Married at first sight

Ja en ik vind dan zeggen: nou de seks viel wel tegen hoor zo puberaal en kinderachtig. Kom op meid, als hij dat had gezegd was de wereld ook te klein geweest. Zeg dan gewoon: joh daar wil ik niet over praten of mag niet :face_vomiting:
Vind Lars ook echt een boze peuter met zijn weglopen als het heet onder de voeten wordt maar dit vind ik echt heel laag van Lizzy

5 likes

Ohhh ik zag net dit:

Ben benieuwd of het klopt.

Dat zou wel jammer zijn! Maar als het waar is denk ik wel dat het vriendschappelijk is, net als bij Freddy en Sylvia

2 likes

Maar ze zijn voor 80% een match!!1!1!

4 likes

Ik vond dat Lizzy in dat interview een beetje overkwam als een puber die stoer wil doen. Jammer.

11 likes

Ahh echt een slecht seizoen qua uitkomsten. Tjonge. Wel mooie vriendschappen gelukkig

2 likes

Heeft Daisy al ergens op alle berichten gereageerd? Ik volg haar uit principe ook niet op Insta bijvoorbeeld, maar ben wel nieuwsgierig hoe ze hier zelf zo achteraf op terugkijkt, en of ze inziet dat ze wel erg bitchy deed. Of dat het puur montage was etc.

2 likes

Kwam dit net tegen:

1 like

Hmm ze gaat er eigenlijk helemaal niet op in, ze verteld alleen wat er is gebeurd met haar enkel enzo en dat ze nog contact heeft gehad met mick. Niks geen excuses of zelfreflectie in ieder geval.

Ook dat ze daar is gaan praten, dan vraag ik me af op welke toon en welke manier :sweat_smile:

https://www.instagram.com/p/CLzXWPiBRcH/?igshid=1hvx3a8as6cj0
Ze gingen een stadswandeling maken. Er zit een agent bij en dan zulke fotos dicht op elkaar, met meer dan 1 persoon op straat lopen
 goede voorbeelden?
Verder hebben al die kandidaten van dit jaar nu tienduizenden volgers en sommige al spondeals. Komt op mij echt over alsof ze voor de fame meedoen.

9 likes

Volgens mij gaat het echt bijna niemand om het laten slagen van een huwelijk, eigenlijk best triest dat ze maar blijven doorgaan met een experiment dat keer op keer keihard mislukt. Maar ja, wel mooie kijkcijfers.

2 likes

Lars had dit ook op insta gezet. In het midden staat wel een beetje wat jij zegt. Als het echt wetenschap was geweest, dan waren ze gestopt, omdat de liefde zich ‘niet laat vangen door vragenlijsten en testjes’

5 likes

Fuck, ik ben het niet graag eens met Angela de Jong :face_with_raised_eyebrow:
Liefde laat zich misschien niet vangen door vragenlijsten en testjes, maar het is wel een stuk beter te sturen. Begrijp niet waarom ze niet intensiever begeleid worden :woman_shrugging:

Haha nee ik ben het ook niet graag eens met haar :sweat_smile:

1 like

Ik denk dat er weinig betrokkenen bij dit programma daadwerkelijk bezig zijn met het experiment en hoe dat succesvol kan slagen. Uiteindelijk maken ze een tv-programma, waarbij het van belang is dat er een boeiend verhaal is en daarbij helpt het als er drama is. Hoe minder begeleiding, hoe meer drama, hoe meer kijkcijfers.
De kandidaten worden gebruikt voor entertainment, als ze echt op zoek zijn naar liefde, kunnen ze beter aan een experiment meedoen waar geen tv/media bij betrokken is.
Het zou me trouwens ook niet verbazen als er expres koppels worden gemaakt waarbij de kans op spanning groter is.

Edit: oh, eigenlijk wat Angela de jong zegt, ik had dat stuk nog niet gelezen.

2 likes

Wel bijzonder dat Lars dat dan weer gaat zitten delen, hij heeft zich toch zelf ingeschreven om mee te doen. En dan nu allemaal commentaar op het programma hebben terwijl het al jaren zo gaat

Misschien vindt hij dat hij een van de oudere kandidaten was, die heel serieus op zoek is en lizzy een van die jongeren die het allemaal niet zo serieus neemt en is ie gepikeerd dat hij aan haar is gekoppeld. Want het lag dus niet aan hem en hij nam het wel serieus hoor, maar ja, als je dan aan zo’n jonkie wordt gekoppeld, kan hij er ook niks aan doen dat het fout gaat

Maar dat is maar een theorie haha

3 likes

Ik denk zeker dat dit al verschil kan maken. Ik heb ergens gelezen (weet even niet meer waar) dat er tussen de huwelijksdag en het beslismoment zes weken zit en in die zes weken is het een aaneenschakeling van leuke dingen: het feest, de ‘huwelijksnacht’ in een mooi hotel, de vakantie etc. En zoals tijdens de vakantie is letterlijk alles al bedacht. Dus er is dan ook geen enkel moment dat je het bijvoorbeeld niet eens met elkaar kan zijn: de ene wil bij het zwembad liggen en de andere wil een of ander dorpje bezoeken bijvoorbeeld. En hoeveel mensen beslissen in het normale leven binnen zes weken na de eerste date: dit is hem/haar.

2 likes

Las dat Monique & Aron ook uit elkaar zijn. Monique heeft een nieuwe liefde, dat is wel leuk voor haar!

2 likes