Volgens mij is/was Danny hier best geliefd, maar ik zou allang zo gigantisch op 'm afgeknapt zijn. Dat non-stop bevestiging zoeken, alleen maar bezig zijn met hoe leuk Rein hem al dan niet vindt, het heel erg forceren ipv natuurlijk laten verlopen/groeien en zân flauwe Gordon-grapjes zouden me op de bruiloft al mân strot uit zijn gekomen. Nou ben ik ook geen fan van Rein, maar ik zou me ook super ongemakkelijk voelen door Danny zân (onzekere) gedrag en vind dat Rein het op dat etentje na er nog wel goed mee om gaat. Al heb ik bij Rein wel ook het idee dat hij heel erg bewust is van de cameraâs/goed over willen komen. Ben benieuwd hoe het samenwonen zal verlopen, maar zie er echt geen match in.
En die Bert is helemaal verschrikkelijk. Volgens mij is hij 40+ maar vind het net een hitsige, ongemakkelijke puber. Verbaasde me over hoe enthousiast Susan was, al wordt dat in de aflevering van vanavond volgens mij een stuk anders, ben benieuwd!
Oh en hoop echt dat Freddie en Sylvia eruit komen want hun leken juist zo leuk samen!