Married at first sight

Maar ze geeft Mick soms ook niet de kans om dingen te ondernemen. Zoals dat over die koffers. Ja als zij ze al meteen in de auto legt, kan hij het moeilijk meer overnemen.

En denk dat Mick misschien ook wel zo besluiteloos is, omdat hij het haar naar haar zin wil maken en geen verkeerd antwoord wil/durft te geven. Het werkt vanuit beide kanten.

6 likes

Hahahah voor mij is het ook heel herkenbaar, dit zijn ook precies mijn ex en ik en dat is ook exact waarom het niet werkte tussen ons :joy:

1 like

Haha ja ik herken het ook wel een beetje, mijn vriend lijkt wat dat betreft wel een beetje op Mick. Het is vaak ‘maakt mij niet uit’ of ‘wat jij wil’ of ‘doe maar iets’. Heb eigenlijk pas sinds een paar jaar dat ik me daar echt aan erger. Soms wil ik gewoon even geen keuzes maken, ook al gaat het om iets onbenulligs als wat gaan we eten of welke kant gaan we op wandelen? Maar ik denk niet dat ik me er zo snel als haar al aan zou ergeren, het is ook even aftasten in het begin toch. En ik denk inderdaad dat het deels ook wel uit wat onzekerheid komt bij hem.

Dat laatste denk ik ook! Maar juist daarom is het absoluut geen match :see_no_evil:

Ik ben helemaal gedraaid wat Mick betreft. In eerste instantie vond ik het geen leuke vent, maar volgens mij is hij echt een lieve knuffelbeer die uiteindelijk alles voor z’n meisje overheeft. Daisy heeft het wat mij betreft geen goede kans gegeven en na de eerste irritaties het opgegeven. Vraag me af of het wel wat had kunnen worden als zij zonder cameras hadden gedate en Mick meer zichzelf kon zijn.

8 likes

Aflevering 14

Jeez Daisy mag wel een cursus over feedback geven volgen. Meteen Mick helemaal afmaken bij dat weekend. Zij heeft echt geen zelfkennis. Jammer wel
 leek me in het begin echt een leuke vrouw.

11 likes

Ik snap dat voorbeeld van die koffers ook niet want ze zegt telkens dat ze zo zelfstandig is en haar zaken goed voor elkaar heeft. En nu wil ze ineens dat een man je koffers draagt terwijl je ze zelf al uit de auto pakt?! :face_with_raised_eyebrow: Ik snap wel dat Mick hierdoor erg in de war is en niet weet hoe hij met haar om moet gaan. Ze maakt hem zo onzeker.

7 likes

Monique en Aron zijn echt mijn favo koppel dit seizoen :smiling_face_with_three_hearts: Zo lief samen, had ook wel een vooroordeel over Monique maar ze is echt een leuke vrouw. Ook gewoon lekker relaxed en niet zo geforceerd. Zo lief ook toen Monique zei dat er bij haar wel verliefde gevoelens waren en hij met een big smile op die stoel zat.

25 likes

Jaa ik had vooral haar echt verkeerd ingeschat, ze komen zo sereen en gelukkig over :heart:

Spoiler

Wat die vrouw van Freddy (ff naam kwijt) zei over Rein en Danny vond ik zo raak. Zeker icm de beelden in de jacuzzi.

7 likes

Ja dat had ik ook heel erg! Had bij haar echt zo’n type in mijn hoofd en dacht dat ze misschien veeleisend/afstandelijk zou zijn. Maar dat is helemaal weg nu. Gewoon lekker rustig samen en niet meteen al conclusies trekken. Denk dat het ook wel komt dat ze wat ouder zijn en daardoor ook een wat andere kijk hebben op dingen. Echt een gouden match wat mij betreft, ook qua uiterlijk. Als ze zo naast elkaar zitten, past zo goed bij elkaar.

Denk dat ik maar een fanclub ga beginnen voor ze :joy:

3 likes

Volgens mij is/was Danny hier best geliefd, maar ik zou allang zo gigantisch op 'm afgeknapt zijn. Dat non-stop bevestiging zoeken, alleen maar bezig zijn met hoe leuk Rein hem al dan niet vindt, het heel erg forceren ipv natuurlijk laten verlopen/groeien en z’n flauwe Gordon-grapjes zouden me op de bruiloft al m’n strot uit zijn gekomen. Nou ben ik ook geen fan van Rein, maar ik zou me ook super ongemakkelijk voelen door Danny z’n (onzekere) gedrag en vind dat Rein het op dat etentje na er nog wel goed mee om gaat. Al heb ik bij Rein wel ook het idee dat hij heel erg bewust is van de camera’s/goed over willen komen. Ben benieuwd hoe het samenwonen zal verlopen, maar zie er echt geen match in.

En die Bert is helemaal verschrikkelijk. Volgens mij is hij 40+ maar vind het net een hitsige, ongemakkelijke puber. Verbaasde me over hoe enthousiast Susan was, al wordt dat in de aflevering van vanavond volgens mij een stuk anders, ben benieuwd!

Oh en hoop echt dat Freddie en Sylvia eruit komen want hun leken juist zo leuk samen!

18 likes

Ja jezus hoe hij zo stond te springen bij het altaar, doe 'ns niet zo irritant. Echt een groot kind.

3 likes

Ahhh ik ben zo vertederd door Freddy en Sylvia. Wat een lieverds. Ik hoop echt dat ze het nog lang leuk gaan hebben samen.
Monique en Aron vind ik ook leuk.

Lizzy en Lars zijn zo bleu. Het leek wel of die twee voor het eerst in hun leven boodschappen deden. ik moet zeggen dat ik ook erg verbaasd ben dat Lizzy twijfels heeft en niet Lars.

12 likes

Ik ga stuk om dit jodelen :joy::joy:

17 likes

Heb echt het gevoel dat Aron en Monique net gister zijn aangekomen en nu is het einde alweer in zicht?? Hoe dan

2 likes

Jeetje Bert dat shirt, ik dacht dat het een grap was maar hij heeft serieus in het openbaar aan?

30 likes

Het valt me voornamelijk de laatste aflevering op videoland op hoe irritant Danny is! Vind inderdaad dat Rein er juist wel goed mee omgaat (ook al is het ook niet helemaal mijn type mens). Grappig om te zien want in het begin van de serie vond ik het juist andersom!

1 like

En dat Suzanne zegt dat het leuk is?! đŸ„ČđŸ€Ł

6 likes

Haha ja ik dacht in de vorige aflevering ook dat het een restant van z’n vrijgezellenfeestje was ofzo, maar hij draagt het indd echt naar buiten :neutral_face: Zou daar echt niet met plezier naast lopen haha

3 likes

Nou dat dacht ik ook inderdaad of een pyjama voor de grap ofzo. Ik ook niet ik zou waarschijnlijk een opmerking maken als: hou je dat aan? Whahaha vet lullig maar kom op je bent geen 15 ofzo maar een volwassen man. Doe even een normaal shirt aan gewoon.

4 likes