Bij Lizzy had ik ook wel het idee dat ze door het koppelswerkend ook een beetje een andere kant op geleid werd. Ze sprak veel met anderen waarbij het niet goed was gegaan en ik had het idee dat ze daardoor de spanningen tussen haar en Lars extra benadrukte (of nog extra ging twijfelen). Misschien zelfs ook een beetje om er bij te horen?
Hoewel Lars inderdaad ontzettend raar, boos en onvolwassen overkwam snapte ik vanuit die ontwikkeling ergens een klein beetje wat hem dwars zat (maar dat uitte hij niet goed). Ze hadden het steeds heel leuk, toen kwam de twijfel, na een gesprek met de expert leek het beter te gaan en ging hij met vertrouwen het weekend in en toen werd (voor zijn gevoel dan) Lizzy āopgehitstā door de anderen om voor zichzelf te kiezen. Zij besprak het steeds met anderen en niet met hem en hij verloor daardoor totaal de controle over hun situatie. Volgens mij was hij zo fel vanwege een soort machteloosheid.
Overigens neem ik haar gevoelens wel heel serieus hoor, maar zoān groepsdynamiek kan wel heel heftig zijn voor de communicatie en kan echt dingen extra kapot maken. Want het is eea roddel en gepraat over elkaar wat alles extra uitvergroot. Precies waarom RTL ervoor gekozen heeft waarschijnlijk, levert goede beelden op
.