Spoiler aflevering 13
Hahaha die Monique met haar slaapkamer decoratie
Aron werd er al helemaal warm van, maar toen bleek het slechts decoratie.
Vind Bert een beetje afwachtend. Hij zou zo tegen Suzan kunnen zeggen dat ze haar ruimte gewoon even moet pakken, en dat het allemaal oké is, aan haar vragen wat ze nodig heeft, gewoon net even wat zorgzamer en begripvoller ofzo. Maar goed uiteindelijk gingen ze ook even los van elkaar iets doen natuurlijk, dus misschien is dat wel gewoon zo gemonteerd dat we dat niet zien van Bert. Ik had trouwens niet gedacht dat Bert en Suzan rokers waren!
Wat sneu dat er niemand stond van familie toen Freddie en Sylvia op het vliegveld aankwamen na hun huwelijksreis.
Ik snap helemaal wat Mick zegt over plezier en ontspanning op vakantie, heb echt het idee dat Daisy een soort van vastzit in een beeld dat ze voor ogen had, en dat ze dat niet los kan laten en dat ze Mick nu ook geen kans meer kan geven.
Ik hoop echt dat dat gekibbel tussen Rein en Danny gewoon is hoe zij met elkaar omgaan, dat dat hun dynamiek is en dat Danny daar niet onzeker van wordt en maar probeert het spelletje mee te spelen. Vind ze wel echt leuk samen, maar Rein is gewoon een beetje vals ofzo, maar vind dat ook wel weer bij hem passen.