Ja die zijn ook leuk!
Oh gelukkig! Zie dat er 2 seizoenen op Videoland staan dus dan kan ik dat kijken terwijl ik op een volgende aflevering wacht haha. Jammer dat het nu weer maar 1 keer per week is
Ohh ik zie nu pas dat er een - voor mij - nieuw seizoen op staat, yes!
Videoland
Echt knap en netjes hoe Maurice met Arjan omgaat. Hij blijft er zo rustig onder, zonder direct te oordelen, echt heel volwassen en redelijk. Ik hoop echt dat Arjan gewoon op huwelijksreis gaat en dat ze gewoon kalm aan elkaar een beetje gaan leren kennen. Heb wel met Maurice te doen.
Hoe irritant was die fotograaf bij Joep en Caroline, tot twee keer toe ‘ooh ik vroeg om een kusJE’. Hou gewoon ff op en laat die mensen lekker kussen, ze zijn net getrouwd en het is allemaal al ongemakkelijk genoeg.
Ik vind vooral Sonny echt heel leuk, hoe hij onder de indruk is van de locatie, en het contact met die vriendin is zo leuk, hoe hij haar complimenteert met hoe ze eruit ziet en dat ze samen liedjes zingen in de auto, echt een lieve vriendschap. En Dylan ook met z’n vader, beetje onhandig hoe het gaat maar komt toch ook wel heel liefdevol over.
Videoland
Ik vond die opmerking van de modder van Dylan ook wel wat apart. Die moeder van Sonny vond ik juist reuze spontaan en echt leuk overkomen, ook naar hem.
Videoland loopt denk ik een week voor op wat vandaag op TV te zien was? In aflevering van vandaag zijn Joep en Caroline getrouwd. Astrid vraagt om garnalen zonder schil in het Nederlands tegen een Engels sprekend ober en krijgt reuze garnalen met alles er nog op en aan.
Ja klopt indd!
“Doe mij maar zo’n garnaal zonder cave”
Haha en dan ook echt van; zonder jassie! Vind het wel weer echt tergend langzaam gaan hoor allemaal! Had bij de 1e aflevering goede hoop, toen ze die uitgebreide selectiedagen achterwege lieten, maar ugh verder zijn ze gewoon nog net zo traag en is nog niet eens iedereen getrouwd. En dan zal het straks uiteindelijk wel weer ineens patsboem klaar zijn. Terwijl het toch uiteindelijk gaat om de periode na de trouwdag, of het dan ook nog klikt.
Ik snap echt niet hoe sommige zo slecht Engels spreken. Tegenwoordig heeft iedereen toch wel Social media en telefoon id hand.
Nog iets over de Videoland aflevering van vandaag
Ik zag in het voorstukje van volgende week dat Carlo dan bij Arjan langsgaat, hoezo gaat niet één van die experts daarheen om hem te helpen, en dan evt ook een gesprek met Maurice erbij? Er zijn toch ook de hele tijd camera mensen bij, lijkt me toch dat die experts prima ingeseind kunnen worden om hen wat te coachen dE weTenSchAP een handje te helpen?
Ik word wel een beetje nerveus van dat constante gegiechel van Rowan. En ooh Sonny en Dylan! Zo leuk.
Videoland
Ik snap dat ook niet. Ik snap sowieso die hele man niet. Na minder dan 24 uur al stoppen ermee, terwijl het toch het hele concept is dat je eens met iemand misschien wel anders dan normaal kan klikken en matchen. Dan na 8 uur ofzo al gelijk helemaal zeggen dat het het hem niet wordt etc. En dan zie je Maurice daar alleen lopen in het voorstukje. Hehhhh.
Ja, eens. Wat een paniekvogel die Arjan. Ik voel het niet ik voel het niet! Rustaaaaahg joh, dat hoeft toch ook helemaal nog niet?
Zo tegenstrijdig ook met wat ie vooraf steeds zei en ook in z’n vows; dat ie hoopte dat ze uitgebreid de tijd zouden nemen om te kijken waar de match zit en om elkaar te leren kennen. Ik kijk niet via videoland en heb de spoilers dus overgeslagen, maar deze tekst slaat iig ook op hem tot aan de huwelijksnacht. Echt verschrikkelijk irritant om naar te kijken. Ook dat ‘Ik heb een half jaar aan gesprekken en onderzoeken gehad, dan is het zover en komen ze met DIT aan?!’. Zo gigantisch denigrerend richting Maurice.
Ja ik snap hem ook echt niet, ik vind die maurice juist 10x leuker dan hijzelf. Wat had ie dan wel verwacht?
Ja hij heeft het denk ik juist onwijs getroffen met hem. Jammer dat hij het tot dusver niet eens een kans lijkt te geven. Waarom doe je dan mee aan zo’n programma joh.
Volgens mij wilde ie tijdens het feest ook iets gemeens over Maurice tegen die vriendin gaan zeggen maar had ie toen door dat ie een zender om had, want hij zei opeens “nee dat kan ik beter later vertellen [vals gelach]”
Videoland
Ik snap eigenlijk niet zo goed dat Arjan mee heeft gedaan aan dit programma. Als je zo snel in paniek raakt omdat je “het” niet voelt dan mis je een beetje de strekking van de show. Kan me niet voorstellen dat hij dit nooit eerder heeft gehad. Je gaat er toch met een bepaalde mindset in. Maurice vind ik dan juist weer de goede mentaliteit hebben. Op dat vlak matchen ze duidelijk niet . Wel jammer voor hem als je een dag na het huwelijk al met een deceptie zit thuis.
Ben wel positief verrast om Joep en Carolien. En Sonny en Dylan trouwens ook!
Videoland
Ik kan me dat eigenlijk heel goed voorstellen, hij is denk ik nog nooit eerder met een vreemde getrouwd, en heeft dus nog niet eerder in zo’n situatie gezeten. Het is zo’n maffe situatie, denk dat het echt lastig is om van tevoren in te schatten hoe je daarop zult reageren.
Ik ben het overigens met je eens dat ik ook wel vind dat hij veel te snel de boel afketst. Hij laat zich volgens mij heel erg leiden door z’n paniek, wat ook wel begrijpelijk is maar het is meteen zo definitief allemaal. Neem dan gewoon ff afstand en zeg joe ik vind het zoveel allemaal nu, ik wil dit een eerlijke kans geven en daarvoor moet ik alles even laten bezinken en wennen aan alles wat er op die dag en nacht van de bruiloft gebeurd is. Hoop ook echt dat het zo zal gaan, en dat die experts zich er nog even mee gaan bemoeien, dat heeft Arjan echt wel nodig denk ik.