Married at first sight

Het is geen bijster slimme vrouw denk ik. Ze lacht ook alles weg de hele tijd. Ik vind ook dat ze veel te veel zendtijd krijgen. Wil meer van Rowan en Astleigh zien :heart_eyes::heart_eyes:

Ik hoor alleen maar hihihiihihihihhiihhiihhiihihihihihihihiihihihhiihihiihi

18 likes

wat zei Ashtleigh nou ook toen Rowan water dronk? Kon het niet goed verstaan maar volgens Carlo was hij haar aan het versieren?

Videoland

Ik vind Joep en Caroline leuk samen!

Kim’s vriend is een jaar geleden overleden, toen is ze na jaren terug naar Nederland verhuisd. Ze heeft het nu al over dat Nederland erg maandag tot vrijdag 9 tot 5 is vergeleken met Tenerife. Ik hoop voor haar match dat ze echt zeker weet dat ze hier wil blijven want het klinkt allemaal erg… snel om aan mafs mee te doen vergeleken met first dates ofzo dan bijvoorbeeld. Ik vind haar ook echt geen 36 lijken trouwens. Niet dat dat erg is maar ik dacht echt even huh zeiden ze nou 36?

Wat zijn Sonny en Dylan ook leuk samen!

En Arjan… vreemd dat z’n vriendin erbij was maar oke. Ik denk dat ie niet gaat aangezien ie op het einde iets van ā€œik zal het Maurice laten weten als ik hem belā€ zei tegen Carlo. Als je op huwelijksreis gaat hoef je hem niet te bellen toch? Maar ik hoop voor Maurice dat ie toch nog gaat en het niet nu al opgeeft.

Na 2 seizoenen van MAFS Belgiƫ te hebben gebinged moet ik wel echt weer wennen aan dit trage tempo haha

2 likes

:eyes::eyes:

6 likes

Hahahhahahaha omg ik dacht echt huh waar staat dit? Moest gebinged zijn :joy::joy::joy:

Hahaha mooie autocorrect :joy:

1 like
Samenvatting

Nog 1?? Ik dacht dat we nu wel klaar waren :weary: vind die bruiloften zo saai

3 likes

Ik ook, wat zĆ©gt die vent allemaal… Mn lijfffffff voelt het aan. Houd toch op joh, verman je en kijk na een weekje of je het echt niks vind. Dan kun je altijd nog constateren dat er geen klik is maar dit…

9 likes
Videoland

Zie in de preview dat Sonny en Dylan foto’s gaan maken met dezelfde fotograaf ā€œkusJE zei ik tochā€ :weary:. Hun reacties waren wel een stuk positiever dan ik verwacht had, dacht dat Dylan het niks zou vinden terwijl Sonny volgens mij echt een schatje is, maar dat valt dus heel erg mee.

Vind Joep & Caroline wel heel leuk samen, en (onpopulaire mening waarschijnlijk) maar Rowan en Astleigh vind ik ook wel leuk. Mn gevoel zegt nu dat er dit seizoen wel meer kans van slagen is dan vorige seizoenen, ben benieuwd hoe het afloopt!

3 likes
Videoland

Ik denk dat die vriendin erbij zat in het gesprek met Carlo omdat Arjan waarschijnlijk al lang en breed z’n conclusie had getrokken en wilde stoppen en zij dat ook wist, maar 1 op 1 met Carlo zich niet sterk genoeg voelde? Aangezien hij de hele trouwdag deed alsof er geen vuiltje aan de lucht was. Vond het wel goed van Carlo dat hij dat ook aankaartte. Wel bijzonder dat ze Carlo sturen en geen expert (geloof dat iemand dat vorige week ook zei hier). Denk echt niet dat hij nog op het vliegtuig stapt. Echt zo sneu voor Maurice.

10 likes
Videoland

Lijkt me juist ook beter dat ze een expert sturen dan de presentator. Iemand die iig vanuit professioneel vlak wat kan inbrengen ipv dat Carlo alleen maar zegt en doet wat hij denkt dat goed is. Misschien kunnen ze hem dan juist overtuigen met argumenten dat dit een normale reactie is etc. en het tijd nodig heeft. Ben iig heeel benieuwd naar volgende week en wat hij besluit. Maurice is echt een lieve man. Heel begripvol, geduldig en lief. Mocht dit niks worden hoop ik dat na het programma de mannen voor hem in de rij staan!

6 likes
Videoland

Ja ik snap ook niet dat er geen expert langs is gegaan. Bij MAFS Belgiƫ vind ik dat echt beter, er is veel meer contact met de experts. En juist in dit geval lijkt me dat toch echt beter dan Carlo.

5 likes
Videoland

Ik heb het idee dat Caroline het niet zo ziet zitten. Ook vind ik Joep niet oprecht overkomen. Vond het een beetje ongemakkelijk om naar te kijken. Voor de rest vind ik alle stellen best wel nietszeggend. Er gebeurt gewoon heel weinig. Vind het bij niemand er vanaf spatten. Alleen bij Dylan en zijn man zag je direct een klik.

2 likes

Het is dat die camera’s op je neus staan, anders had ik me allang opgegeven. Dus, aangezien ik t niet durf, wie geeft me op?

3 likes
Videoland

Ik erger me echt dood aan Arjan. Wauw

9 likes
Videoland

Bah Arjan, ik was al afgeknapt op hem maar nu nog meer. Arme Maurice daar op huwelijksreis. 100% dat Arjan hem geen kans meer gaat geven.

13 likes
Videoland

En hoe Arjan er ook omheen blijft draaien. Dude, zeg gewoon dat Maurice totaal niet aan je verwachtingen voldoet. Iets anders kan het niet zijn want je kent elkaar niet eens na zo’n korte tijd. Dat stresserige gedraai en gehakkel er steeds bij maakt het ook niet beter.

Sneu voor Maurice hoor want die had echt een top houding in dit alles

18 likes
Samenvatting

ik denk dat je niet zoveel meer hebt aan een expert langssturen. Als iemand een paniekaanval krijgt van de gedachte aan samen op huwelijksreis is het wel een beetje klaar qua opties.

4 likes

Ik vind dat je grenzen moet accepteren en ā€˜nee’ is ā€˜nee’. En ik snap echt dat je denkt ā€˜neeee dit wordt hem niet’. Wel vraag ik mij af waarom je dan meedoet als je er zo instaat? Juist als je meedoet met dit programma moet je juist open staan voor iemand die je op het eerste gezicht misschien niet zou daten. Ik vind het echt zonde dat hij direct de deuren dicht lijkt te gooien op basis van een eerste indruk. Vind het ook echt sneu voor Maurice en knap dat hij juist nu nog zó open staat voor Arjan. Zegt veel over hem. Gun hem echt een lieve, goede man.

15 likes