Married at first sight

Lars volgens mij ook, aan zijn story te zien

1 like

Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Lars politievlogger wordt en met Ellie Lust Wie is de Mol gaat presenteren (ofzo)

4 likes

Over Lars gesproken

2 likes

Wat een vreselijke tekst vol met sneren naar Lizzy

32 likes

Is dat een sneer? De mededeling dat ze volwassen is…
Wel grappig dat het weer een juf is. Mijn nichtje heeft bij zijn ex in de klas gezeten.

Ik vind het eigenlijk wel een lief berichtje voor zijn nieuwe vriendin en zie er niet zozeer een sneer in naar Lizzy. Leuk voor hem toch :slight_smile:

Ik ging deze post bekijken op insta en hij tagt ook gewoon Shownieuws en Boulevard erin. Hou opppp met me, gelijk zoveel aandacht nodig weer

14 likes

Hij zegt dat ze in dezelfde versnelling staat als hij, terwijl hij over Lizzy heeft gezegd dat het niet was. En dat volwassen zijn etc. Ik lees er wel een sneer in.

2 likes

Las ik er ook in; ā€œvol energieā€.

2 likes

De grote vraag is of zij de seks niet vond tegenvallen :joy:

3 likes

Ik denk vooral waarom wil hij deze slijmzang delen, alsof hij iets wil bewijzen. Ik blijf social media bijzonder vinden

4 likes

Denk dat hij gewoon graag zn fame en aandacht daar bij wil betrekken ofzo. Ook die hele post alleen maar geslijm en gedoe en dan op het laatst ā€œmaar genoeg over mijā€ :nauseated_face:

1 like

Oh wat erg :slightly_frowning_face:

Wow, heftig! Jeetje zeg

1 like

Wat verdrietig! Ik vond dat hij dat zo mooi deed!

1 like

Ik kijk nu seizoen 6 van Australia maar man man man wat een seizoen echt genieten
Ik heb hiervoor seizoen 4 gekeken wel echt heel teleurstellend dat niemand daarvan het heeft ā€œoverleefdā€ maar goed ik weet nu ook nog niet of seizoen 6 uiteindelijk goed afloopt natuurlijk. En geen idee of iemand het hier ook heeft gekeken maar HOE HEERLIJK was het dat ze bijna helemaal aan het einde die beelden van guys night lieten zien waarin iedereen even met z’n eigen ogen kon zien hoe kut het was wat Andrew allemaal zei.

https://www.ad.nl/show/mafs-chantal-en-aron-bevestigen-relatie-met-foto-mijn-grote-liefde~a2fbb844/

Had ik niet bij elkaar gezocht

4 likes

Had er wel eerder iets over gelezen dat er iets speelde. Maar eerlijk ik weet het niet :woman_shrugging:t3: T lijkt me wel een lieve man voor haar in elk geval

1 like

Ik vind het ook geen enorme bekentenis ofzo. Want bij hem staat dat ze eindelijk samen zijn. Maar als je een relatie hebt lijkt me dat je elkaar wat vaker ziet. Maar goed, ik heb verder ook geen idee en gun ze veel plezier haha

1 like

Sws zijn een hele hoop oud mafs’ers wel aardig aan het sponnen op insta. Kettinkje hier, b&b’tje daar :sweat_smile:

2 likes