Ja ik snap ook niet dat ze niet allemaal standaard een eigen relatie therapeut krijgen in het hele proces. Dan is het ook nog eens leerzaam, zo’n Daisy overruled Mick totaal en hij krijgt geen kans. Of het uiteindelijk met therapeut dan wel zou werken, misschien ook niet. Maar ze ziet dan van een onafhankelijk persoon misschien zelf ook patronen waar ze aan kan werken. Je merkte dat alles wat Mick aangaf niet serieus werd genomen want hallo? Hoe goed ken jij mij nou?
Bovendien is het ook gewoon allemaal heel veel. Je zit met een wildvreemde continu op je lip en je kan niet om iemand zijn negatieve punten heen. Ik vond Lars ook echt heel eng dominant (en Sylvia heel lief en eerlijk met haar mening hierover).
sorry je mag heus teleurgesteld zijn maar dan kan je op zijn minst toch een poging tot de ander begrijpen doen

en dan zo’n rits experts erbij die met verhelderende vragen als “heb je spijt dat je mee hebt gedaan” echt een nuttige bijdrage leveren… Die mensen gewoon elkaar af laten branden en dan zinloze vragen stellen.
Zou ze vast wat van kunnen leren. En nu lijkt het nogsteeds alsof het allemaal aan Mick ligt.