Married at first sight

Ja dat idee heb ik er ook bij! Ik zie nergens echt een bevestiging van een relatie, anders dan 2 mensen die dezelfde foto posten. Ik vind Arons tekst ook meer klinken alsof ze goede vrienden zijn ipv geliefden

2 likes

Er is sws ook een groepje oud MAFS-deelnemers (Rein, Bert, Monique) met ā€œietsā€ bezig. Zag ik v.d. week bij Sylvia. Ze konden er nog niets over zeggen (of course). Ben benieuwd

Ja klopt! Ik zag ze 2 weken geleden rond lopen in hun trouw pakken in de woonplaats van Sylvia. Kwam ze tegen haha!

2 likes

Ik heb ook het idee dat dat de laatste 2 seizoenen meer is dan in het begin. Van de stellen die de eerste seizoenen meededen hoor je amper meer iets.

1 like

YESSSS, let’s go! Wie gaat er ook MAFS AustraliĆ« seizoen 8 op Videoland kijken?

:raising_hand_woman:t3::raising_hand_woman:t3::raising_hand_woman:t3::raising_hand_woman:t3:

2 likes

Ik! Heb nog niet eerder de Australische variant gekeken, lijkt best wel gericht op drama?

2 likes

Ja meer drama! Daarom vind ik het ook veel leuker :joy: de stellen blijven van nu tot het eind - als ze het volhouden - samen en zien de hele groep wekelijks voor groepssessies en diners. Vooral bij de diners gaat het vaak mis, nu al zin in.

2 likes

Ik vond het alleen zoooo lang duren?
Ik keek een seizoen terug via videoland, maar had de kracht niet meer na 10 afleveringen…

2 likes

Ja dit vond ik ook. Wel echt een stuk leuker dan de NL versie maar ik spoelde de helft door omdat het Ʃcht lang duurt

Ik zie dat het tot afl 36 ging :flushed:
En dat er ook nieuwe mensen bij kwamen enzo… vermoeiend…

Maar ik ga het een kans geven.

3 likes

Ja, wel lange afleveringen en veel, ik heb ze tot nu toe allemaal gezien tot het eind haha! Er gebeurd wel echt veel meer dan in NL/BE.

Oh JA! Is t weer elke dag een aflevering?

Ik ben nog bij aflevering 33 van seizoen 6 :joy:
Maar ik ga denk ik wel kijken, heb hiervoor seizoen 4 gekeken en vind het heerlijke tv.

Ik was vandaag begonnen met seizoen 6, pas 5 min gekeken. Maar als het 36 afleveringen zijn weet ik niet of ik door ga kijken :sweat_smile:

1 like

Ik vond het erg leuk maar heb wel veel afleveringen (degene zonder drama) doorgespoeld

Ja!

@Motherofdragons is gister begonnen :relaxed:

2 likes

Ik ben vandaag toch maar begonnen :grimacing:
De eerste aflevering is gelijk al heftig…

Maar ik heb zoveel vragen?

spoiler

Bij Bec en Jake waren maar 4 gasten?
Sowieso die Bec, letterlijke BEC :rofl:
Die Melissa kwam over als mensenschuw en bang voor mannen, maar die ā€œconsumerenā€ hun huwelijk gelijk?
Waarom zijn het allemaal van die heftige vrouwen? Zooo irritant haha.
En bijna allemaal zijn zo opgespoten… zo zonde…

2 likes

De weinige gasten vanwege corona denk ik :stuck_out_tongue:

Maar verder eens, ik dacht dat die Bec juist best leuk was maar nu vind ik haar heel kut. Sws vind ik dat veel zo snel hun oordeel klaar hebben. En ik vind het soms te dramatisch geknipt (met name die previews).

Sam & Cam en Booka & Brett vind ik hele leuke matches!

1 like

Eerst stond op videoland dat er elke werkdag een nieuwe aflevering zou komen, nu alleen ma t/m woe :slightly_frowning_face:
Met 36 afleveringen per seizoen moet het tempo wel hoog blijven haha

1 like