Married at first sight

Samenvatting

Klopt, dan is het echt puur om uiterlijk en Gaby staat wel bekend om dr pikante insta foto’s en minder om haar inhoud om het maar even zo te zeggen. Dat geeft dan toch een beeld van waar die mannen op vallen die meedoen. Prima natuurlijk maar heel uiterlijk gericht. Als je dan zelf totaal zo niet bent dan zou ik me echt genaaid voelen. We zullen zien hoe het afloopt…

3 likes

Haha het leukste vond ik nog dat kind die Sander en Astrid’s lach na deed, bij het zoeken naar een hoedje

10 likes
Samenvatting

Haha, ik moet zo lachen om dat Engels van Sander en Astrid. “Do you have Gamba’s? Not eh met zijn jas aan? Not with a cave?” Het is echt ongemakkelijk.

10 likes

Afl 6

Zou Caroline haar vader overleden zijn? Aangezien hij niet in beeld is, haar moeder emotioneel werd toen het ging over weggeven en getuige zijn? Wordt niks over gezegd verder maar zou kunnen natuurlijk

Ik ben nu aan het kijken, maar ik vond de ceremonie van Joep en Caroline wel lief eigenlijk? Joep is volgens mij echt een schatje en Caroline was heel zenuwachtig en daardoor een beetje ongemakkelijk. Vind het verder wel een leuk setje!

Arjan en Maurice zie ik idd ook niet goed gaan :sweat_smile: Arjan heeft volgens mij nu al spijt van zn deelname.

Edit: ah de preview van volgende week vond ik wel sneu, Arjan heeft het er echt moeilijk mee zo te zien. Hoop dat ie wat tijd voor zichzelf kan nemen en dat Maurice hem niet teveel pusht.

3 likes
Samenvatting

Ik hoop echt dat Joep en Caroline elkaar leuk gaan vinden.
Hij doet heel galant en lief, dat zou voor mij al een pluspunt zijn.

Rowan en Ashtley zie ik ook nog wel slagen misschien… maar misschien is zij nog echt te beleefd en hebben we hun ware aard nog niet echt gezien.

Arjan… ja dat zag ik al aankomen…
Vind dat Maurice wel echt gewoon heel normaal blijft doen ookal zit Arjan steeds dom te lachen en 100x zeggen hoe awkward het is…

6 likes

Ahhh oma Riet :pleading_face: Ik ben fan van haar. Wat een mooi mens. “Machtig” :heart:

4 likes

Have you een menukaart on paper?

7 likes

*Have you ook een menukaart
Nog erger :rofl:

Hahaha ahhh ja!

Oma riet: “nee hoor ik ga niet huilen, ik ben geen jankebal”
1 scène later: :cry::cry:

5 likes

Dit misschien ff in een spoiler zetten voor degenen die op tv kijken en achterlopen :blush:

3 likes
Videoland aflevering

Zo ik vind er ook weer wat van:

Arjan en Maurice: inderdaad wat sommigen al zeggen, Arjan maakt het zelf awkward door zijn gesloten houding. Hij geeft Maurice nu al geen kans omdat hij ‘het niet voelt’. Ben dan benieuwd wat voor type hij had verwacht. En gaat het dan puur op uiterlijk mis?
Maurice leek mij eerst vrij stijfjes ofzo, maar wat een lieve man is dat. Hij stelt zich zo open, heel geduldig en lief naar Arjan, ondanks dat Arjan zich nu al gedraagt als een soort kleuter die iets niet wil.
Ben benieuwd wanneer Maurice daar wat van gaat zeggen, en of er dan een bom gaat barsten.

Joep en Caroline:
Vond de ceremonie schattig. Joep is best wel jongensachtig nog vind ik, ben benieuwd of Caroline dat aantrekkelijk vind. Ik vind Joep wel goed met woorden, hij lijkt zich echt goed open te stellen. Ken hem verder niet van de Bachelorette.

Giebel en Sander:
Haha ik vind Astrid echt een schat en Sander ook. Maar ik heb het idee alsof Astrid zich al best veel aan Sander ergert (hoedjes-ding, ongemakkelijk met die motor en hond, continu praten), dus ben benieuwd hoe lang ze het vol gaat houden. Weet ook niet of ik de romantische klik zie bij hen.

Astleigh en Rowan:
Ik heb bij hen het idee alsof Rowan nog niet helemaal zichzelf is, maar dat heb ik al vanaf het begin. Zelfs rondom haar familie vond ik haar ‘gek’ overkomen ofzo, kan niet precies pinpointen waar het 'm in zit. Ben benieuwd waar het heengaat.

Nieuwe koppel?
Saai en precies nog niets gebeurd haha.

10 likes

Giebel en Sander :joy: :joy:

Aanvulling Videoland:

Ahh volgens mij is Arjan ook gewoon echt suuuuper gevoelig. Hij heeft het steeds over dat z’n hoofd vol zit, het veel prikkels zijn, moe is van alle indrukken en dat het allemaal heel veel is. Snap ik ook wel. Volgens mij met die oefening om fysiek contact te maken was hij gewoon volledig overprikkeld van de hele dag en wilde hij gewoon slapen. Dan is elke aanraking er een teveel :sweat_smile: (bij mij althans). Weet niet of dit voor hem zo is maar dat zegt mn gevoel iig. Ook dat hij de volgende aflevering een paniekaanval heeft/krijgt. Hoop dat hij uiteindelijk wat rustiger wordt en meer kan genieten/het een kans kan geven

5 likes

Ik moet elke keer lachen als mensen zeggen dat ze meedoen om de wetenschap. Uit 6 seizoenen zijn er twee stellen samen, wetenschap zou zeggen dat je interventie niet effectief is.

15 likes
Summary

Dat het spannend is, is begrijpelijk.
Maar ik zou me echt genaaid voelen als ik Maurice was. Liever iemand die geen match blijkt te zijn, dan iemand die het niet eens probeert. Lijkt me zo frustrerend.

Verder vind ik Rowèn een typische pleaser. Volgens mij is ze alleen maar bezig met in de smaak vallen met dat gegiechel.

Caroline komt echt leuk over en de ceremonie was heel lief. Ik denk alleen inderdaad ook dat Joep nog te kinderlijk voor haar is.

Astrid is die man zo beu denk ik, ze lijkt zich best te ergeren en hij gaat er iets te hard in. Ik vond hun struggle met de menukaart wel heel aandoenlijk.

Het nieuwe stel lijkt me echt leuk, ben benieuwd naar hun bruiloft!

1 like

Vind die moeder van Caroline echt geen sympathieke vrouw

Sowieso dat hij meedoet voor de fame. Maar ik zou echt willen janken als je die ma van Caroline als schoonloeder krijgt. Die ma (moedertje) van Joep lijkt me echt een lief en leuk mens

3 likes

Ah ik denk dat je hier wel een punt hebt mbt Arjan. Ik ging daar een beetje te snel overheen met mijn commentaar.
En er wordt natuurlijk ook een hoop geknipt in zo’n programma waardoor je volgens mij soms als deelnemer op een bepaalde manier wordt neergezet.

2 likes

Kun je alleen checken als je een paar stellen willekeurig matcht en dan vergelijkt :crazy_face:

Maurice lijkt me een hele fijne bedachtzame man

En vind Rowan zo… Basic? Bij gebrek aan beter woord.

5 likes

Het viel me op gister op het strand dat ze steeds zo oppervlakkig en zonder na te denken over wat hij zei van die nietszeggende: o ja joh? Of dat soort zinnetjes zei. Echt alsof ze totaal niet luisterde of met hem bezig was