Married at first sight

Monique & Aron zijn wel echt cute samen. Hoop dat dat wat wordt! Al zou ik wel ongemakkelijk worden van telkens die cadeautjes random haha.

3 likes

Ja vond ik ook van Rein en Danny. Al vond ik de reactie van Rein ook vreemd hoor, dat je zo’n opmerking maakt en als de ander reageert (wat te verwachten is) dan doet alsof je opeens te druk bent met het verwijderen van een darm uit een garnaal en je daardoor niets meer kunt horen

14 likes

Wat een ontzettende lieverd is Sylvia. Dat was al duidelijk maar haar reacties op het koppelweekend ook nu! Hoop echt dat het haar en Freddy gegund is om echt de liefde Bij elkaar te vinden.

Rein en Danny gaat wel echt kapot in een weekend zo te zien. Of naja dat zat er al langer aan te komen

10 likes
Aflevering 14

Ik ben nog maar halverwege de aflevering, maar toch alvast wat spuien.
Ik vind Danny soms echt onaardig reageren tegen Rein. Ook met dat schuren van dat raam bijv. Weet niet of zulke dingen bijvoorbeeld in “scene” gezet worden door de productie ofzo maar dacht soms echt nou je mag wel ff wat normaler reageren. Zo bitchy soms

En omg Bert bij Suzan in huis. Ze heeft gezegd dat hij overal in mag kijken/alles mag open trekken. Gaat ie ook echt in haar nachtkastje koekeloeren. Pfff. Ik zou dus echt nog het fatsoen hebben dat ik dat dus juist met rust zou laten. Maargoed :see_no_evil:

12 likes

Oh nee het ging om een liedje met de tekst “falling in love with you” en Danny vroeg aan Rein of het toepasselijk was waarop Rein in eerste instantie ja zei.
Maar toen Danny hier verder op wilde ingaan had Rein daar niet echt zin in :sweat_smile:

2 likes

Het eerst wat ik dacht toen ze dat zei was ook “daar gaat het nachtkastje”. Zo typisch.

3 likes

Daisy lijkt echt 0 zelfreflectie te hebben, echt oneerlijk hoe ze Mick overal op aanspreekt en zelf geen kritiek kan hebben. Echt een onsympathiek type.

22 likes

Inderdaad! In het begin kwam ze zo lief over en gaf ze aan het huwelijk zeker een eerlijke kans te geven. Nou dat zie ik niet terug in die eerste 2 dagen dat ze getrouwd zijn.

5 likes

Haha ik kan het niet laten om alle spoilers te lezen en ben nu zo benieuwd naar hoe het de komende afl verdergaat tussen hun

3 likes

Misschien is ze er positief en open in gegaan maar viel Mick al vrij snel tegen na de bruiloft (of tijdens?). En probeer dan maar eens van je oordeel af te komen. Ik denk dat dat vrij menselijk is trouwens. En dat ze soms bitchy is naar hem is denk ik vooral een vorm van het uiten van haar eigen frustraties.

1 like

Ja het een lokt het ander uit, gaat vaak onbewust. Tis een samenspel, reactie op reactie naar elkaar. Maar goed zij heeft ook echt wel haar mankementen dus wel even met de voetjes op de aarde dat ze niet een stralend hoogtepuntje was die reis

1 like
Afl 14

Ah tijdens dat gedeelte in de zaal dat Mick en Daisy voor de experts en de anderen zitten, daar vind ik Mick wel echt sneu hoor. Hij wordt weer helemaal de grond in geboord door Daisy, moet wéér horen wat er allemaal niet goed is aan hem. Terwijl als hij daarin tegenargumenten wil geven, wordt ie meteen door Daisy afgekapt en klopt het allemaal niet. Zij wil gewoon niet inzien hoe zij is/overkomt en het ligt alleen maar aan anderen. Jammer dat de experts daar niet wat op doorvroegen ofzo. Wat ze zelf bijvoorbeeld had kunnen veranderen. Nu is het alleen maar “als ik een andere match had gehad, was het misschien wel gelukt”. Maar daar ligt het niet aan

En wat gebeurde er nou precies in de jacuzzi dat Rein en Danny zo naar elkaar “uitvielen”? Iedereen praatte door elkaar. Lekker chaotisch. Logisch als je in zo’n situatie bent met meerdere mensen maar als je het zo op tv moet volgen, krijg je er precies niks van mee :sweat_smile:

9 likes

Hahaha ja zoiets ligt toch nooit aan 1 partij? Ze passen gewoon niet bij elkaar, ik begrijp ook totaal niet waarom ze gematcht zijn eigenlijk.

