Married at first sight

Mafs UK is ook een aanrader. Zat een type ‘cyclone cyrell’ in en ze is er bij de eerste commitment ceremonie uitgezet :joy:

1 like

Staat de eerste aflevering van MAFS NL al op Videoland?

Wel anders lees ik hier, dus ik ben benieuwd!

4 likes

Aww ja die moeder van de bruid en dat beertje met een gedicht erop zo zoet :pleading_face:

3 likes

Wat chill dat het dit keer sneller gaat! Kom maar op met alle dramaaaaa.

@Veraanne Het klinkt alsof ze goed naar alle kritiek hebben geluisterd inderdaad, hopelijk wordt dit weer een leuk seizoen.

3 likes

Ik vind die moeder van Astrid echt heel leuk, haha.
Oh en Sander is ook een dotje eigenlijk. Zou leuk zijn als ze elkaar zien zitten!

De stem van die bioloog deed me trouwens heel erg denken aan tv-kok Rudolph - het is ook wel een beetje hetzelfde type man - en ze hebben ook nog dezelfde achternaam. Ik was er daardoor echt van overtuigd dat het broers waren, maar blijkbaar zijn ze geeneens familie.

6 likes

Ik ook, die sympathieke lach van Astrid sloeg voor mij al snel om naar irritant/op ongepaste momenten.

2 likes

Hee die Joep deed toch ook al mee aan de bachelorette? Dan denk ik gelijk: die doet het voor de fame.

2 likes

Oef ik vond die Astrid ook niet zo leuk… en ik ergerde me kapot aan hoe slecht haar trouwjurk zat met de steeds afzakkende (op ongelijke hoogte) schouderbandjes. Had de hele tijd de neiging om naar m’n tv te lopen en ze omhoog te doen.
M’n vriend heeft de aflevering wel uit gezeten dankzij de 2 dochters van Astrid :sweat_smile:

1 like

Ben nu afl 1 aan het kijken, die Astleigh praat zo monotoom :weary:

1 like

Ik hoopte dat het dit seizoen weer twee avonden per week zou zijn, maar dat is blijkbaar niet zo :frowning:

1 like

Ik heb lang gedacht waar ik hem van kende. Dacht eerst van Prince Charming :sweat_smile:. Toen hij over zijn ouders begon wist ik het weer… was hij bij Gaby ook over bezig.

Ik ga echt stuk om die vriend van Astleigh :sweat_smile: jatoggg

4 likes

Ja echt apart, Astleigh praat best netjes, en als hij met die vriend praat is hij ineens een soort 16 jarig straatjongetje :exploding_head:

Ik zeg je eerlijk man!!!

7 likes

Die vriend met die obsessie voor groene pakken was ook hilarisch. “Jaaa groen staat je goed man!”

13 likes

Volgens mij heeft Astrid nog even lekker ge-botoxt voor het programma haha!

1 like

“Ja ik denk echt dat groen je goed staat man” x 347 :joy:

5 likes

Ik vond het ook onredelijk irritant het dat uiteindelijk ook een groen pak werd :joy:

7 likes

Haha ja ik vond het ook niet echt een trouwpak. Zonde!