YESSSS, let’s go! Wie gaat er ook MAFS Australië seizoen 8 op Videoland kijken?

YESSSS, let’s go! Wie gaat er ook MAFS Australië seizoen 8 op Videoland kijken?

Ik! Heb nog niet eerder de Australische variant gekeken, lijkt best wel gericht op drama?
Ja meer drama! Daarom vind ik het ook veel leuker
de stellen blijven van nu tot het eind - als ze het volhouden - samen en zien de hele groep wekelijks voor groepssessies en diners. Vooral bij de diners gaat het vaak mis, nu al zin in.
Ik vond het alleen zoooo lang duren?
Ik keek een seizoen terug via videoland, maar had de kracht niet meer na 10 afleveringen…
Ja dit vond ik ook. Wel echt een stuk leuker dan de NL versie maar ik spoelde de helft door omdat het écht lang duurt
Ik zie dat het tot afl 36 ging 
En dat er ook nieuwe mensen bij kwamen enzo… vermoeiend…
Maar ik ga het een kans geven.
Ja, wel lange afleveringen en veel, ik heb ze tot nu toe allemaal gezien tot het eind haha! Er gebeurd wel echt veel meer dan in NL/BE.
Oh JA! Is t weer elke dag een aflevering?
Ik ben nog bij aflevering 33 van seizoen 6 
Maar ik ga denk ik wel kijken, heb hiervoor seizoen 4 gekeken en vind het heerlijke tv.
Ik was vandaag begonnen met seizoen 6, pas 5 min gekeken. Maar als het 36 afleveringen zijn weet ik niet of ik door ga kijken 
Ik vond het erg leuk maar heb wel veel afleveringen (degene zonder drama) doorgespoeld
Ik ben vandaag toch maar begonnen 
De eerste aflevering is gelijk al heftig…
Maar ik heb zoveel vragen?
Bij Bec en Jake waren maar 4 gasten?
Sowieso die Bec, letterlijke BEC 
Die Melissa kwam over als mensenschuw en bang voor mannen, maar die “consumeren” hun huwelijk gelijk?
Waarom zijn het allemaal van die heftige vrouwen? Zooo irritant haha.
En bijna allemaal zijn zo opgespoten… zo zonde…
De weinige gasten vanwege corona denk ik 
Maar verder eens, ik dacht dat die Bec juist best leuk was maar nu vind ik haar heel kut. Sws vind ik dat veel zo snel hun oordeel klaar hebben. En ik vind het soms te dramatisch geknipt (met name die previews).
Sam & Cam en Booka & Brett vind ik hele leuke matches!
Eerst stond op videoland dat er elke werkdag een nieuwe aflevering zou komen, nu alleen ma t/m woe 
Met 36 afleveringen per seizoen moet het tempo wel hoog blijven haha
Net de eerste aflevering gezien.
Omg ik kijk NOG STEEDS seizoen 6 want ik ben bij de EENENVEERTIGSTE aflevering maar wat MAFS Australia zooo voldoenend maakt is dat ze op het einde gewoon alles (beelden van wat ze steeds ontkennen en shit) aan iedereen laten zien. Dus de struggle was real maar deze aflevering wordt echt puur goud volgens mij.
Ik vond dat in seizoen 4 ook zooo tof, heeft iemand die gezien?
Toen werd Cheryl het hele seizoen fucking belachelijk gemaakt, seksistische opmerkingen overal en toen werd de “boys night” aan het einde integraal uitgezonden waardoor de grootste LUL toen compleet door de mand viel.
8.05
Arme Beth, ze blijft wel positief.
En die Patrick in dat bad
het begon nog wel zo goed leek het.
Ja dat was echt HEERLIJK
8.07
My god wat zijn sommige van die mannen echt horken? En Sam was zoooo butthurt dat hij na Rusty kwam lol, maar wow hij is echt een asshole. Ik vind Melissa en Bryce ook slecht gematcht trouwens. Geen leuke man en zij heeft echt iemand nodig die haar wat meer zekerheid geeft.