Married at first sight

Heerlijk dat thuiswerken met MAFS op de achtergrond :ok_hand:t2:

Spoiler

Ik zie alleen nog Aron & Monique en Lars & Lizzy slagen. Goed dat Susan zo direct is in wat ze van Bert vindt, denk dat het gewoon geen match is. Hoe graag ze ook willen. Danny gun ik een leukere man dan Rein, maar ja misschien slaagt de relatie wel. Mick past bij iemand die hem iets meer de ruimte geeft, Daisy is iets veeleisender. Jammer hoe het loopt voor ze.
Benieuwd naar dat koppelsweekend, maf dat dat ineens een onderdeel is van het programma. Maar op zich voor de kijker leuk!!

9 likes

Ik vond Daisy bij de voorbereiding trouwens heel leuk overkomen, toch gek hoe dat ineens omgeslagen is na de bruiloft

15 likes

O ja haha helemaal vergeten. Hoop dat Freddy er nog met z’n hele ziel en zaligheid ervoor kan gaan. Zij heeft het idd zo respectvol mogelijk aangepakt!

Samenvatting

Ik ben het met @kleinmaargroot eens, ook over Suzan en Bert! Al die vieze grapjes elke keer, echt top dat ze dat zei.
En ik vind Danny nu ineens heel irritant, want een verwend nest is hij eigenlijk. Ben in de war door de switch van favorietenrol bij dit duo haha!

Ik kijk het ook gewoon tijdens het thuiswerken, love it.

3 likes
Spoiler aflevering 13

Hahaha die Monique met haar slaapkamer decoratie :rofl: Aron werd er al helemaal warm van, maar toen bleek het slechts decoratie.

Vind Bert een beetje afwachtend. Hij zou zo tegen Suzan kunnen zeggen dat ze haar ruimte gewoon even moet pakken, en dat het allemaal oké is, aan haar vragen wat ze nodig heeft, gewoon net even wat zorgzamer en begripvoller ofzo. Maar goed uiteindelijk gingen ze ook even los van elkaar iets doen natuurlijk, dus misschien is dat wel gewoon zo gemonteerd dat we dat niet zien van Bert. Ik had trouwens niet gedacht dat Bert en Suzan rokers waren!

Wat sneu dat er niemand stond van familie toen Freddie en Sylvia op het vliegveld aankwamen na hun huwelijksreis.

Ik snap helemaal wat Mick zegt over plezier en ontspanning op vakantie, heb echt het idee dat Daisy een soort van vastzit in een beeld dat ze voor ogen had, en dat ze dat niet los kan laten en dat ze Mick nu ook geen kans meer kan geven.

Ik hoop echt dat dat gekibbel tussen Rein en Danny gewoon is hoe zij met elkaar omgaan, dat dat hun dynamiek is en dat Danny daar niet onzeker van wordt en maar probeert het spelletje mee te spelen. Vind ze wel echt leuk samen, maar Rein is gewoon een beetje vals ofzo, maar vind dat ook wel weer bij hem passen.

Samenvatting

Same haha ik zag Bert roken, dacht ik: iew hij rookt ook nog. Maar toen zag ik haar daarna ook met een peuk haha.

7 likes

Hahah muur vol Monique van Monique :joy:

9 likes

Ik erger me een beetje aan hoe wereldvreemd Lars en Lizzy lijken te zijn, ook met die boodschappen doen als ze gaan koken. Verder vind ik Aron en Monique wel leuk, ik heb een beetje medelijden met die Mick (heb de eerste afleveringen niet gezien en val pas sinds kort in), Sylvia en Fred gun ik echt dat het gaat slagen en Rein en Danny eigenlijk ook wel alleen ik twijfel aan Rein.

12 likes

Zin in vanavond, zo benieuwd! Kost me echt moeite om de spoilers niet alsnog open te klikken haha.

2 likes

ik ging helemaal stuk
om die fifty shades of grey muur van Monique, hahahahah

9 likes

Niks, dat is ook het probleem volgens Daisy. :sweat_smile:

4 likes

Niet kiezen of ze links of rechts moeten gaan :woman_shrugging:t3:

10 likes

Sorry maar die ene knul die in de ochtenf gewoon rust wil en zn eigen ding wilt doen. Geef jezelf niet op voor zon programma dan.

En die 2 mannen dat accent van die langere…

1 like

Dit gevoel had ik ook idd.

In het begin vond ik Danny wel leuk maar moet zeggen dat het nu een beetje irritant begint te worden dat hij zo vaak bevestiging zoekt ofzo. Vond Rein eigenlijk niet onaardig tijdens het etentje maar kreeg het idee dat hij gewoon wilde genieten het moment/laatste avond. Wel echt super ongemakkelijk :sweat_smile:

2 likes

Ik weet nooit wie Danny is en wie Rein

4 likes

Bert is nooit ouder geworden dan 14, sjongejongejonge zeg alles moet een grapje zijn bij hem. Waar haalt hij ook Shrek opeens vandaan in die kerk?

14 likes

Bert is echt een middelbareschool jochie met zijn humor. Ben benieuwd wat Susan er morgen over zegt, in het voorstukje leek iig wel alsof ze het niet zo zag zitten.

Dat stukje van Rein en Danny was echt pijnlijk ongemakkelijk, maar dat kwam vooral door Danny. Snapte niet waar hij nou steeds over begon.

3 likes

Ik zit klaar voor de aflevering vooruitkijken van dinsdag, maar die komt dus helemaal niet (zoals tempa) om 0.00 uur :cry:

3 likes

Ik ga er een uur eerder voor opstaan!

Lol Mick zijn aandachtgeile tante is er weer bij en ze is pissed :eyes: :eyes:

1 like

Daisy die direct weer gaat klagen en aanvallen dat ze de echte Mick niet gezien heeft maar niet bij zichzelf ten raden gaat ‘goh zal dat misschien door m’n eigen houding komen?’ Ultieme irritatie het gebrek aan zelfreflectie

17 likes