Lizzy heeft hetzelfde gedaan…
Ik vind het best sneu voor Mick. In de voorbereidingen zag je al dat hij best onzeker is. Zo raar dat de psychologen hem dan koppelen aan iemand die compleet over hem heen walst.
Volgens mij zijn die met crew langsgeweest bij dit moment.
Helemaal mee eens. Die mensen worden zo geleefd en overvraagd, dat is wachten tot ze instorten. En als je moe bent, raak je ook vaak wat chagrijnig. Dan zit je al helemaal niet op je nieuwe partner aka een vreemde te wachten waarbij je het gevoel hebt dat je continu moet praten en elkaar leren kennen.
Beter doet RTL hier iets mee maar ja zal wel niet.
Ja ik vroeg me dit ook af. Ik vond het lijken alsof hij de beelden nog niet had gezien, maar enkel af ging op wat hij hoorde
Aflevering 14
Samenvatting
wat een chaos aflevering. Enorm afgeraffeld leek het wel.
Inderdaad eens met wat hierboven gezegd werd: waarom zoveel voorbereiding en jurken passen en dan zóveel knippen van de huwelijksreis en samenwonen. Ook het idee dat ik bij Lars&Lizzy heel Zuid-Duitsland heb gezien en bij Bert en Suzan kan ik me niet eens meer heugen waar ze waren.
Danny postte ook iets op Instagram dat ze ook door Haarlem waren gaan varen in de samenwoonweek. dat zag je ook niet terug in de aflevering. Dat samen klussen en slapen in het lege huis leek me vooral opgedragen door de redactie, dan dat ze dat zelf nou heel graag wilden.
Unpopular opinion waarschijnlijk: maar ik kan Mick juist echt niet uitstaan dat nonchalante, lompe gedrag. Vind hem echt heel onvolwassen voor zijn leeftijd. Bij Daisy moet je gewoon een vlotte Amsterdamse autoverkoper of sales manager zetten.
Ik denk dat ze dat juist expres doen; mensen die instorten is ‘goede’ tv
Kans is groot dat ze dat moeten doen van de redactie van het programma… Bijna alle deelnemers posten ook een nieuwe foto voordat er een nieuwe afl op tv komt. Je ziet dat vaker bij tv programma’s, die kandidaten zijn daar bijna altijd over geïnstrueerd.
Nou ik moet nog terug kijken dus heb deze aflevering nog niet gezien, maar vond dit echt al in ‘t begin.
‘Gelukkig gaat Daisy niet voor het uiterlijk’ zei een van die experts. Wtf? Alsof Mick afgrijselijk lelijk is? En sowieso, beauty is in the eye of the beholder.
Ik denk dat RTL veel voorbereidingen laat zien omdat ze daar spondeals voor hebben zoals: als we bij jouw zaak een jurk mogen uitzoeken dan filmen wij het. Misschien is dat de reden dat ze daarom veel vooraf laten zien en weinig tijdens de huwelijksreis en samenwonen omdat in het buitenland en bij hrt samenwonen weinig spon te halen valt. Wat me ook opvalt is dat je bij de vorige seizoenen soms ook nog wel de zaak zag waar de ringen worden gekozen (spon) en nu ook niet meer. En als laatste: ik vind het ieder seizoen zo gaan. 1e paar koppels zie je veel in beeld en bij de laatste koppels wordt alles afgeraffeld. Denk dat dat ook te maken heeft er veel bruikbare sensatiebeelden zijn zoals een qndere forummer volgens mij ook al zei.
Edit: denk toch dat ik maar aan de Belgische versie ga beginnen zoals hier veel mensen opperen want vind die van NL echt niet meer leuk. Ik weet ook niet of ik de volgende ga kijken
Ik vind de Australische variant echt veel leuker. Het huwelijk zelf gaat heel rap en daarna zie je ze heel vaak samenkomen, bij diners. En dat zorgt voor heel veel drama…Het is geen seconde saai!
Ik denk dat ze van alle koppels even veel filmen maar de mensen waarop ze de meeste hoop hebben (Lars en Lizzy dit jaar) het meest naar voren schuiven. Of de grootse sensatie
Misschien een spoiler
lars en Lizzy volgen elkaar niet meer op insta, terwijl dit vorige week nog wel was…
Juicy
wrs omdat Lars er achter is gekomen dat Susanne veel beter bij hem past
Hahaha dat zou een mooie plottwist zijn
Bij een feestje hoort een kedootje moest hier echt om lachen hahaha
Hahahaha kedootje ook echt.
Ik ga volgende week met mijn bff een weekendje weg naar een huisje en ik zei eerst dat ik die kedootjes van Aron zo vreselijk vond. Nu kan hij zijn mond niet houden dus had hij gisteren per ongeluk verklapt dat hij eigenlijk voor elke dag een cadeautje mee wilde nemen en dat dan zo wilde geven aangezien ik dat zo vreselijk vond hahaha
Ik denk dat hij zaaddonor is geweest voor een lesbisch koppel
Hij had ook nog wel contact met het kind, als een soort van oom