Ik heb bij sommige stellen al gespiekt, moet ik op zijn insta kijken?
Wowww never mind al gezien
Vertel in een spoiler
Melissa en Bryce verwachten een tweeling
Ik loop achter met mafs maar ik vond deze kerel toch niet zo aardig hoor. Ook telkens opmerkingen als “you ain’t ugly” & nooit iets positiefs zeggen tegen haar. Maar oké als ze nu wel gelukkig zijn
Neeee…
Omg ik vind Melissa zo zielig, zij is zo angstig en accepteert alles om maar niet verlaten te worden. Verder vind ik ook dat Rebecca nog steeds ook super veel met hen bezig is ipv op haar eigen relatie te focussen.
En arme Brett, ik vind Booka soms ook wel echt irritant hoor, en ook gemeen met hoe ze de opdracht (1 avond op Brett focussen) had uitgevoerd.
en OMG ik zie nu dat seizoen 1, 2 en 3 net zijn toegevoegd aan Videoland jezus oke ik heb de komende maand genoeg te doen
Ooooh ik hoopte hier al op!! Daar gaat m’n leven de komende weken
Ik snap niet dat Jake Rebecca nog trekt.
Bij die bioscoop werd hij volledig afgezeken door haar moeder (echt een kopie)
Hij lijkt mij echt wel een goeie vent, ik vind haar verschrikkelijk.
Heb die vandaag nog niet gezien.
En Patrick, om te gieren die vent, met dat aftrekken whaha.
Ja weet je nog hoe zij in de eerste 2 afleveringen was? Echt een heks! Was ik 20 afleveringen later alweer vergeten
Wat een saaaaai seizoen. Het gaat echt alleen maar over Bryce en Melissa.
4 januari start nieuw NL seizoen!
Ik hoop dat ze het dit seizoen anders gaan aanpakken, want ik hoef niet negen afleveringen te zien met voorbereidingen en dan eentje met de bruiloft, huwelijksreis, en reünie. Ik wil MEER. DRAMA.
Ja echt ik wil ook niveau drama van de Australische versie hier, oef
Er komt ook een nieuwe reeks in NL die is gebaseerd op de Australische! Met langer samenwonen, diners en commitment ceremonies. Zoeken ze nu kandidaten voor.
Dit lijkt me echt veel leuker! Nederlandse viel zó tegen na deze versie.
Eindelijk!
Hoe zou het met Lars zijn?
Echt een verbetering zonder die langdradige vrijgezellenfeestjes enzo!
Bij al dat drama is seizoen 6, met Sam en Ines enz vroeg ik me wel af of het acteurs waren ofzo