Married at first sight

Hahaha ahhh ja!

Oma riet: ā€œnee hoor ik ga niet huilen, ik ben geen jankebalā€
1 scĆØne later: :cry::cry:

5 likes

Dit misschien ff in een spoiler zetten voor degenen die op tv kijken en achterlopen :blush:

3 likes
Videoland aflevering

Zo ik vind er ook weer wat van:

Arjan en Maurice: inderdaad wat sommigen al zeggen, Arjan maakt het zelf awkward door zijn gesloten houding. Hij geeft Maurice nu al geen kans omdat hij ā€˜het niet voelt’. Ben dan benieuwd wat voor type hij had verwacht. En gaat het dan puur op uiterlijk mis?
Maurice leek mij eerst vrij stijfjes ofzo, maar wat een lieve man is dat. Hij stelt zich zo open, heel geduldig en lief naar Arjan, ondanks dat Arjan zich nu al gedraagt als een soort kleuter die iets niet wil.
Ben benieuwd wanneer Maurice daar wat van gaat zeggen, en of er dan een bom gaat barsten.

Joep en Caroline:
Vond de ceremonie schattig. Joep is best wel jongensachtig nog vind ik, ben benieuwd of Caroline dat aantrekkelijk vind. Ik vind Joep wel goed met woorden, hij lijkt zich echt goed open te stellen. Ken hem verder niet van de Bachelorette.

Giebel en Sander:
Haha ik vind Astrid echt een schat en Sander ook. Maar ik heb het idee alsof Astrid zich al best veel aan Sander ergert (hoedjes-ding, ongemakkelijk met die motor en hond, continu praten), dus ben benieuwd hoe lang ze het vol gaat houden. Weet ook niet of ik de romantische klik zie bij hen.

Astleigh en Rowan:
Ik heb bij hen het idee alsof Rowan nog niet helemaal zichzelf is, maar dat heb ik al vanaf het begin. Zelfs rondom haar familie vond ik haar ā€˜gek’ overkomen ofzo, kan niet precies pinpointen waar het 'm in zit. Ben benieuwd waar het heengaat.

Nieuwe koppel?
Saai en precies nog niets gebeurd haha.

10 likes

Giebel en Sander :joy: :joy:

Aanvulling Videoland:

Ahh volgens mij is Arjan ook gewoon echt suuuuper gevoelig. Hij heeft het steeds over dat z’n hoofd vol zit, het veel prikkels zijn, moe is van alle indrukken en dat het allemaal heel veel is. Snap ik ook wel. Volgens mij met die oefening om fysiek contact te maken was hij gewoon volledig overprikkeld van de hele dag en wilde hij gewoon slapen. Dan is elke aanraking er een teveel :sweat_smile: (bij mij althans). Weet niet of dit voor hem zo is maar dat zegt mn gevoel iig. Ook dat hij de volgende aflevering een paniekaanval heeft/krijgt. Hoop dat hij uiteindelijk wat rustiger wordt en meer kan genieten/het een kans kan geven

5 likes
Summary

Dat het spannend is, is begrijpelijk.
Maar ik zou me echt genaaid voelen als ik Maurice was. Liever iemand die geen match blijkt te zijn, dan iemand die het niet eens probeert. Lijkt me zo frustrerend.

Verder vind ik RowĆØn een typische pleaser. Volgens mij is ze alleen maar bezig met in de smaak vallen met dat gegiechel.

Caroline komt echt leuk over en de ceremonie was heel lief. Ik denk alleen inderdaad ook dat Joep nog te kinderlijk voor haar is.

Astrid is die man zo beu denk ik, ze lijkt zich best te ergeren en hij gaat er iets te hard in. Ik vond hun struggle met de menukaart wel heel aandoenlijk.

Het nieuwe stel lijkt me echt leuk, ben benieuwd naar hun bruiloft!

