Married at first sight

Ik word wel een beetje nerveus van dat constante gegiechel van Rowan. En ooh Sonny en Dylan! Zo leuk.

3 likes
Videoland

Ik snap dat ook niet. Ik snap sowieso die hele man niet. Na minder dan 24 uur al stoppen ermee, terwijl het toch het hele concept is dat je eens met iemand misschien wel anders dan normaal kan klikken en matchen. Dan na 8 uur ofzo al gelijk helemaal zeggen dat het het hem niet wordt etc. En dan zie je Maurice daar alleen lopen in het voorstukje. Hehhhh.

8 likes

Ja, eens. Wat een paniekvogel die Arjan. Ik voel het niet ik voel het niet! Rustaaaaahg joh, dat hoeft toch ook helemaal nog niet?

3 likes

Zo tegenstrijdig ook met wat ie vooraf steeds zei en ook in z’n vows; dat ie hoopte dat ze uitgebreid de tijd zouden nemen om te kijken waar de match zit en om elkaar te leren kennen. Ik kijk niet via videoland en heb de spoilers dus overgeslagen, maar deze tekst slaat iig ook op hem tot aan de huwelijksnacht. Echt verschrikkelijk irritant om naar te kijken. Ook dat ‘Ik heb een half jaar aan gesprekken en onderzoeken gehad, dan is het zover en komen ze met DIT aan?!’. Zo gigantisch denigrerend richting Maurice.

19 likes

Ja ik snap hem ook echt niet, ik vind die maurice juist 10x leuker dan hijzelf. Wat had ie dan wel verwacht?

25 likes

Ja hij heeft het denk ik juist onwijs getroffen met hem. Jammer dat hij het tot dusver niet eens een kans lijkt te geven. Waarom doe je dan mee aan zo’n programma joh.

20 likes

Volgens mij wilde ie tijdens het feest ook iets gemeens over Maurice tegen die vriendin gaan zeggen maar had ie toen door dat ie een zender om had, want hij zei opeens “nee dat kan ik beter later vertellen [vals gelach]”

11 likes

Deze rechter vind ik echt enorm op arjan lijken

40 likes
Videoland

Ik snap eigenlijk niet zo goed dat Arjan mee heeft gedaan aan dit programma. Als je zo snel in paniek raakt omdat je “het” niet voelt dan mis je een beetje de strekking van de show. Kan me niet voorstellen dat hij dit nooit eerder heeft gehad. Je gaat er toch met een bepaalde mindset in. Maurice vind ik dan juist weer de goede mentaliteit hebben. Op dat vlak matchen ze duidelijk niet :sweat_smile:. Wel jammer voor hem als je een dag na het huwelijk al met een deceptie zit thuis.

Ben wel positief verrast om Joep en Carolien. En Sonny en Dylan trouwens ook!

5 likes
Videoland

Ik kan me dat eigenlijk heel goed voorstellen, hij is denk ik nog nooit eerder met een vreemde getrouwd, en heeft dus nog niet eerder in zo’n situatie gezeten. Het is zo’n maffe situatie, denk dat het echt lastig is om van tevoren in te schatten hoe je daarop zult reageren.
Ik ben het overigens met je eens dat ik ook wel vind dat hij veel te snel de boel afketst. Hij laat zich volgens mij heel erg leiden door z’n paniek, wat ook wel begrijpelijk is maar het is meteen zo definitief allemaal. Neem dan gewoon ff afstand en zeg joe ik vind het zoveel allemaal nu, ik wil dit een eerlijke kans geven en daarvoor moet ik alles even laten bezinken en wennen aan alles wat er op die dag en nacht van de bruiloft gebeurd is. Hoop ook echt dat het zo zal gaan, en dat die experts zich er nog even mee gaan bemoeien, dat heeft Arjan echt wel nodig denk ik.

11 likes

Ik wil de aflevering over de bruiloft van Sonny zien, moet ik dan eerst alle afleveringen kijken of is alleen de laatste kijken genoeg?
Als in: komt er ook al info over hem in eerdere afleveringen naar voren?

1 like

Aankomende dinsdag komt de bruiloft van hun er pas op. Het ging afgelopen Videoland aflevering vooral over de voorbereiding ed.
Ik zou die van vorige week kijken en aankomende aflevering als je een goed beeld wilt hebben.

Top dankjewel!

4 likes

Hahaha love it :joy::joy:

11 likes

Echt zo jammer dat zij het eerste koppel waren en daardoor de meeste zendtijd krijgen, ik kan het ook echt niet meer aan haha. Maarja gelukkig zijn er ook mensen die hen wel heel leuk vinden om naar te kijken

2 likes

Pfff ja dat gelul in het Nederlands steeds. Terwijl ze volgens mij best Engels kan. Het is gewoon luiheid of gemakzucht ofzo

2 likes

Ja dat kan niet anders, anders zou je wel gewoon google translate gebruiken

5 likes
Samenvatting

Dat inderdaad! Net zoals met de yogales waarin ze bijna niets probeerde. Hij ging er vol voor en deed echt zijn best. Zij gaf alleen maar aan dat ze weer weet waarom ze het niets vindt.

7 likes

Videoland

Wat irritant dat ze de keuze van Arjan NOG een aflevering uitstellen. Verder heb ik doorgespoeld op dat nieuwe stel en ook op de bruiloft van het laatste gay koppel, ik wil gewoon lekker die huwelijksreizen zien hahaha

3 likes

ohh Arjan toch. Hij lijkt het totaaal geen kans te geven. Dat ie ook bijna nee gezegd had. Waarom doe je dan mee?
En wat een rare setting tijdens dat gesprek. Dat die vrouw daar zo achter Carlo zit…

Joep en Caroline vind ik wel heel schattig samen. Dat kan ook nog wel goed komen denk ik

9 likes