Married at first sight

Hoop dat we dit jaar wat meer van het samenwonen gaan zien! En heel erg benieuwd hoe het volgende week tussen Daisy en Mick gaat… ziet er niet heel hoopvol uit gezien de irritaties, nu al.

1 like

Haha ik vind hem wel aardig, maar z’n manier van bewegen zou mij afstoten geloof ik. Ze zien er wel uit als een goed gematcht stel

Ahh komt
Pas volgende week de nieuwe aflevering op Videoland?

Mijn vriend, newborn en ik keken lekker elke middag een aflevering of 2 als de baby op mij sliep. Maar we zijn nu helemaal bij :weary:

Ja, maandag en dinsdag weer. :frowning:

De Australische is evt nog wel een aanrader. Daar kan je meerdere seizoenen van kijken. Sowieso 6 en 7 zijn drama haha.

Ik begreep de opzet van de Australische niet helemaal. Ik ben aan vorig seizoen begonnen en vond het in het begin echt superleuk en veel meer vaart dan bij de Nederlandse. Alleen het duurde zo eindeloos lang, waardoor het een beetje een realityserie met heel veel drama werd en toen gingen ze na heel veel afleveringen ook ineens weer nieuwe stellen introduceren die gingen trouwen. Op dat punt ben ik afgehaakt. Hoe lang duurt een seizoen daar en blijven ze nieuwe stellen introduceren?

Ik vond de opzet met die gezamenlijke diners en evaluatieavonden wel heel leuk en goed voor de ontwikkeling (positief en negatief) van de relaties. In Nederland worden ze gewoon losgelaten en we zien wel of je aan het eind getrouwd wil blijven, joe! Al kunnen ze tegenwoordig wel een x bellen met de ‘experts’, maar ik heb het idee dat dat niet zo heel veel voorstelt.

1 like
Videoland 12

‘Wel leuk, als je aan het douchen bent kan ik gewoon naar je kijken?’. Bert is zo ranzig.

15 likes
Samenvatting

Vind hem echt een rare vent, bij die bruiloft ook steeds zijn handen op haar kont. Zoiets doe je toch niet bij een vrouw die je nog geen dag kent :grimacing:
Vind Susan wel een leuke vrouw dus vind het echt jammer dat ze aan Bert is gekoppeld.

14 likes
Welk koppel heeft volgens jou de grootste kans dat ze getrouwd blijven?
  • Mick & Daisy
  • Aron & Monique
  • Rein & Danny
  • Lizzy & Lars
  • Suzan & Bert
  • Freddy & Sylvia

0 stemmers

Op welk koppel lijk jij het meest met je partner? Qua gedrag dan.
  • Aron & Monique
  • Freddy & Sylvia
  • Lizzy & Lars
  • Suzan & Bert
  • Mick & Daisy
  • Rein & Danny

0 stemmers

En toelichting eventueel haha :grin:

Even een inhaalslag gemaakt, maar wow door je ex weggegeven worden is al één ding. Maar dat ‘ie dan ook nog zegt “twaalf jaar geleden keek ze ook zo naar mij” vind ik echt niet oké :sweat_smile:

20 likes

Hahaha ja die vent is of nog verliefd op haar, of hij komt aandacht tekort (of beide)

ik snap ook gewoon echt niet waarom die monique haar toekomstige partner in een dergelijke situatie brengt. Idd hoezo geeft jouw ex je weg en hoezo praat hij zoveel poep, ik zou me echt niet gerespecteerd voelen als aron zijnde, maar ja wie ben ik

14 likes

Dit!! En dan die handen op haar kont bij die eerste dans 3 uur na ontmoeting terwijl haar jonge zoontje en rest vd familie zit te kijken. Vond het echt heel ongepast. En dan die foei foeilelijke kleding erbij en die hele flauwe grapjes (in afl 12 met die boot: ‘er ligt hier ook maar één boot waar je het mee kan doen he’ en dan hij: ‘het kan doen bedoel je dan parasailen mee toch he… hehehehe’)

Echt cringe x 1000

10 likes

Overigens vind ik Aron en Monique wel leuk samen, maar die cadeautjes van hem zo extreem knullig. Alsof ze 12 zijn… dat mr&mrs beddengoed, een geurkaars, een vriendenboekje… en hij presenteert het steeds met zoveel bombarie alsof het echt fantastisch is.

(Maar misschien ben ik gewoon verwend/stuck up en ligt het aan mij dat ik hier niet zo blij van zou worden hoor)

12 likes

Hahah nee dit vind ik ook, ik zou niet heel blij worden van al die prullaria. Het is lief bedoeld maar hij blijft maar cadeautjes geven.

4 likes

Hahahaha ja mijn vriend en ik gingen helemaal stuk steeds, die kop erbij: HET IS WEER TIJD VOOR EEN CADEAUTJE :kissing_closed_eyes:

6 likes

Hèhè, gaat er dan eindelijk wat drama komen? Daar kijk ik naar uit.

1 like

Ik vind daisy zo’n onaardig persoon in dit programma. Heb oprecht wel medelijden met Mick.

6 likes