Married at first sight

Jemig :grimacing:

1 like

Wat ontzettend verdrietig voor Sylvia.

7 likes

Ik begrijp dat Bert een beetje irritant doet, maar toch vind ik dat Suzan het niet echt een kans heeft gegeven. Als je mee doet aan een experiment als dit moet je toch niet zo snel afhaken?

8 likes

Ging ook ff op twitter kijken en echt naar hoe mensen over Lizzy praten? Dat ze een tiener is die nog op moet groeien

Als iemand zich als een kind gedroeg was het Lars die meteen boos werd toen hij zijn zin niet kreeg. Mensen doen echt alaof het onredelijk was van Lizzy om gewoon wat ruimte te vragen terwijl dat niet zo gek is als het je allemaal te snel gaat.

16 likes

Ja ik keek ook even op haar insta. Daar heeft ze een afsluitende post heeft geschreven, waarin ze heel respectvol over Lars en het avontuur schrijft. Vervolgens reageren er mensen dat het niet eerlijk is wat ze heeft gedaan, dat ze alle deuren heeft dichtgegooid en dat ze eerder had gevoelens had moeten delen. Zo raar? Waarom zou je dat naar Lizzy toe reageren?

2 likes

Bij Lizzy had ik ook wel het idee dat ze door het koppelswerkend ook een beetje een andere kant op geleid werd. Ze sprak veel met anderen waarbij het niet goed was gegaan en ik had het idee dat ze daardoor de spanningen tussen haar en Lars extra benadrukte (of nog extra ging twijfelen). Misschien zelfs ook een beetje om er bij te horen?

Hoewel Lars inderdaad ontzettend raar, boos en onvolwassen overkwam snapte ik vanuit die ontwikkeling ergens een klein beetje wat hem dwars zat (maar dat uitte hij niet goed). Ze hadden het steeds heel leuk, toen kwam de twijfel, na een gesprek met de expert leek het beter te gaan en ging hij met vertrouwen het weekend in en toen werd (voor zijn gevoel dan) Lizzy ā€˜opgehitst’ door de anderen om voor zichzelf te kiezen. Zij besprak het steeds met anderen en niet met hem en hij verloor daardoor totaal de controle over hun situatie. Volgens mij was hij zo fel vanwege een soort machteloosheid.

Overigens neem ik haar gevoelens wel heel serieus hoor, maar zo’n groepsdynamiek kan wel heel heftig zijn voor de communicatie en kan echt dingen extra kapot maken. Want het is eea roddel en gepraat over elkaar wat alles extra uitvergroot. Precies waarom RTL ervoor gekozen heeft waarschijnlijk, levert goede beelden op :wink:.

16 likes

Ze hebben samen naar de laatste aflevering gekeken, zo cute :pleading_face:

48 likes

:slightly_frowning_face:

12 likes

Ah maar ik geloof wel dat zij een hele mooie vriendschap hebben opgebouwd en dat vast blijven houden. Wie weet wat er in de toekomst nog opbloeit.

En ik stem echt voor Sylvia als mediator in het volgende seizoen.

26 likes

Ik heb best met Lizzy te doen, volgens mij heeft die geen idee wat ze allemaal mag en kan in een relatie en heeft zich vooral door Lars laten leiden tot indd dat weekend waarin ze feedback aan anderen kan vragen en opeens lijkt te beseffen dat het ook anders mag… Ik vind Lars een lul en z’n hele attitude past ook precies tussen alle andere politiemensen die ik redelijk ken, want ik generaliseer zo graag… Die gast heeft echt de de escalatie kwaliteiten van een stuk gereden kastanje.

24 likes

hahahaha. stuk.

2 likes

Ik zou echt never ever mee willen doen aan zo’n shitshow op tv maar ben wel echt zo benieuwd met wat voor type (uiterlijk Ć©n innerlijk) ze mij zouden matchen.

16 likes

Ja haha ik ook! Ook al ben ik getrouwd, ik ben heel benieuwd of ze mij en mijn man zouden matchen als we mee zouden doen.

Ik zou ook nooit mee doen aan een programma dat zo populair is denk ik, vanuit anonimiteit krijg je ineens zo veel meningen. Net als bij Boer Zoekt Vrouw, wat ik prachtig en meer integer gemaakt vind, maar wederom, half twitter krijg je achter je aan.

1 like

Die hond op 8.15, sleetje rijden :joy:

4 likes

Echt geen nette opmerking over wat er gebeurd is in bed …

10 likes

Sowieso hoe zij zich uitlaat. Nu lokt die Louisa dat ook wel uit, maar Danny gaat er toch veel netter mee om, vind ik. Alsof zij wilt bewijzen dat ze echt niet saai is!

12 likes

Ja ook al eerst dat hele stuk dat ā€œeeeecht niemand haar herkendeā€ qua gedrag. Ja ja.

1 like

Dit is gewoon een gifje waard.

1 like

Haha omg ja ik had het niet meer met die hond :rofl::rofl:
Vond het ook echt niet netjes dat Lizzy zich ging uitlaten over de seks tussen haar en Lars, dat doe je gewoon niet. Of ja, prima dat je noemt dat het gebeurd is maar daar blijft het bij lijkt me, echt enorm onder de gordel.

12 likes

Wat zegt ze? Ik kan nu niet bekijken…

3 likes