Lars heeft gereageerd op lizzy
Hahaha #respectloos
Is het ook maar staat zo droog
Zo het moddergooien is in ieder geval begonnen. Kon ook echt niet hoe Lizzy daar zat, ze wilde zichzelf iets te graag bewijzen. Als hij het over haar gezegd had, was ze vast ook not amused
Hierbij wil ik mijn reactie van gister dat Lizzy mij positief heeft verrast rectificeren. Ze laat zich echt heeeeel erg kennen/uit de tent lokken in dat interview joh, nasty
Dacht eerst dat het een RUMAG plaatje was.
Props voor de recap, thanks!
Ik stel me er een giechelende Lizzy bij voorâŠ
Maar jeetje wat laagâŠ
Haha #modder
Die Lars is sowieso kinderachtig, in zân stories repost hij ook een foto van een auto met wielklemmen en de text Dit is de auto van lizzy, ofzoiets. En dan zoân smiley. Pffff⊠zielig.
Wat een rare vragen worden er ook gesteld maar daar had ze wel netter op kunnen reageren, had ik niet van haar verwacht. Zeg gewoon dat je er geen uitspraak over wilt doen
Haha ja die hashtags? #lizzywitlox #modder
Hahahaha die naam eronder alsof het een inspirerende quote is. En iedereen die hem volgt weet toch wie hij is, totaal onnodig om zân naam erbij te zetten.
Wat wilde je dan graag weten? Dat Lizzy de seks met Lars vond tegenvallen? Ik hoor verder niets dat ik nog niet wist of niet had kunnen verwachten/bedenken in dat filmpje eigenlijk.
Maar dat was allang bekend⊠Althans, toen Lars er in één vd eerste afleveringen na het huwelijk naar gevraagd werd gaf ie aan 'dat ie iig niks te klagen had op dat vlak '.
Vond het ook altijd een stomme vraag vanuit het programma/productie, helemaal al na de huwelijksnacht. Dan voel je je bijna verplicht te antwoorden op iets wat behalve hun 2 niemand aan gaat en waar ze niet uit zichzelf over begonnen zijn.
Moest wel een beetje lachen omdat Larsâ achternaam schijnbaar Scheve is #onaardig
Hahahha hij wil niet bemoeien maar wil toch wel graag dat shownieuws en boulevard hier even dieper op ingaan
Hier zegt Lars dat Lizzy steeds te moe was om iets leuks te gaan doen? https://indebuurt.nl/breda/bredanaars/lars-uit-breda-na-zijn-married-at-first-sight-avontuur-lizzy-heb-ik-niet-meer-gesproken~128084/
Het is eigenlijk afwachten tot het eerste boek dat uitkomt Tjonge
Haha ohh wat genant dit zeg! Ik ben benieuwd hoe hij hier over een paar jaar op terugkijkt
Omg dat mensen zelfs naar zijn huis gaan en naar binnen gluren⊠Volwassenen neem vooral ik aan want wat moeten tieners met een man van 35?
Er wordt vaak zo lacherig over gedaan dat Mascha overdrijft dat ze zo vaak mensen aan de deur krijgt/door de straat. Maar als volwassenen dit al zouden doen, kan ik me helemaal voorstellen dat enthousiaste tieners in hun onschuld/onwetendheid proberen iets op te vangen van iemand waar ze graag naar kijken. Echt bizar