Married at first sight

Net de eerste aflevering gezien.

• Wat een prachtige vrouw, die nieuwe sexuologe! Die stem ook, zo zacht en krachtig, zo sensueel :heart_eyes:
  • oké later heeft die stem ineens een kraak?
  • Ik zie het voor nu door de vingers.
  • waarom laten ze van die hertjes mee doen die nog allemaal zware shit voor zichzelf moeten oplossen in het leven. Melissa die zo onzeker is. Ga even op tinder meid, even ervaring opdoen.
  • Haha, die editing tijdens de vows van die Jake. Die commentaren van Bec als anticlimax-breaks. Ik zie in hun knuistje gniffelende editors voor me :sweat_smile:
  • waarom leest de ceremoniemeester d’r tekst van een tablet??

Omg ik kijk NOG STEEDS seizoen 6 want ik ben bij de EENENVEERTIGSTE aflevering maar wat MAFS Australia zooo voldoenend maakt is dat ze op het einde gewoon alles (beelden van wat ze steeds ontkennen en shit) aan iedereen laten zien. Dus de struggle was real maar deze aflevering wordt echt puur goud volgens mij.

Ik vond dat in seizoen 4 ook zooo tof, heeft iemand die gezien?

Toen werd Cheryl het hele seizoen fucking belachelijk gemaakt, seksistische opmerkingen overal en toen werd de “boys night” aan het einde integraal uitgezonden waardoor de grootste LUL toen compleet door de mand viel.

3 likes

8.05

Samenvatting

Arme Beth, ze blijft wel positief.

En die Patrick in dat bad :tired_face: het begon nog wel zo goed leek het.

Ja dat was echt HEERLIJK

8.07

My god wat zijn sommige van die mannen echt horken? En Sam was zoooo butthurt dat hij na Rusty kwam lol, maar wow hij is echt een asshole. Ik vind Melissa en Bryce ook slecht gematcht trouwens. Geen leuke man en zij heeft echt iemand nodig die haar wat meer zekerheid geeft.

2 likes

ok lars

8 likes

Kijkt iemand nog een nieuwste seizoen wat nu bezig is op Videoland?
Wat doen al die vrouwen toch typisch met hun lippen. Ze persen ze op elkaar en trekken ze naar binnen. Rare uitleg maar zie het continu.

Dit klinkt als precies de beweging die ik vrouwen met opgespoten lippen altijd zie doen.

1 like

Ja ik denk dat het merendeel hun lippen heeft gedaan ja.

Ik heb net de aflevering van vandaag gezien… pff die Coco & Cam…
En ben ik de enige die Sam beter kan hebben dan die Bryce?

1 like

Ik vind Bryce echt vreselijk! Hoe denigerend hij doet naar Melissa (?). “Je bent niet lelijk” en “Mooie ogen, jammer dat ze niet blauw zijn” :triumph::triumph:

1 like

Heel oppervlakkig inderdaad.
En zij lijkt het allemaal maar prima te vinden.
Want ze weet niet beter. Echt heel sneu.

Jeetje die Chris

:hot_face: :hot_face: :hot_face: :hot_face: :hot_face: :hot_face:

4 likes

Pfoe ja!

1 like

En dan zo’n vreselijke vrouw krijgen :weary:

2 likes

En ineens wordt het niet meer uitgezonden door RTL?!

1 like

Mafs aus. S8.15
Ik weet het niet met die nieuwe meid die zichzelf al een prinsesje noemt.
Ben wel benieuwd naar de juice tussen Joanne en James

Ik denk dat Chris een hele goede match zou zijn met Samantha! Ik vind die Jaimie echt een kutwijf. Zo oppervlakkig.

2 likes

Ik schrik echt van Bryce en hoe toxic hij is. Zorgelijk dat hij Melissa zo in zijn greep heeft en haar bijna isoleert van anderen. Heftig!

3 likes

Booka komt echt raar uit de hoek zeg in de laatste aflevering ??

Vind ik ook! Wel goed dat die ouders er wat van zeiden in de bios. Vind hem echt heel erg naar…

1 like

Ik heb dus op insta een (voor mij schokkend) nieuwtje gelezen over Bryce.
Niet opzoeken als je geen spoiler wilt van hoe de serie afloopt.