Sylvia verwoordde het in een van de vorige afleveringen wel mooi. Dat alles voor de âjongerenâ maar snel moet lijken te gaan. En dat je aan elkaars verwachtingen moet voldoen voordat het goed is, ze elkaar dan willen âveranderenâ als dat niet zo is. Er is niets mis met het wat tijd te geven en elkaar de ruimte geven voor de eigenaardigheden die er zijn. Niet iedereen is perfect. Lijkt net of de kleinste tegenstrijdigheden al een probleem zijn en dus een reden om op te geven. Zo jammer.
Vond het eigenlijk van Rein ook wel verrassend dat hij wel getrouwd wilde blijven. Dat heeft hij eerder niet echt duidelijk laten merken. En er is dus ook âietsâ tussen hun gebeurd waardoor het voor Danny klaar was blijkbaar. Maar misschien als Rein wel eerder zân gevoel had uitgesproken, was het nog goed gekomen tussen hun
Ik ga dit morgen pas kijken met mijn man maar wat is er met Sylvia dan? Kan iemand het in de spoiler plaatsen?
Sylvia heeft longkanker
Haha ja hoop ik ook maar ik schat zo in dat ze het nog steeds heel erg eens is met zichzelf helaas.
Ik heb bij Daisy echt het idee dat ze vooral bezig is met âgoed overkomenâ op tv en bij de andere kandidaten/experts. Elke keer de door Mick geschetste situaties weer verbeteren en zichzelf goedpraten enzo. Terwijl ze gewoon echt niet aardig was tegen hemâŠ
1 woord bij Daisy: secreet.
Wat een nare onsympathieke vrouw.
Die blikken naar Mick.
Ik voelde me plaatsvervangend nerveus voor Mick.
Heb ook zo te doen met Mick!
wel een gemiste kans dat Aron dit keer geen cadeautje mee heeft genomen
Omg ik moest ff googelen, maar hij was best ongemakkelijk toch? 
[spoiler]mijn verdenkingen tav Lars zijn mij bevestigd. Echt een engnek. Getver.
Ik heb een traantje weggepinkt toen Freddy er zat. Wat een lieverd en wat kwam hij moeilijk uit zijn woorden. Ik hoop dat ze voor altijd vrienden blijven.
Monique en Aron gun ik het ook. Het lijken mij beide fijne mensen die relaxed in het leven staan. [/spoiler]
Die brief van Daisy zat echt nog vol sneren?! Mick had echt nog een lieve brief geschreven.
Ik heb echt een zwak voor hem haha!
Aflevering 15
Ik schrik echt van Lars in deze aflevering, terwijl zijn gedrag me aan de andere kant ook weer niet verbaast. Hij komt nu echt over op mij als een kinderachtig, explosief mannetje.
Ergens snap ik het wel want ik zou ook wegrennen van zoân type. Maar hoe ze in het begin was naar hem snap ik wel dat hij het lastig schakelen vond. Bedoel dacht in de eerste afleveringen met hen ook gouden match.
Nou ik snap daar alles van. Ik vond die Bert op tv al heftig, laat staan als je hem in het echt meemaakt. Hij slaat zo door in dat enthousiaste, ja ik zou daar ook gewoon niet mee om kunnen gaan. En dan denk ik dat ze het echt nog wel geprobeerd hebben op hun eigen manier, niet meteen samenwonen, en als hij langskomt en alles vliegt je aan had ik het schofteriger gevonden om hem te laten blijven en hoop te geven.
Ik gilde ook echt toen hij met zijn oortjes in al rappend en dansend toevallig langs haar liep toen zij ff alleen wilde zijn op die vakantie.
Ik denk dat je die trouwdag en eerste dag in een soort roes zit. Ze zouden mij nog kunnen koppelen aan een zebra en ik zou nog denken: wooow perfect. Je wordt zo geleefd, trouwjurk, taart, champagne, eten, dan een feest. Alles roept natuurlijk ook liefde en ik denk dat je je daar best makkelijk in mee laat voeren, zoals Suzan dus

(zag dit voorbij komen ergens anders haha) In een geval van bijv. Daisy heeft ze dit echt op zichzelf afgeroepen na de laatste aflevering. Wat een vervelende vrouw.
Mee eens over alleswat hier gezegd wordt over daisy. Krijgt ze online ook zoveel shit over zich heen nu dan? Via mick en die expert lijkt het schijnbaar wel zo.
Wat een onsympathieke figuren dit jaar he???
Echt onsympathiek.
wat zou Mick bedoelen met de rest van de tekst bij laatste post?
âde wonderen zijn de wereld nog niet uit en uiteindelijk komt alles met iedereen goed! dus wordt vervolgdâ
spannenndddd