1 like

Vind die moeder van Caroline echt geen sympathieke vrouw

Sowieso dat hij meedoet voor de fame. Maar ik zou echt willen janken als je die ma van Caroline als schoonloeder krijgt. Die ma (moedertje) van Joep lijkt me echt een lief en leuk mens

3 likes

Ah ik denk dat je hier wel een punt hebt mbt Arjan. Ik ging daar een beetje te snel overheen met mijn commentaar.
En er wordt natuurlijk ook een hoop geknipt in zo’n programma waardoor je volgens mij soms als deelnemer op een bepaalde manier wordt neergezet.

2 likes

Kun je alleen checken als je een paar stellen willekeurig matcht en dan vergelijkt :crazy_face:

Maurice lijkt me een hele fijne bedachtzame man

En vind Rowan zo… Basic? Bij gebrek aan beter woord.

5 likes

Het viel me op gister op het strand dat ze steeds zo oppervlakkig en zonder na te denken over wat hij zei van die nietszeggende: o ja joh? Of dat soort zinnetjes zei. Echt alsof ze totaal niet luisterde of met hem bezig was

Ik vind Arjan zo’n zeikerd. Waarom doe je mee aan zo’n programma als je er zo instaat?

Ik vind Rowan best leuk! Ze stelt hem toch ook gewoon vragen op het strand en geeft antwoord op zijn vragen. Vind haar helemaal niet alleen maar beamen.

6 likes

Ik ga helemaal stuk om Carlo in de America Today met dat meisje in de pashokjes.

5 likes

Ik vind Caroline zo norsig in haar opmerkingen. Sorry voor haar, maar ze is wel een kind van haar moeder zo te zien. Hopelijk ontdooit ze nog.

En ik snap Arjan wel bij die aanraakopdracht. Vind het ook een gekke opdracht. Als je al die weerstand tegen het aanraken voelt lijkt me dat die opdracht het alleen maar erger maakt. Ik hoop dat ie beter z’n grenzen gaat bewaken om z’n overprikkeling te laten uitrazen, zodat ie meer open kan staan naar Maurice en Maurice hem ook beter kan helpen - want dat doet ie graag denk ik. Even geduld nodig Maurice!

2 likes

Kunnen de reacties nav videoland afleveringen in spoilers geplaatst worden aub?

2 likes
Videoland

En dan ook nog verontwaardigd zijn als ze niet begrepen worden. :roll_eyes:

Ik heb goede hoop voor Dylan en Sonny, zo leuk hoe zo op elkaar reageerden!

4 likes
Videoland

Ik ook, ik vind het ook echt asociaal. Download gewoon de google translate app?

2 likes

Hahahah ik kijk vooral met verbazing

4 likes
Videoland

Vind het ook echt lullig voor Maurice. Een van die deskundigen zei een paar weken geleden in RTL Boulevard dat er iets zou gebeuren dat nog nooit is gebeurd. Zou het kunnen dat Arjan tegen Carlo gaat zeggen dat ie heeft besloten er helemaal mee te stoppen? Na elkaar minder dan 24 uur gezien te hebben.

Ben benieuwd hoe het dit seizoen verder gaat na de huwelijksreis, hoop dat ze echt een paar weken moeten samenwonen. Dat seizoen met die vakantiehuisjes vond ik niet zo leuk, want dat was eigenlijk gewoon een tweede vakantie maar dan in Nederland haha.

7 likes
Videoland

Ik vind Sonny en Dylan wel een leuk stel op het eerste oog.
Maar ik twijfelde eigenlijk of die moeder wel een grapje maakte met dat ze zei: ā€œdat wordt niks?ā€
En ik zie ook echt wel wat bij Joep en Caroline hoor!

Ugh Arjan. Zei hij niet van te voren dat hij het sowieso een kans moest geven? Zou het wel lullig vinden als ze Maurice wel naar een vakantieoord laten vliegen als hij dan niet gaat?

Ik wil 2 afleveringen per week weer, ben zo benieuwd!

4 likes

Kijken jullie ook de Belgische versie trouwens (als dat hier besproken mag worden)? Ik vind MAFS Australiƫ te overdreven en nep, maar las dat de Belgische versie een beetje vergelijkbaar is met de onze alleen dan veel sneller en ook echt meer samenwonen. Ga daar straks denk ik eens een aflevering van kijken

1 like