Afl 14
Ah tijdens dat gedeelte in de zaal dat Mick en Daisy voor de experts en de anderen zitten, daar vind ik Mick wel echt sneu hoor. Hij wordt weer helemaal de grond in geboord door Daisy, moet wéér horen wat er allemaal niet goed is aan hem. Terwijl als hij daarin tegenargumenten wil geven, wordt ie meteen door Daisy afgekapt en klopt het allemaal niet. Zij wil gewoon niet inzien hoe zij is/overkomt en het ligt alleen maar aan anderen. Jammer dat de experts daar niet wat op doorvroegen ofzo. Wat ze zelf bijvoorbeeld had kunnen veranderen. Nu is het alleen maar “als ik een andere match had gehad, was het misschien wel gelukt”. Maar daar ligt het niet aan…
En wat gebeurde er nou precies in de jacuzzi dat Rein en Danny zo naar elkaar “uitvielen”? Iedereen praatte door elkaar. Lekker chaotisch. Logisch als je in zo’n situatie bent met meerdere mensen maar als je het zo op tv moet volgen, krijg je er precies niks van mee 

Ik snap wel dat Mick hierdoor erg in de war is en niet weet hoe hij met haar om moet gaan. Ze maakt hem zo onzeker.
Zo lief samen, had ook wel een vooroordeel over Monique maar ze is echt een leuke vrouw. Ook gewoon lekker relaxed en niet zo geforceerd. Zo lief ook toen Monique zei dat er bij haar wel verliefde gevoelens waren en hij met een big smile op die stoel zat.