Married at first sight

Ik vatte het gewoon op dat hij donor is geweest voor een lesbisch koppel en niet een rol van vader heeft maar wel een soort vaderfiguur is op afstand (vandaar meer een rol als oom)

Niet echt heel juicy dus haha denk dat het door ‘vriendinnen’ wel verwarrend overkomt, want dat klinkt alsof die vriendinnen geen koppel zijn.

1 like

Voor degene die vinden (terecht!) dat het einde zo afgeraffeld is:

In het begin zat veel meer ingekochte sponsoring :wink: jurken, locaties, trouwpakken, ringen, vrijgezellenfeestjes.

Ik gok dat er op het einde niet zoveel sponsoring is ingekocht.

Ik heb recentelijk voor mijn werk iemand gesproken die in het vorige seizoen van MAFS mee deed, en diegene zei tegen mij dat dit seizoen wel echt heftig zou gaan zijn. Tot nu toe valt het me tegen maar misschien komt het dus nog als die oud deelnemers er zijn…

1 like

Ik denk dat het venijn in de staart zit. En ik vertrouw die Lars gewoon niet zo. :sweat_smile:
Ik moet ook zeggen dat ik het raar vind dat een agent met zo’n programma mee doet. Over het algemeen is het aan te raden om je privéleven privé te houden als je bij justitie werkt.

Hij is ook al wel vaker op TV geweest dus huj zoekt het ook wel een beetje op heb ik het idee. En doet zij vader-achtig richting Lizzy. Ik krijg er een beetje de kriebels van. Ik denk dat hij heel autoritair uit de hoek kan komen.

Edit;
Ik weet niet hoe je een filmoje kan toevoegen, maar dit is het filmpje. De middelste. Even zelf opzoeken als je Lars in actie wil zien.

1 like

Uiteindelijk is het ook weer een soort ‘advertentie’ voor de politie. Vandaar dat ze daar mochten filmen denk ik.

Als agent maakt het niet echt uit als je op tv komt. Er zijn zelfs hele programma’s over politiewerk zoals bureau burgwallen.

3 likes

Jaa weet ik, maar je als agent laten uithuwelijken (grof gezegd) heeft niets met je werk te maken maar je wordt er wel gefilmd.

Wat is je punt daarmee precies?

Vorig seizoen zat er ook een agent bij. Hij heette Thierry volgens mij.

1 like

Ja en ook niet bij 1x vragen houden toen ze geen reactie kreeg

Ik heb echt met hem te doen! Hij twijfelt over elke vraag die hij moet stellen omdat hij gewoon ‘bang’ is om het verkeerd te doen bij haar… ik wil hem echt een knuffel geven.

3 likes

Nou, dat de serie niet over politiewerk gaat.

Inderdaad, er zijn veel programmas over de politie maar dat is echt om een inkijkje te geven in het politiewerk en daar gaat MAFS gewoon echt niet over.

Je wil als agent toch ook niet dat verdachten je huis weten te vinden, je vrouw kennen (al denk ik dat ze niet meer samen zijn) en je ouders kennen. Je hebt redelijk was vijanden, dus ik denk dat het slim is dat soort info gewoon prive te houden.

4 likes

Ik heb een familielid die dezelfde functie als Lars heeft maar dan in een andere stad en ze zijn idd heel erg gebrand op privacy en dat je niet in dezelfde wijk/stad woont als waar je werkt. Precies omdat de criminelen je huis dan weten te vinden of welke auto je rijdt. Vaak worden ze zelfs opgehaald zodat je niet met je eigen auto de wijk inrijdt en de criminelen dus niet weten welke auto van jou is, dus dat Lars’ huis en privéleven zo in beeld komt verbaast mij onwijs.

3 likes

Het verschilt per korps en zelfs werkgebied. Het is dus absoluut geen algemene regel of perse de normale gang van zaken. Genoeg agenten (met dezelfde of hogere functies als Lars) die gewoon in hun werkgebied wonen en met eigen auto van en naar het werk gaan. Daarbij zijn veel Politie medewerkers vooral gebrand op (online) privacy omdat zij zich er van bewust zijn dat hun volledige naam altijd bovenaan een PV staat en ze zich, wanneer een verdachte daarom vraagt, moeten legitimeren. Met een naam kan je heel ver komen. De reden dat veel agenten niet hun volledige naam gebruiken op niet werk gerelateerde sociale media, hun privé profielen afgeschermd zijn en er geen links zijn met hun gezin/familie. Dit om stalking en afpersing te voorkomen.

6 likes

Spoiler aflevering 15

Wat een saaie aflevering, zonder hele spannende verrassingen… Zag ook een hele andere Lars in deze aflevering opeens. Schrok ook wel heel erg van Sylvia, hoop dat alles goed met haar gaat!

1 like

Echt stom dat niemand Daisy even een spiegel voorhoudt, wat een vreselijk type zeg.

14 likes

Aflevering 15

Ik begon net wat medelijden met Rein te krijgen tot het moment dat hij zei: ik ben eigenlijk veel te mooi voor dit project :expressionless:

29 likes

Aflevering 15

Samenvatting

Oké heb hem nog niet uit maar omg, wat een drama!! Lars is veel te pushy geweest, zielig voor Lizzy. Ook wat ze zei over dat ze al heel haar leven doet wat anderen willen :frowning:

4 likes

Aflevering 15

Bizar hoe minachtend Daisy naar Mick kijkt. Wat een botte lullige brief van haar en wat een onwijs attente lieve brief heeft hij voor haar geschreven. Ik gun hem echte een lieve vriendin.

34 likes

Aflevering 15

Samenvatting

Waaaauw niemand gaat tegen Daisy in! Wat de fuck zeg. Echt onverdiend voor Mick zo

16 likes
Samenvatting

Vind het Mick alleen maar sieren dat hij de eer aan zichzelf houdt, Daisy laat een hele lelijke kant van zichzelf zien en dat zal haar in the end ook weinig opleveren. Je gaat mij niet wijsmaken dat nu niemand denkt; die Mick lijkt mij een superlieve jongen die gewoon even moet ontdooien, prima. Die vind denk ik echt wel een leuke vriendin.

Ben hierdoor ook benieuwd hoe het met die Jordy (?) is, die toen met die chick op vakantie was die hem betichtte van alcoholisme want hij dronk die dag een wijn en twee bier. Zij deed ook meteen zo lelijk, dat krijg je wel terug op je bordje.

12 likes