Married at first sight

Nou ik snap daar alles van. Ik vond die Bert op tv al heftig, laat staan als je hem in het echt meemaakt. Hij slaat zo door in dat enthousiaste, ja ik zou daar ook gewoon niet mee om kunnen gaan. En dan denk ik dat ze het echt nog wel geprobeerd hebben op hun eigen manier, niet meteen samenwonen, en als hij langskomt en alles vliegt je aan had ik het schofteriger gevonden om hem te laten blijven en hoop te geven.

Ik gilde ook echt toen hij met zijn oortjes in al rappend en dansend toevallig langs haar liep toen zij ff alleen wilde zijn op die vakantie.

5 likes

Ik denk dat je die trouwdag en eerste dag in een soort roes zit. Ze zouden mij nog kunnen koppelen aan een zebra en ik zou nog denken: wooow perfect. Je wordt zo geleefd, trouwjurk, taart, champagne, eten, dan een feest. Alles roept natuurlijk ook liefde en ik denk dat je je daar best makkelijk in mee laat voeren, zoals Suzan dus

4 likes

:speak_no_evil: :speak_no_evil:

(zag dit voorbij komen ergens anders haha) In een geval van bijv. Daisy heeft ze dit echt op zichzelf afgeroepen na de laatste aflevering. Wat een vervelende vrouw.

1 like

Mee eens over alleswat hier gezegd wordt over daisy. Krijgt ze online ook zoveel shit over zich heen nu dan? Via mick en die expert lijkt het schijnbaar wel zo.

Wat een onsympathieke figuren dit jaar he???
Echt onsympathiek.

1 like

wat zou Mick bedoelen met de rest van de tekst bij laatste post?

”de wonderen zijn de wereld nog niet uit en uiteindelijk komt alles met iedereen goed! dus wordt vervolgd”

spannenndddd

3 likes

Ik ben ook echt geschrokken van Lars. Zo bezitterig en die enge blik in z’n ogen! Aan de andere kant vind ik dit wel voorspelbaar. Doordat haar hele leven in het teken stond van sport, heeft ze nooit kunnen ontdekken wie ze zelf is. Dat dit mis zou lopen hadden de experts best kunnen verwachten denk ik? Wellicht had het gewerkt als ze een jaartje later gematcht werden

14 likes

Hahaha dit klinkt echt super grappig. Heb dat stukje helemaal gemist. Ga ik morgen even opzoeken weer.

1 like

Ja Omg dat laatst indd. Zo op de achtergrond en mee rappend/dansend. Cringeeee

3 likes

Ja ik vroeg mij ook af of dat nog dezelfde dag was of alweer later
Vond het ook wel sneu voor hem maar snap haar ook wel, een vreemde in je huis waar je je niet comfortabel bij voelt is ook echt onprettig.

Daisy vind ik maar een nare vrouw, alles is de schuld van Mick en op geen enkel punt denkt ze ‘misschien ligt het wel aan mij’. Echt zo’n omschakeling van de voorbereiding, daar vond ik haar wel leuk overkomen.

Dat shot van het bad wat overstroomt vond ik zooo onnodig trouwens :roll_eyes: leek net alsof het door Mick kwam maar was gewoon omdat dat bad zo vol zat. Had het sowieso te doen met Mick, hij geeft aan dat hij zich ongemakkelijk voelt en die experts toch maar doorvragen.

1 like

Kan iemand in een spoiler zetten hoe het gaat/ging met Aaron en Monique want ik kijk niet vooruit maar ben heel benieuwd, vind ze zo schattig samen (erg onverwachts!).

Monique en Aron

Samenvatting

Zij blijven getrouwd :star_struck: Er is nog plek bij mijn fanclub trouwens.

9 likes

Lekker onnodig dit :-1:

3 likes

VOEG SYLVIA TOE AAN HET EXPERTTEAM ZIJ IS ZO ON POINTTT
(Sorry ik kijk later zodat ik reclame kan doorspoelen)

42 likes

Sowieso klaar met dat gezeik over Lizzy. Eerst steeds dat ze te jong was blablabla, ze kwam op mij een stuk volwassener over dan Lars.

5 likes

Ik kan er ook echt geen woorden voor vinden.
Vind het ook echt kwalijk dat Carlo of de psych niet even instapte.
Het is zo duidelijk dat Mick onzeker is en niet goed uit zijn woorden kan komen omdat hij gewoon ontzettend geĂŻntimideerd is door haar.
Hij kan gewoon NIETS goeds zeggen.
Zelfs zijn lieve brief wordt niet gewoon aardig ontvangen, overal is commentaar op. Bah.
Daisy denkt dat alles aanvallend op haar bedoeld is ofzo, echt, calm your tits.
Hoe moeilijk kan het zijn om alleen nog even te zeggen dat je hoopt dat hij zijn match zal vinden oid.

Iemand hier die met Mick wil aanpappen?

Bij Rein en Danny mis ik geloof ik heel veel info.
Alsof ze beiden iets anders hebben meegemaakt ofzo

22 likes

Volgens mij is Daisy gewoon enorm afgeknapt op Mick (in eerste instantie uiterlijk, snel daarna ook innerlijk), maar durft ze dat niet te zeggen omdat dat niet sociaal wenselijk is en niet strookt met ‘er open ingaan’. Voor haar was het dus vanaf begin af aan een No go, maar om zich in te dekken wijt ze haar afwijzingen aan hem (zijn gedrag).

Dus zij was open maar hij deed dit en dit en dit en dit niet goed. Haar argumentatie liep nl steeds mank, maar volgens mij was het dus vooral een strategie om niet het eerste te hoeven zeggen

32 likes

Ik heb echt teveel gedronken maar ik lig al 10 min in een deuk om die zebra opmerking :joy: mijn vriend snapt me niet. Ik zie al helemaal voor me dat je naar het altaar loopt, daar die zebra ziet staan en denkt “Oh yes, precies wat ik wilde!”

9 likes

Ik heb het hele seizoen in 1x gekeken vanavond. De eerste 10 afleveringen kon ik grotendeels doorspoelen, dus was er binnen 4 uur wel doorheen. Ik hoop dat ze iets kunnen leren van MAFS in het buitenland (vast niet) en de experts vaker inzetten. Dit is toch niks zo. Een goede begeleiding voor Daisy en Mick zou al een hoop drama schelen denk ik

3 likes

Ja ik snap ook niet dat ze niet allemaal standaard een eigen relatie therapeut krijgen in het hele proces. Dan is het ook nog eens leerzaam, zo’n Daisy overruled Mick totaal en hij krijgt geen kans. Of het uiteindelijk met therapeut dan wel zou werken, misschien ook niet. Maar ze ziet dan van een onafhankelijk persoon misschien zelf ook patronen waar ze aan kan werken. Je merkte dat alles wat Mick aangaf niet serieus werd genomen want hallo? Hoe goed ken jij mij nou?

Bovendien is het ook gewoon allemaal heel veel. Je zit met een wildvreemde continu op je lip en je kan niet om iemand zijn negatieve punten heen. Ik vond Lars ook echt heel eng dominant (en Sylvia heel lief en eerlijk met haar mening hierover).

2 likes