Lars volgens mij ook, aan zijn story te zien
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Lars politievlogger wordt en met Ellie Lust Wie is de Mol gaat presenteren (ofzo)
Wat een vreselijke tekst vol met sneren naar Lizzy
Is dat een sneer? De mededeling dat ze volwassen isā¦
Wel grappig dat het weer een juf is. Mijn nichtje heeft bij zijn ex in de klas gezeten.
Ik vind het eigenlijk wel een lief berichtje voor zijn nieuwe vriendin en zie er niet zozeer een sneer in naar Lizzy. Leuk voor hem toch
Ik ging deze post bekijken op insta en hij tagt ook gewoon Shownieuws en Boulevard erin. Hou opppp met me, gelijk zoveel aandacht nodig weer
Hij zegt dat ze in dezelfde versnelling staat als hij, terwijl hij over Lizzy heeft gezegd dat het niet was. En dat volwassen zijn etc. Ik lees er wel een sneer in.
Las ik er ook in; āvol energieā.
De grote vraag is of zij de seks niet vond tegenvallen
Ik denk vooral waarom wil hij deze slijmzang delen, alsof hij iets wil bewijzen. Ik blijf social media bijzonder vinden
Denk dat hij gewoon graag zn fame en aandacht daar bij wil betrekken ofzo. Ook die hele post alleen maar geslijm en gedoe en dan op het laatst āmaar genoeg over mijā
Oh wat erg
Wow, heftig! Jeetje zeg
Wat verdrietig! Ik vond dat hij dat zo mooi deed!
Ik kijk nu seizoen 6 van Australia maar man man man wat een seizoen echt genieten
Ik heb hiervoor seizoen 4 gekeken wel echt heel teleurstellend dat niemand daarvan het heeft āoverleefdā maar goed ik weet nu ook nog niet of seizoen 6 uiteindelijk goed afloopt natuurlijk. En geen idee of iemand het hier ook heeft gekeken maar HOE HEERLIJK was het dat ze bijna helemaal aan het einde die beelden van guys night lieten zien waarin iedereen even met zān eigen ogen kon zien hoe kut het was wat Andrew allemaal zei.
https://www.ad.nl/show/mafs-chantal-en-aron-bevestigen-relatie-met-foto-mijn-grote-liefde~a2fbb844/
Had ik niet bij elkaar gezocht
Had er wel eerder iets over gelezen dat er iets speelde. Maar eerlijk ik weet het niet T lijkt me wel een lieve man voor haar in elk geval
Ik vind het ook geen enorme bekentenis ofzo. Want bij hem staat dat ze eindelijk samen zijn. Maar als je een relatie hebt lijkt me dat je elkaar wat vaker ziet. Maar goed, ik heb verder ook geen idee en gun ze veel plezier haha
Sws zijn een hele hoop oud mafsāers wel aardig aan het sponnen op insta. Kettinkje hier, b&bātje daar