Videoland aflevering
Zo ik vind er ook weer wat van:
Arjan en Maurice: inderdaad wat sommigen al zeggen, Arjan maakt het zelf awkward door zijn gesloten houding. Hij geeft Maurice nu al geen kans omdat hij ‘het niet voelt’. Ben dan benieuwd wat voor type hij had verwacht. En gaat het dan puur op uiterlijk mis?
Maurice leek mij eerst vrij stijfjes ofzo, maar wat een lieve man is dat. Hij stelt zich zo open, heel geduldig en lief naar Arjan, ondanks dat Arjan zich nu al gedraagt als een soort kleuter die iets niet wil.
Ben benieuwd wanneer Maurice daar wat van gaat zeggen, en of er dan een bom gaat barsten.
Joep en Caroline:
Vond de ceremonie schattig. Joep is best wel jongensachtig nog vind ik, ben benieuwd of Caroline dat aantrekkelijk vind. Ik vind Joep wel goed met woorden, hij lijkt zich echt goed open te stellen. Ken hem verder niet van de Bachelorette.
Giebel en Sander:
Haha ik vind Astrid echt een schat en Sander ook. Maar ik heb het idee alsof Astrid zich al best veel aan Sander ergert (hoedjes-ding, ongemakkelijk met die motor en hond, continu praten), dus ben benieuwd hoe lang ze het vol gaat houden. Weet ook niet of ik de romantische klik zie bij hen.
Astleigh en Rowan:
Ik heb bij hen het idee alsof Rowan nog niet helemaal zichzelf is, maar dat heb ik al vanaf het begin. Zelfs rondom haar familie vond ik haar ‘gek’ overkomen ofzo, kan niet precies pinpointen waar het 'm in zit. Ben benieuwd waar het heengaat.
Nieuwe koppel?
Saai en precies nog niets gebeurd haha.