Ik vind Arjan zo’n zeikerd. Waarom doe je mee aan zo’n programma als je er zo instaat?
Ik vind Rowan best leuk! Ze stelt hem toch ook gewoon vragen op het strand en geeft antwoord op zijn vragen. Vind haar helemaal niet alleen maar beamen.
Ik vind Arjan zo’n zeikerd. Waarom doe je mee aan zo’n programma als je er zo instaat?
Ik vind Rowan best leuk! Ze stelt hem toch ook gewoon vragen op het strand en geeft antwoord op zijn vragen. Vind haar helemaal niet alleen maar beamen.
Ik ga helemaal stuk om Carlo in de America Today met dat meisje in de pashokjes.
Ik vind Caroline zo norsig in haar opmerkingen. Sorry voor haar, maar ze is wel een kind van haar moeder zo te zien. Hopelijk ontdooit ze nog.
En ik snap Arjan wel bij die aanraakopdracht. Vind het ook een gekke opdracht. Als je al die weerstand tegen het aanraken voelt lijkt me dat die opdracht het alleen maar erger maakt. Ik hoop dat ie beter z’n grenzen gaat bewaken om z’n overprikkeling te laten uitrazen, zodat ie meer open kan staan naar Maurice en Maurice hem ook beter kan helpen - want dat doet ie graag denk ik. Even geduld nodig Maurice!
Kunnen de reacties nav videoland afleveringen in spoilers geplaatst worden aub?
En dan ook nog verontwaardigd zijn als ze niet begrepen worden.
Ik heb goede hoop voor Dylan en Sonny, zo leuk hoe zo op elkaar reageerden!
Ik ook, ik vind het ook echt asociaal. Download gewoon de google translate app?
Hahahah ik kijk vooral met verbazing
Vind het ook echt lullig voor Maurice. Een van die deskundigen zei een paar weken geleden in RTL Boulevard dat er iets zou gebeuren dat nog nooit is gebeurd. Zou het kunnen dat Arjan tegen Carlo gaat zeggen dat ie heeft besloten er helemaal mee te stoppen? Na elkaar minder dan 24 uur gezien te hebben.
Ben benieuwd hoe het dit seizoen verder gaat na de huwelijksreis, hoop dat ze echt een paar weken moeten samenwonen. Dat seizoen met die vakantiehuisjes vond ik niet zo leuk, want dat was eigenlijk gewoon een tweede vakantie maar dan in Nederland haha.
Ik vind Sonny en Dylan wel een leuk stel op het eerste oog.
Maar ik twijfelde eigenlijk of die moeder wel een grapje maakte met dat ze zei: “dat wordt niks?”
En ik zie ook echt wel wat bij Joep en Caroline hoor!
Ugh Arjan. Zei hij niet van te voren dat hij het sowieso een kans moest geven? Zou het wel lullig vinden als ze Maurice wel naar een vakantieoord laten vliegen als hij dan niet gaat?
Ik wil 2 afleveringen per week weer, ben zo benieuwd!
Kijken jullie ook de Belgische versie trouwens (als dat hier besproken mag worden)? Ik vind MAFS Australië te overdreven en nep, maar las dat de Belgische versie een beetje vergelijkbaar is met de onze alleen dan veel sneller en ook echt meer samenwonen. Ga daar straks denk ik eens een aflevering van kijken
Ja die zijn ook leuk!
Oh gelukkig! Zie dat er 2 seizoenen op Videoland staan dus dan kan ik dat kijken terwijl ik op een volgende aflevering wacht haha. Jammer dat het nu weer maar 1 keer per week is
Ohh ik zie nu pas dat er een - voor mij - nieuw seizoen op staat, yes!
Echt knap en netjes hoe Maurice met Arjan omgaat. Hij blijft er zo rustig onder, zonder direct te oordelen, echt heel volwassen en redelijk. Ik hoop echt dat Arjan gewoon op huwelijksreis gaat en dat ze gewoon kalm aan elkaar een beetje gaan leren kennen. Heb wel met Maurice te doen.
Hoe irritant was die fotograaf bij Joep en Caroline, tot twee keer toe ‘ooh ik vroeg om een kusJE’. Hou gewoon ff op en laat die mensen lekker kussen, ze zijn net getrouwd en het is allemaal al ongemakkelijk genoeg.
Ik vind vooral Sonny echt heel leuk, hoe hij onder de indruk is van de locatie, en het contact met die vriendin is zo leuk, hoe hij haar complimenteert met hoe ze eruit ziet en dat ze samen liedjes zingen in de auto, echt een lieve vriendschap. En Dylan ook met z’n vader, beetje onhandig hoe het gaat maar komt toch ook wel heel liefdevol over.
Ik vond die opmerking van de modder van Dylan ook wel wat apart. Die moeder van Sonny vond ik juist reuze spontaan en echt leuk overkomen, ook naar hem.
Videoland loopt denk ik een week voor op wat vandaag op TV te zien was? In aflevering van vandaag zijn Joep en Caroline getrouwd. Astrid vraagt om garnalen zonder schil in het Nederlands tegen een Engels sprekend ober en krijgt reuze garnalen met alles er nog op en aan.
Ja klopt indd!
“Doe mij maar zo’n garnaal zonder cave”
Haha en dan ook echt van; zonder jassie! Vind het wel weer echt tergend langzaam gaan hoor allemaal! Had bij de 1e aflevering goede hoop, toen ze die uitgebreide selectiedagen achterwege lieten, maar ugh verder zijn ze gewoon nog net zo traag en is nog niet eens iedereen getrouwd. En dan zal het straks uiteindelijk wel weer ineens patsboem klaar zijn. Terwijl het toch uiteindelijk gaat om de periode na de trouwdag, of het dan ook nog klikt.
Ik snap echt niet hoe sommige zo slecht Engels spreken. Tegenwoordig heeft iedereen toch wel Social media en telefoon id hand.
Ik zag in het voorstukje van volgende week dat Carlo dan bij Arjan langsgaat, hoezo gaat niet één van die experts daarheen om hem te helpen, en dan evt ook een gesprek met Maurice erbij? Er zijn toch ook de hele tijd camera mensen bij, lijkt me toch dat die experts prima ingeseind kunnen worden om hen wat te coachen dE weTenSchAP een handje te helpen?