Niet kiezen of ze links of rechts moeten gaan 
Sorry maar die ene knul die in de ochtenf gewoon rust wil en zn eigen ding wilt doen. Geef jezelf niet op voor zon programma dan.
En die 2 mannen dat accent van die langere…
Dit gevoel had ik ook idd.
In het begin vond ik Danny wel leuk maar moet zeggen dat het nu een beetje irritant begint te worden dat hij zo vaak bevestiging zoekt ofzo. Vond Rein eigenlijk niet onaardig tijdens het etentje maar kreeg het idee dat hij gewoon wilde genieten het moment/laatste avond. Wel echt super ongemakkelijk 
Ik weet nooit wie Danny is en wie Rein
Bert is nooit ouder geworden dan 14, sjongejongejonge zeg alles moet een grapje zijn bij hem. Waar haalt hij ook Shrek opeens vandaan in die kerk?
Bert is echt een middelbareschool jochie met zijn humor. Ben benieuwd wat Susan er morgen over zegt, in het voorstukje leek iig wel alsof ze het niet zo zag zitten.
Dat stukje van Rein en Danny was echt pijnlijk ongemakkelijk, maar dat kwam vooral door Danny. Snapte niet waar hij nou steeds over begon.
Ik zit klaar voor de aflevering vooruitkijken van dinsdag, maar die komt dus helemaal niet (zoals tempa) om 0.00 uur 
Ik ga er een uur eerder voor opstaan!
Lol Mick zijn aandachtgeile tante is er weer bij en ze is pissed

Daisy die direct weer gaat klagen en aanvallen dat ze de echte Mick niet gezien heeft maar niet bij zichzelf ten raden gaat ‘goh zal dat misschien door m’n eigen houding komen?’ Ultieme irritatie het gebrek aan zelfreflectie
Monique & Aron zijn wel echt cute samen. Hoop dat dat wat wordt! Al zou ik wel ongemakkelijk worden van telkens die cadeautjes random haha.
Ja vond ik ook van Rein en Danny. Al vond ik de reactie van Rein ook vreemd hoor, dat je zo’n opmerking maakt en als de ander reageert (wat te verwachten is) dan doet alsof je opeens te druk bent met het verwijderen van een darm uit een garnaal en je daardoor niets meer kunt horen
Wat een ontzettende lieverd is Sylvia. Dat was al duidelijk maar haar reacties op het koppelweekend ook nu! Hoop echt dat het haar en Freddy gegund is om echt de liefde Bij elkaar te vinden.
Rein en Danny gaat wel echt kapot in een weekend zo te zien. Of naja dat zat er al langer aan te komen…
Aflevering 14
Ik ben nog maar halverwege de aflevering, maar toch alvast wat spuien.
Ik vind Danny soms echt onaardig reageren tegen Rein. Ook met dat schuren van dat raam bijv. Weet niet of zulke dingen bijvoorbeeld in “scene” gezet worden door de productie ofzo maar dacht soms echt nou je mag wel ff wat normaler reageren. Zo bitchy soms
En omg Bert bij Suzan in huis. Ze heeft gezegd dat hij overal in mag kijken/alles mag open trekken. Gaat ie ook echt in haar nachtkastje koekeloeren. Pfff. Ik zou dus echt nog het fatsoen hebben dat ik dat dus juist met rust zou laten. Maargoed 
Oh nee het ging om een liedje met de tekst “falling in love with you” en Danny vroeg aan Rein of het toepasselijk was waarop Rein in eerste instantie ja zei.
Maar toen Danny hier verder op wilde ingaan had Rein daar niet echt zin in 
Het eerst wat ik dacht toen ze dat zei was ook “daar gaat het nachtkastje”. Zo typisch.
Daisy lijkt echt 0 zelfreflectie te hebben, echt oneerlijk hoe ze Mick overal op aanspreekt en zelf geen kritiek kan hebben. Echt een onsympathiek type.
Inderdaad! In het begin kwam ze zo lief over en gaf ze aan het huwelijk zeker een eerlijke kans te geven. Nou dat zie ik niet terug in die eerste 2 dagen dat ze getrouwd zijn.
Haha ik kan het niet laten om alle spoilers te lezen en ben nu zo benieuwd naar hoe het de komende afl verdergaat tussen hun
Misschien is ze er positief en open in gegaan maar viel Mick al vrij snel tegen na de bruiloft (of tijdens?). En probeer dan maar eens van je oordeel af te komen. Ik denk dat dat vrij menselijk is trouwens. En dat ze soms bitchy is naar hem is denk ik vooral een vorm van het uiten van haar eigen frustraties.
Ja het een lokt het ander uit, gaat vaak onbewust. Tis een samenspel, reactie op reactie naar elkaar. Maar goed zij heeft ook echt wel haar mankementen dus wel even met de voetjes op de aarde dat ze niet een stralend hoogtepuntje was die reis