Married at first sight

Wat een zuur bloempje die Daisy. Ook echt een vloed van verwijten direct, die kop die ze ook trekt als Mick zegt “Je ziet dat zij niet op haar gemak is” ik vind dr een beetje theatraal, ook nog ontkennen dat er boosheid is.
Heeft ze ook serieus haar enkel gebroken? Ik dacht alleen gezwikt ofzo :sweat_smile:

5 likes

Ja alleen verzwikt. Niet gebroken. Waarom ze dat nu ineens weer zeggen ? :woman_shrugging:t2:

1 like

Ja en ze vult zelf zoveel in voor Mick, als hij dan iets voor haar invult vindt ze dat erg? Idd 0 zelfreflectie, niet om aan te zien.

3 likes

Maar echt :rofl: en dan zo’n rits experts erbij die met verhelderende vragen als “heb je spijt dat je mee hebt gedaan” echt een nuttige bijdrage leveren… Die mensen gewoon elkaar af laten branden en dan zinloze vragen stellen.
Vind het dom dat ze niet meer laten zien van de gesprekken met professionals, zoals Lars en Lizzy die direct een gesprek hebben en daar nul over vertellen. Dat is juist het interessante deel van zo’n experiment wat mij betreft.

8 likes

Ja ik vind het jammer dat ze haar niet iets meer een spiegel voorhouden :face_with_hand_over_mouth: Zou ze vast wat van kunnen leren. En nu lijkt het nogsteeds alsof het allemaal aan Mick ligt.

2 likes

Blegh die Daisy, zit echt geen greintje sympathie in lijkt het. Nu heb ik de eerste afleveringen (trouwen, vrijgezellenfeest, huwelijksnacht etc.) overgeslagen, kwam ze daar wel leuk over?

1 like

Vond ik wel. En Mick zag direct in m’n allergie met ‘ ik ben opzoek naar een lekker wijf’. Nu is het wat mij betreft omgedraaid.

7 likes

In eerste instantie vond ik Mick en Daisy echt een leuke match! Bij Monique en Aron riepen mijn vriend en ik meteen “wordt niks”.

Kan snel veranderen haha!

5 likes

Ja dit vond ik ook zo raar! Natuurlijk stel je je dan heel kwetsbaar op en ziet heel Nederland hoe je daar zit. Maar dat is toch ook het experiment?. In Blind Getrouwd in België bellen/zien ze volgens mij wel vaker de experts.

Ik ga gelijk door met het laatste seizoen van Australië, nog nooit een daarvan gezien.
Maar OMG er trouwen gelijk 2 stellen in aflv 1, ze praten gelijk normaal met elkaar, wat een verademing!!

Ik vond er wel hele scary vrouwen ook bij zitten hoor, maar ik ga het meemaken :slight_smile:

Ja best wel! En Mick kwam juist weer minder over, een beetje alsof hij gepusht was om mee te doen. En nu is het helemaal omgedraaid, vind Mick juist heel lief overkomen en Daisy absoluut niet.

1 like

Haha ahh. Benieuwd of hij reageert

1 like

God wat knullig ook weer die spelletjes. Ik vind de Australische bijvoorbeeld veel leuker. Dit is weer allemaal zo net niet. Wel met een koppelweekend maar bij die andere hebben ze echt wekelijks ofzo etentjes en gesprekken met de deskundigen enzo. Het samenwonen hebben we ook zo goed als niks van gezien. Vind beetje jammer.

1 like

Lizzy heeft me echt positief verrast. Ik vind haar echt vele malen volwassener dan Lars. Lars vind ik echt een creep die agressivo wordt zodra het niet gaat zoals hij wil

18 likes

Ah Sylvia geeft in de afleveringen van gisteren en vandaag echt goed advies. En Mick vond ik ineens ook heel volwassen toen hij met Lars in gesprek was.

20 likes

Ja dat vond ik ook van Mick inderdaad!

Wat zei Lars nou tegen Lizzy toen ze afscheid van elkaar namen? Iets met ‘iemand anders’…?

Hoogtepunt van de aflevering vond ik Mick die het had over Lars ‘hij heeft het over versnellingen en dan denk ik, je bent geen rijinstructeur’ :joy::joy:

Mick en Sylvia gaven sowieso wel raak commentaar, alleen jammer dat er niet naar geluisterd werd.

39 likes

Haha die brieven van Mick en Daisy zeggen ook wel genoeg over hun persoonlijkheid :joy:

21 likes

Whahah ja die van Daisy is echt gemeen jeetje

6 likes