Wauw, Joep is wel een moederskindje hoor. Vind het erg intens haha
Videoland aflevering 5
Volgens mij komt Joep echt uit een lief, warm gezin. Ik zat ook een beetje te cringen bij zân schoentjes en hapjes maar moedertje zeg ik ook wel eens liefkozend tegen mijn moeder, dat vond ik dan wel weer lief. En met dat nummer van Willeke Alberti, vond het echt een liefdevol moment, en lief hoe hij met zân moeder omgaat.
Ja die moeder van Caroline kreeg ik ook de kriebels van. Hoe ze ook naar haar dochter kijkt als die iets vertelt aan een ander of aan de camera.
In het voorstukje van volgende week zeggen ze dat Arjan gaat twijfelen, maar ik heb het idee dat dat gewoon gaat over âals hij toenadering zoekt tot iets fysieks op de huwelijksnachtâ. Ik ga er voortaan maar gewoon vanuit dat die voorstukjes enorm dramatisch zijn gemonteerd want dat is meestal zo.
Oh die moeder van haar inderdaad, komt heel onaardig over. âZe kan nog terug hoor!!â
Moedertje, koffertje, schoentjes
Etc. Haha
Wel een lieve jongen denk ik.
Vind die moeder van die bruid ook wel heftig en bemoeierig ofzo met haar opmerkingen en meningen.
Aflevering 5 over Rowan en Astleigh:
Samenvatting
oei die brief van de moeder van Astleigh. Het was ook zo onwijs door de productie opgezet dat Rowan die brief ging pakken.
Maar een van de laatste alineaâs ging erover dat die moeder eigenlijk alvast aankondigde dat ze zich waarschijnlijk veel met hen zou gaan bemoeien en dat Rowan dat erg irritant gaat vinden. En ze bemoeit niet omdat ze vindt dat Rowan niet goed voor hem zou zijn, maar omdat ze het moeilijk kan loslaten. Zoiets was het. Ik vond het wel erg eerlijk van die moeder maar als Rowan zijnde zou ik wel denken: âwat staat me in godsnaam te wachten?!â
Videoland
Huh is dat in beeld gebracht maar niet voorgelezen? Heb niet bewust naar dat stuk gekeken namelijk, dus geen idee. Las alleen dat liefs Mila. Kan me niet herinneren dat ze zoiets heeft voorgelezen? Als het zo is wat jij schrijft is het vrij bizar om dat zo in een brief te schrijven naar iemand die je nog niet eens kent. Zou mij echt niet chill lijken om te lezen van mn verse schoonmoeder
Ik heb dit idd ook totaal niet gehoord? Hoorde alleen dat ze deel is van de familie en nu ook een beetje hun dochter is, alleenmaar lieve dingen hoorde ik eigenlijk
ja misschien dat het wel in die brief stond maar niet is voorgelezen of eruit geknipt. De brief was wel even in beeld namelijk, laatste stukje. Dus misschien dat je t dan daaruit kon lezen. Maar ik keek niet bewust naar alle tekst dus heb t niet gezien
Ik heb het stukje uit de brief overgetypt, was dus even kort in beeld
Brief
En voor jou schoondochter, ik zal waarschijnlijk niet de makkelijkste zijn. Ik zal me waarschijnlijk best wel eens onnodig bemoeien met jullie zaken, of mezelf misschien zelfs een beetje opdringen en als een oude zeur overkomen op de momenten dat ik dat zelf eigenlijk ook niet wil.
Probeer te onthouden dat ik dat niet doe omdat ik denk dat jij niet goed genoeg bent. Ik doe niet alsof ik beter voor hem kan zorgen dan jij. Ik probeer je plek niet over te nemen of je te overtroeven. Het is juist het loslaten wat niet altijd even vanzelf zal gaan, maar met een beetje tijd komt dit ook vast goed. Want ik weet dat ik hem met een gerust hart bij jou achter kan laten
Ja sorry!! ik probeerde te screenshotten maar dat kan blijkbaar niet van een video?
Door dit soort dingen vind ik het forum zo leuk Er is altijd wel iemand die zich dan even verdiept of inspector gadget gaat spelen. Thanks voor de opheldering!
Probeerde ik eerst ook, maar dan blijft het zwart ja. Maar had toch tijd dus kleine moeite.
@June88 ja ene kant fijn dat het nu gewoon meteen duidelijk is, maar vind het ook wel heftig. Hoop voor alle partijen dat ze (moeder) daar toch wel mee aan de slag is op een of andere manier. Kan toch voor niemand goed zijn om zo te zijn als persoon. Maar stap 1 is wel het inzicht en dat zit goed. En dit is speculeren want je weet niks, maar als het al zo in een brief gezet wordt zou het mij niks verbazen als het daardoor eerder bij anderen oa op mis is gegaan
Ik ging stuk om Joep met zân wraps met kipfilet in dat bakje haha, en dat ze die auto instapten en die moeder dat bakje toen in haar handen had
Haha jaa wel enigszins een groot contrast met zijn bruid die in haar trouwjurk met haar zware reiskoffer de deur uit liep te sjouwen op haar rode pumps. Ik had toch wel verwacht of gevraagd of iemand anders dat even kan doen op zoân dag
Dat viel me ook al op toen ze de auto uitstapte, haar moeder bleef zitten en zij was die auto uit aan het klimmen met hulp van de chauffeur. Ik zou het toch wel fijn vinden als mn moeder dan ook alvast uit zou stappen om te helpen met de jurkâŠ
Ja ik kreeg sowieso de kriebels van die moeder, maar aan dit topic te zien was ik niet de enige
Ja, ook bij het passen van de jurken vond ik haar al niet zo lief overkomen. Ze zag er echt prachtig uit in elke jurk, maar haar moeder reageerde soms best bot
Edit: en de moeder van Joep vind ik wel heel lief! Snap wel dat hij een moederskindje is haha
Aflevering 6:
Samenvatting
Nou misschien ben ik een onwijze doemdenker, maarâŠ
Ik zie Arjan en Maurice niet goed komen⊠oei! Maurice doet ontzettend zn best maar Arjan is echt één en al awkardness (met dat dansen en de opdracht van 1 minuut fysiek contact).
Joep en Caroline gaat hem denk ik ook niet worden. Misschien was Caroline erg zenuwachtig tijdens de ceremonie, maar zag haar echt amper lachen. Ik zie dit al helemaal misgaan op huwelijksreis, dat Joep erg zân best doet en enthousiast is als een jonge pup en zij onwijs haar eigen ruimte nodig heeft. Maargoed we shall seeâŠ
Nieuwe aflevering
Samenvatting
Misschien ben ik dan gewoon niet geschikt voor dit programma maar ik zou me toch onaangenaam verrast voelen als mijn aanstaande een deelnemer van een ander blinddate tv programma blijkt te zijn (ik vind the bachelor ook echt zo nep). Ik zou dan toch denken die doet het voor de fame en nu ben ik gekke H enkie die gekoppeld is. Ik zou wel moeite daarmee hebben en onbewust dan al niet helemaal meer open staan op dat moment. Maar goed daarom doe ik ook niet mee
Verder mee eens dat Arjan echt awkward is en krijg bij hun echt het idee dat Arjan denkt als het gaat om mij ik ben nu getrouwd. Ipv dat het om hun samen gaat.
Dit!
Samenvatting
En heel eerlijk zou ik het ook niet zo leuk vinden dat hij dus voor Gaby was gegaan ondanks dat hij haar helemaal niet kende. Is met MAFS ook wel zo maar toch anders ofzo haha