Samenvatting
Ja absoluut, Mick had echt een mooie brief.
Ik bedoel meer feedback vanuit de professionals. Ze zou misschien meer geluk krijgen wanneer ze zichzelf ook eens kritisch zou bekijken
Samenvatting
Omg Sylvia! Wat erg! Wat zielig
Ja absoluut, Mick had echt een mooie brief.
Ik bedoel meer feedback vanuit de professionals. Ze zou misschien meer geluk krijgen wanneer ze zichzelf ook eens kritisch zou bekijken
Omg Sylvia! Wat erg! Wat zielig
Die experts mis je sowieso in dit hele programma vind ik. Gemiste kans dat dat niet meer onderdeel is van wat je op tv ziet, ik denk dat mensen ook anders er in zouden stappen als je laat zien dat er hele intensieve begeleiding bij zit en het wel serieus heel hard werken is.
Bij die australische krijgen ze ook allerlei opdrachten om te werken aan de relatie, hier zie je alleen dat ze een samenwoonschema moeten invullenā¦
Ik wil even zeggen, hoe goed Mick die situatie uit weet te leggen van Lars en Lizzie. En je kunt in die situatie ook echt de verschillen zien bij de kandidaten tussen de felle/dominante karakters en de rustigere/onderdanigere karakters en wie elkaar daarin begrijpen
Ik vind het echt bizar hoe weinig besef deze mensen hebben van wat een relatie is. Als je goed met elkaar kan, het echt leuk hebt gehad en elkaar ziet zitten, waarom laat je datgene dat je hebt dan stuklopen op zulke futiliteiten als dat iemand even ruimte nodig heeft en alleen wil slapen. Of dat iemand ervoor kiest om even bij vrienden te zijn? Doe even lekker tranquilo, tel tot tien, geef de ander de ruimte, reflecteer op je eigen rol en zeg even sorry als je de bocht uit vliegt.
Precies dit ja. En het is ook geen normale situatie waar ze in zitten door alle heisa er omheen. Plus dat je elkaar echt nog helemaal moet leren kennen. Normaal als je zou daten, zou je elkaar langzaam leren kennen en heb je sws meer ruimte voor jezelf. Dan ga je ook niet meteen samenwonen enz. Door dit programma gaat alles x10 zo snel. Logisch dat je daar niet (constant) in mee kan gaan en af en toe even wat ademruimte nodig hebt. Snap niet dat daar vanuit sommige deelnemers niet echt respect voor is ofzo.
Vond Lars daarin bijv ook echt heel opdringerig. Zn beste kant kwam niet echt naar boven deze aflevering. Zoals hij keek vond ik zelfs wat eng. Zo overtuigt van zān eigen zaak en dat hij daarin maar gelijk heeft. Zo werkt het niet hoorā¦
Ja precies, die houding van Lars. Denk dat zoān programma ook wel het slechtste uit je naar boven haalt, maar zo zonde. Zit je daar beiden tegenover elkaar te zeggen dat je wel gevoelens voor elkaar hebt, maar het kapot is op zoiets kleins als andere verwachtingen, waar je niet normaal mee om kon gaan. Die vent is midden dertig, waarom geef je haar niet gewoon de ruimte waar ze om vraagt? Het eindresultaat is dat je overblijft met niets, terwijl je wel iets fijns had.
Sylvia verwoordde het in een van de vorige afleveringen wel mooi. Dat alles voor de ājongerenā maar snel moet lijken te gaan. En dat je aan elkaars verwachtingen moet voldoen voordat het goed is, ze elkaar dan willen āveranderenā als dat niet zo is. Er is niets mis met het wat tijd te geven en elkaar de ruimte geven voor de eigenaardigheden die er zijn. Niet iedereen is perfect. Lijkt net of de kleinste tegenstrijdigheden al een probleem zijn en dus een reden om op te geven. Zo jammer.
Vond het eigenlijk van Rein ook wel verrassend dat hij wel getrouwd wilde blijven. Dat heeft hij eerder niet echt duidelijk laten merken. En er is dus ook āietsā tussen hun gebeurd waardoor het voor Danny klaar was blijkbaar. Maar misschien als Rein wel eerder zān gevoel had uitgesproken, was het nog goed gekomen tussen hun
Ik ga dit morgen pas kijken met mijn man maar wat is er met Sylvia dan? Kan iemand het in de spoiler plaatsen?
Sylvia heeft longkanker
Haha ja hoop ik ook maar ik schat zo in dat ze het nog steeds heel erg eens is met zichzelf helaas.
Ik heb bij Daisy echt het idee dat ze vooral bezig is met āgoed overkomenā op tv en bij de andere kandidaten/experts. Elke keer de door Mick geschetste situaties weer verbeteren en zichzelf goedpraten enzo. Terwijl ze gewoon echt niet aardig was tegen hemā¦
1 woord bij Daisy: secreet.
Wat een nare onsympathieke vrouw.
Die blikken naar Mick.
Ik voelde me plaatsvervangend nerveus voor Mick.
Heb ook zo te doen met Mick!
wel een gemiste kans dat Aron dit keer geen cadeautje mee heeft genomen
Omg ik moest ff googelen, maar hij was best ongemakkelijk toch?
[spoiler]mijn verdenkingen tav Lars zijn mij bevestigd. Echt een engnek. Getver.
Ik heb een traantje weggepinkt toen Freddy er zat. Wat een lieverd en wat kwam hij moeilijk uit zijn woorden. Ik hoop dat ze voor altijd vrienden blijven.
Monique en Aron gun ik het ook. Het lijken mij beide fijne mensen die relaxed in het leven staan. [/spoiler]
Die brief van Daisy zat echt nog vol sneren?! Mick had echt nog een lieve brief geschreven.
Ik heb echt een zwak voor hem haha!
Ik schrik echt van Lars in deze aflevering, terwijl zijn gedrag me aan de andere kant ook weer niet verbaast. Hij komt nu echt over op mij als een kinderachtig, explosief mannetje.
Ergens snap ik het wel want ik zou ook wegrennen van zoān type. Maar hoe ze in het begin was naar hem snap ik wel dat hij het lastig schakelen vond. Bedoel dacht in de eerste afleveringen met hen ook gouden match.