Married at first sight

Ik wil de aflevering over de bruiloft van Sonny zien, moet ik dan eerst alle afleveringen kijken of is alleen de laatste kijken genoeg?
Als in: komt er ook al info over hem in eerdere afleveringen naar voren?

1 like

Aankomende dinsdag komt de bruiloft van hun er pas op. Het ging afgelopen Videoland aflevering vooral over de voorbereiding ed.
Ik zou die van vorige week kijken en aankomende aflevering als je een goed beeld wilt hebben.

Top dankjewel!

4 likes

Hahaha love it :joy::joy:

11 likes

Echt zo jammer dat zij het eerste koppel waren en daardoor de meeste zendtijd krijgen, ik kan het ook echt niet meer aan haha. Maarja gelukkig zijn er ook mensen die hen wel heel leuk vinden om naar te kijken

2 likes

Pfff ja dat gelul in het Nederlands steeds. Terwijl ze volgens mij best Engels kan. Het is gewoon luiheid of gemakzucht ofzo

2 likes

Ja dat kan niet anders, anders zou je wel gewoon google translate gebruiken

5 likes
Samenvatting

Dat inderdaad! Net zoals met de yogales waarin ze bijna niets probeerde. Hij ging er vol voor en deed echt zijn best. Zij gaf alleen maar aan dat ze weer weet waarom ze het niets vindt.

7 likes

Videoland

Wat irritant dat ze de keuze van Arjan NOG een aflevering uitstellen. Verder heb ik doorgespoeld op dat nieuwe stel en ook op de bruiloft van het laatste gay koppel, ik wil gewoon lekker die huwelijksreizen zien hahaha

3 likes

ohh Arjan toch. Hij lijkt het totaaal geen kans te geven. Dat ie ook bijna nee gezegd had. Waarom doe je dan mee?
En wat een rare setting tijdens dat gesprek. Dat die vrouw daar zo achter Carlo zit…

Joep en Caroline vind ik wel heel schattig samen. Dat kan ook nog wel goed komen denk ik

9 likes

Het is geen bijster slimme vrouw denk ik. Ze lacht ook alles weg de hele tijd. Ik vind ook dat ze veel te veel zendtijd krijgen. Wil meer van Rowan en Astleigh zien :heart_eyes::heart_eyes:

Ik hoor alleen maar hihihiihihihihhiihhiihhiihihihihihihihiihihihhiihihiihi

18 likes

wat zei Ashtleigh nou ook toen Rowan water dronk? Kon het niet goed verstaan maar volgens Carlo was hij haar aan het versieren?

Videoland

Ik vind Joep en Caroline leuk samen!

Kim’s vriend is een jaar geleden overleden, toen is ze na jaren terug naar Nederland verhuisd. Ze heeft het nu al over dat Nederland erg maandag tot vrijdag 9 tot 5 is vergeleken met Tenerife. Ik hoop voor haar match dat ze echt zeker weet dat ze hier wil blijven want het klinkt allemaal erg… snel om aan mafs mee te doen vergeleken met first dates ofzo dan bijvoorbeeld. Ik vind haar ook echt geen 36 lijken trouwens. Niet dat dat erg is maar ik dacht echt even huh zeiden ze nou 36?

Wat zijn Sonny en Dylan ook leuk samen!

En Arjan… vreemd dat z’n vriendin erbij was maar oke. Ik denk dat ie niet gaat aangezien ie op het einde iets van ā€œik zal het Maurice laten weten als ik hem belā€ zei tegen Carlo. Als je op huwelijksreis gaat hoef je hem niet te bellen toch? Maar ik hoop voor Maurice dat ie toch nog gaat en het niet nu al opgeeft.

Na 2 seizoenen van MAFS Belgiƫ te hebben gebinged moet ik wel echt weer wennen aan dit trage tempo haha

2 likes

:eyes::eyes:

6 likes

Hahahhahahaha omg ik dacht echt huh waar staat dit? Moest gebinged zijn :joy::joy::joy:

Hahaha mooie autocorrect :joy:

1 like
Samenvatting

Nog 1?? Ik dacht dat we nu wel klaar waren :weary: vind die bruiloften zo saai

3 likes

Ik ook, wat zĆ©gt die vent allemaal… Mn lijfffffff voelt het aan. Houd toch op joh, verman je en kijk na een weekje of je het echt niks vind. Dan kun je altijd nog constateren dat er geen klik is maar dit…

9 likes
Videoland

Zie in de preview dat Sonny en Dylan foto’s gaan maken met dezelfde fotograaf ā€œkusJE zei ik tochā€ :weary:. Hun reacties waren wel een stuk positiever dan ik verwacht had, dacht dat Dylan het niks zou vinden terwijl Sonny volgens mij echt een schatje is, maar dat valt dus heel erg mee.

Vind Joep & Caroline wel heel leuk samen, en (onpopulaire mening waarschijnlijk) maar Rowan en Astleigh vind ik ook wel leuk. Mn gevoel zegt nu dat er dit seizoen wel meer kans van slagen is dan vorige seizoenen, ben benieuwd hoe het afloopt!

3 likes