En dan achteraf op tv zien dat al je vrienden en familie het tijdens de bruiloft een match made in heaven vinden en helemaal enthousiast zijn, dat moet toch ook superkut zijn om terug te zien :roll_eyes:

1 like

Ik zie hen ook nog wel een succes zijn straks! Zie daar ook geen ongemak of ergernissen, wat bij de andere koppels in meer of mindere mate wel te zien is.

Volgens mij ben ik een van de weinigen die niet vooruit kijkt, dus nog even over de aflevering van gisteren: ik vind het jammer dat Sylvia en Freddy zo’n enorme miscommunicatie hadden. Freddy betrok het ook wel meteen op zichzelf en reageerde echt als een botte boer (al leek dit meer zelfbescherming), maar waarom zei Sylvia niet gewoon hetzelfde tegen hem als toen ze alleen voor de camera zat? Want dat vond ik wel twee verschillende dingen.

7 likes

Ik vind Daisy echt niet leuk. Alles ligt aan Mick en dat vind ik zo oneerlijk. Ze zegt dat ze meteen zichzelf was en is gebleven maar als dat zo is dan is ze zelf niet echt heel makkelijk denk ik. Dan past Iemand als Mick daar ook zeker niet bij.

3 likes

Ja dat vond ik ook zo gek! Eerst geeft ze aan verliefd op hem te zijn en 10 seconden later zien we haar zeggen dat ze ruimte/tijd nodig heeft. Zonder aan te geven dat ze verliefd op Freddy begint te worden?

Ik kijk ook niet vooruit! Wel fijn als in de spoiler-omschrijving staat om welke aflevering het gaat. Dan kan ik naderhand nog lekker nalezen :blush:

1 like

Stel, jij doet mee aan MAFs en tijdens de huwelijksreis voel je echt geen klik. Je partner ziet jou wel zitten maar andersom voel je het niet. Zou je het dan alsnog een kans geven door bijvoorbeeld te gaan samenwonen of zou je het dan afkappen?

• Ik zou het nog een kans geven.
  • Ik zou het afkappen.

0 stemmers

Afl 14 Ik zou echt Suzan zijn, en me er ook niet prettig bij hebben gevoeld als Bert bleef slapen. Hij is echt teleurgesteld en vindt dat ze het geen kans heeft gegeven. Zou er helemaal kriegelig van worden. En zo die Mick wordt echt elke keer de grond ingetrapt, geef die meid een spiegel.

Zou het afkappen denk ik, wordt veel te ongemakkelijk dan. Als ik degene was die het wel zag zitten zou ik ook willen weten waar ik aan toe ben.

1 like

Vind het ook tegenover je partner oneerlijk om dan toch door te gaan. Spoiler 14 als je a la Lizzy twijfelt over wat je voelt, zou ik doorgaan met het experiment. Dan heb je behoefte aan duidelijkheid. Maar als je vanaf seconde één zoals Suzan denkt dat het em niet wordt en helemaal naar wordt van je partner, wie houd je dan voor de gek? Ik geloof ook niet dat het dan gaat komen.

13 likes

Ik ben zover als de tv aflevering maar; ik denk dat het ook meespeelt hoe Daisy tegen Mick deed toen in de auto. Ik zal dan denk ik ook wel dicht klappen. Ze deed echt niet aardig. Ik was vanaf het begin geen fan van Mick door z’n ‘een lekker wijf’ uitspraak en vond Daisy echt een leuk mens, maar nu vind ik Daisy gewoon gemeen en vind ik het voor Mick wel sneu. Denk dat hij echt wel op zijn eigen manier zijn best doet, hij heeft alleen wat meer tijd nodig. Denk dat hij best veel heeft rondgescharreld en dat dat ‘serieuze’ best nieuw/onwennig voor hem is, vooral met een pittige vrouw als Daisy. Ben benieuwd naar de rest.

6 likes