Ja sorry!! ik probeerde te screenshotten maar dat kan blijkbaar niet van een video?
Door dit soort dingen vind ik het forum zo leuk Er is altijd wel iemand die zich dan even verdiept of inspector gadget gaat spelen. Thanks voor de opheldering!
Probeerde ik eerst ook, maar dan blijft het zwart ja. Maar had toch tijd dus kleine moeite.
@June88 ja ene kant fijn dat het nu gewoon meteen duidelijk is, maar vind het ook wel heftig. Hoop voor alle partijen dat ze (moeder) daar toch wel mee aan de slag is op een of andere manier. Kan toch voor niemand goed zijn om zo te zijn als persoon. Maar stap 1 is wel het inzicht en dat zit goed. En dit is speculeren want je weet niks, maar als het al zo in een brief gezet wordt zou het mij niks verbazen als het daardoor eerder bij anderen oa op mis is gegaan
Ik ging stuk om Joep met zān wraps met kipfilet in dat bakje haha, en dat ze die auto instapten en die moeder dat bakje toen in haar handen had
Haha jaa wel enigszins een groot contrast met zijn bruid die in haar trouwjurk met haar zware reiskoffer de deur uit liep te sjouwen op haar rode pumps. Ik had toch wel verwacht of gevraagd of iemand anders dat even kan doen op zoān dag
Dat viel me ook al op toen ze de auto uitstapte, haar moeder bleef zitten en zij was die auto uit aan het klimmen met hulp van de chauffeur. Ik zou het toch wel fijn vinden als mn moeder dan ook alvast uit zou stappen om te helpen met de jurkā¦
Ja ik kreeg sowieso de kriebels van die moeder, maar aan dit topic te zien was ik niet de enige
Ja, ook bij het passen van de jurken vond ik haar al niet zo lief overkomen. Ze zag er echt prachtig uit in elke jurk, maar haar moeder reageerde soms best bot
Edit: en de moeder van Joep vind ik wel heel lief! Snap wel dat hij een moederskindje is haha
Aflevering 6:
Samenvatting
Nou misschien ben ik een onwijze doemdenker, maarā¦
Ik zie Arjan en Maurice niet goed komen⦠oei! Maurice doet ontzettend zn best maar Arjan is echt één en al awkardness (met dat dansen en de opdracht van 1 minuut fysiek contact).
Joep en Caroline gaat hem denk ik ook niet worden. Misschien was Caroline erg zenuwachtig tijdens de ceremonie, maar zag haar echt amper lachen. Ik zie dit al helemaal misgaan op huwelijksreis, dat Joep erg zān best doet en enthousiast is als een jonge pup en zij onwijs haar eigen ruimte nodig heeft. Maargoed we shall seeā¦
Nieuwe aflevering
Samenvatting
Misschien ben ik dan gewoon niet geschikt voor dit programma maar ik zou me toch onaangenaam verrast voelen als mijn aanstaande een deelnemer van een ander blinddate tv programma blijkt te zijn (ik vind the bachelor ook echt zo nep). Ik zou dan toch denken die doet het voor de fame en nu ben ik gekke H enkie die gekoppeld is. Ik zou wel moeite daarmee hebben en onbewust dan al niet helemaal meer open staan op dat moment. Maar goed daarom doe ik ook niet mee
Verder mee eens dat Arjan echt awkward is en krijg bij hun echt het idee dat Arjan denkt als het gaat om mij ik ben nu getrouwd. Ipv dat het om hun samen gaat.
Dit!
Samenvatting
En heel eerlijk zou ik het ook niet zo leuk vinden dat hij dus voor Gaby was gegaan ondanks dat hij haar helemaal niet kende. Is met MAFS ook wel zo maar toch anders ofzo haha
Samenvatting
Klopt, dan is het echt puur om uiterlijk en Gaby staat wel bekend om dr pikante insta fotoās en minder om haar inhoud om het maar even zo te zeggen. Dat geeft dan toch een beeld van waar die mannen op vallen die meedoen. Prima natuurlijk maar heel uiterlijk gericht. Als je dan zelf totaal zo niet bent dan zou ik me echt genaaid voelen. We zullen zien hoe het aflooptā¦
Haha het leukste vond ik nog dat kind die Sander en Astridās lach na deed, bij het zoeken naar een hoedje
Samenvatting
Haha, ik moet zo lachen om dat Engels van Sander en Astrid. āDo you have Gambaās? Not eh met zijn jas aan? Not with a cave?ā Het is echt ongemakkelijk.
Afl 6
Zou Caroline haar vader overleden zijn? Aangezien hij niet in beeld is, haar moeder emotioneel werd toen het ging over weggeven en getuige zijn? Wordt niks over gezegd verder maar zou kunnen natuurlijk
Ik ben nu aan het kijken, maar ik vond de ceremonie van Joep en Caroline wel lief eigenlijk? Joep is volgens mij echt een schatje en Caroline was heel zenuwachtig en daardoor een beetje ongemakkelijk. Vind het verder wel een leuk setje!
Arjan en Maurice zie ik idd ook niet goed gaan Arjan heeft volgens mij nu al spijt van zn deelname.
Edit: ah de preview van volgende week vond ik wel sneu, Arjan heeft het er echt moeilijk mee zo te zien. Hoop dat ie wat tijd voor zichzelf kan nemen en dat Maurice hem niet teveel pusht.
Samenvatting
Ik hoop echt dat Joep en Caroline elkaar leuk gaan vinden.
Hij doet heel galant en lief, dat zou voor mij al een pluspunt zijn.
Rowan en Ashtley zie ik ook nog wel slagen misschien⦠maar misschien is zij nog echt te beleefd en hebben we hun ware aard nog niet echt gezien.
Arjan⦠ja dat zag ik al aankomenā¦
Vind dat Maurice wel echt gewoon heel normaal blijft doen ookal zit Arjan steeds dom te lachen en 100x zeggen hoe awkward het isā¦
Ahhh oma Riet Ik ben fan van haar. Wat een mooi mens. āMachtigā
Have you een menukaart on paper?
*Have you ook een menukaart
Nog erger