Was even vergeten dat dit was opgenomen voordat die mondkapjesplicht er was, ik dacht echt wat asooo dat ze zonder mondkapje in de supermarkt lopen
Ik vind hoe RTL Mick neerzet niet netjes. Expres laten zien als hij de jacuzzi in stapt, dat het overstroomt etc. En dan die opmerking van Rein, zó gemeen en onnodig. Ik vind Rein echt een verschrikkelijke man die graag mag scoren over de rug van anderen.
Zekers te weten dat Bert een RGK was vroeger.
Aron zou bij de huwelijksreis elke dag een cadeautje meenemen, ok prima snap ik het idee nog wel achter, wel lief. Maar nu moet hij echt stoppen hoor hahaha.
Hmmm niet helemaal mee eensā¦
comfortabel is het zĆ©ker niet maar het is Reins huis en daar is hij trots op en enthousiast over. Hoe leuk en romantisch is het dan samen zo te ākamperenā een avondje.
(Maar okee, dat het aan Danny niet was besteed was al snel duidelijk)
Ja hij zit ook wel echt te zeuren hoor vind ik. Dat bed ziet er voor een nachtje prima uit. Bestel even wat eten en stel je niet aan hahah.
Maar zijn sarcastische vraag āheb je toevallig een douche met water?ā vond ik wel geestig
Sowieso vind ik Danny echt een zeikerd. Iedere keer als ie iets niet leuk vindt kan ie dat niet gewoon 1x benoemen maar moet ie het gelijk 100x laten blijken.
Aron en zijn cadeautjes, moet wel lachen steeds hoor. Hij post op Instagram ook steeds die grapjes van mensen op Twitter in zijn stories. Echt heerlak haha. En Monique had dit filmpje nog gepost
https://www.instagram.com/p/CLWcL7yBkyB/?igshid=1i20sftk3k5u9
Wie wil bij mijn fanclub?
God Bert hou op met je āgrappenā/foute opmerkingen.
Goed dat Susan er wat van zegt want jeetje wat puberaal.
Bert doet me een beetje denken aan Sonny van Temptation.
Ja, dat zeiden ze vanavond op de laatste videoland aflevering wel. Weet niet of dat ook de tv aflevering is.
Sommigen ergeren zich aan de besluiteloosheid van Mick maar ik vind het juist irri hoe zij van alles een keuze maakt. Wil je links of rechts? Wil je deze tafel of deze tafel? Welk restaurant wil je eten? Als je zelf wel van kiezen houdt, zeg dan eerder: Rechts gaan? Deze tafel nemen? Dat restaurant doen?
Maar misschien komt het omdat ik het herken van mijn vriendin die ook alleen maar mij laat kiezen hoelaat/waar/wat/etc. Stel eens wat voor
Ja dit vind ik ook irritant idd. Ze zeurt om zijn besluiteloosheid maar maakt dan ook niet zelf een keuze.
Ze mogen van mij echt een groot deel van de voorbereiding/bruiloft lekker skippen. Vind dat uiteindelijk toch een stuk minder interessant.
Vind het ook raar dat het volgende week voorbij is maar we 3 stellen nog niet hebben zien samenwonen, of gaat de helft gewoon helemaal niet samenwonen
De mensen die je niet hebt zien samenwonen zijn niet gaan samenwonen.
In principe hebben ze wel alles laten zien, maar het voelt wel afgeraffeld. Ze hadden beter 1 aflevering kennismaking, 1 afl alle voorbereidingen, 1 afl alle bruiloften en daarna gewoon alle tijd voor drama tijdens de huwelijksreizen en samenwonen
Ik denk ook dat dat beter is ja! En als je dan denkt ik vind voorbereidingen saai kun je die aflevering gewoon skippen.
Al zou er dit jaar weinig ruimte over zijn voor de samenwoonafleveringen als de helft er niet eens aan toekomt
Ik vind trouwens die psycholoog Pablo echt heel heet
Ik kan Bert echt niet aan, dat gepraat met zān ogen dicht, dat ānonchalanteā danspasje als hij op de achtergrond in beeld is. Wordt echt helemaal agressief van die kerel.
Stom dat het gaat om een experiment en er meer tijd besteed wordt aan het uitzoeken van kleding en vrijgezellenfeesten en skere tantes die zeiken over kinderenā¦
Op het moment dat ze moeten beslissen om samen te wonen? Vind Suzan daar echt netjes gezien ze schijnbaar al eerder aangegeven had dat ze die seks grapjes niet trekt.
Ik vind het ook echt raar beeld om mensen te zien roken, zie dat sinds corona ook nooit meer