook. Maar goed op zich zou Bert daar nog in kunnen groeien misschien. Maar nu is ie echt ook heel onhandig qua aanrakingen/kussen enzo

3 likes

Nou lijkt me beetje overdreven haha denk eerder dat mensen gewoon spoilers moeten gebruiken.

Vind het tot nu toe nog steeds doodsaai allemaal. En vind geen enkel stel leuk of leuke chemie hebben ofzo. Danny vind ik opzicht wel een leuke man, al maakt hij van die foute grappen soms ik hou er wel van. Heb nog hoop voor Bert en Suzan maar ben benieuwd.

Ik kijk gewoon op tv trouwens.

1 like

Die ex-vriend van Monique vind ik zo irritant

10 likes

Hahhaha ja vooral nu omdat door die corona alle andere gasten moeten blijven zitten. Mij lijkt sowieso trouwen ongemakkelijk zo in de spotlight staan de hele dag.

3 likes

Ik vind Daisy ook echt niet leuk. Ze heeft echt geen humor lijkt het. Gelijk geïrriteerd. Ik zou ook denken ja let even op maar kom op zeg je bent op vakantie.

3 likes

Ik kijk met vertraging en Suzan is pas net de zaal binnengelopen, maar ik vond Bert hier zo’n leuke vent. Hij was zo blij. Ik vond het heel aandoenlijk, maar ik houd m’n hart vast als ik jouw berichten zo lees :sweat_smile:

3 likes

Ik heb ook wel te doen met Mick hoor, je ziet gewoon dat hij wel zijn best doet maar Daisy reageert op alles zo kortaf en geïrriteerd dat hij het gevoel krijgt dat hij beter niks kan zeggen.
Vond het wel echt herkenbaar hoe hij met zijn koffer is hahaha ik doe precies hetzelfde, niks ophangen gewoon pakken als je het nodig hebt.

Ik vind Aron en Monique echt leuk tot nu toe! Heb ook echt goede hoop op ze.

Valt me echt op dat als je het eerste koppel bent je alllles te zien krijgt en bij Bert en Susan wordt er echt doorheen geskipt. We hebben gemist dat ze foto’s gingen maken bijvoorbeeld en de vrijgezellenfeestjes was ook niet zo uitgebreid als bij anderen.

24 likes

Bert is echt mn bec. Wat een verschrikking die vent.

8 likes

Mick zit duidelijk in Daisy’s irritatiezone. Ik denk dat zij elk dingetje van hem daardoor soort van uitvergroot en sowieso irritant vindt.
Ik vind ze ook twee te veel uiteenlopende types: Mick is heel relaxed en nonchalant en kijkt een beetje de kat uit de boom. En Daisy houdt van controle, doorpakken etc.

Ik heb ook goede hoop voor Aron en Monique en had dat van tevoren niet per se verwacht toen ik ze los van elkaar zag. Bert en Susan lijken me heel intens samen en ook heel vermoeiend.

2 likes