Married at first sight

Videoland

Ik denk dat die vriendin erbij zat in het gesprek met Carlo omdat Arjan waarschijnlijk al lang en breed z’n conclusie had getrokken en wilde stoppen en zij dat ook wist, maar 1 op 1 met Carlo zich niet sterk genoeg voelde? Aangezien hij de hele trouwdag deed alsof er geen vuiltje aan de lucht was. Vond het wel goed van Carlo dat hij dat ook aankaartte. Wel bijzonder dat ze Carlo sturen en geen expert (geloof dat iemand dat vorige week ook zei hier). Denk echt niet dat hij nog op het vliegtuig stapt. Echt zo sneu voor Maurice.

10 likes
Videoland

Lijkt me juist ook beter dat ze een expert sturen dan de presentator. Iemand die iig vanuit professioneel vlak wat kan inbrengen ipv dat Carlo alleen maar zegt en doet wat hij denkt dat goed is. Misschien kunnen ze hem dan juist overtuigen met argumenten dat dit een normale reactie is etc. en het tijd nodig heeft. Ben iig heeel benieuwd naar volgende week en wat hij besluit. Maurice is echt een lieve man. Heel begripvol, geduldig en lief. Mocht dit niks worden hoop ik dat na het programma de mannen voor hem in de rij staan!

6 likes
Videoland

Ja ik snap ook niet dat er geen expert langs is gegaan. Bij MAFS België vind ik dat echt beter, er is veel meer contact met de experts. En juist in dit geval lijkt me dat toch echt beter dan Carlo.

5 likes
Videoland

Ik heb het idee dat Caroline het niet zo ziet zitten. Ook vind ik Joep niet oprecht overkomen. Vond het een beetje ongemakkelijk om naar te kijken. Voor de rest vind ik alle stellen best wel nietszeggend. Er gebeurt gewoon heel weinig. Vind het bij niemand er vanaf spatten. Alleen bij Dylan en zijn man zag je direct een klik.

2 likes

Het is dat die camera’s op je neus staan, anders had ik me allang opgegeven. Dus, aangezien ik t niet durf, wie geeft me op?

3 likes
Videoland

Ik erger me echt dood aan Arjan. Wauw

9 likes
Videoland

Bah Arjan, ik was al afgeknapt op hem maar nu nog meer. Arme Maurice daar op huwelijksreis. 100% dat Arjan hem geen kans meer gaat geven.

13 likes
Videoland

En hoe Arjan er ook omheen blijft draaien. Dude, zeg gewoon dat Maurice totaal niet aan je verwachtingen voldoet. Iets anders kan het niet zijn want je kent elkaar niet eens na zo’n korte tijd. Dat stresserige gedraai en gehakkel er steeds bij maakt het ook niet beter.

Sneu voor Maurice hoor want die had echt een top houding in dit alles

18 likes

Ik vind dat je grenzen moet accepteren en ‘nee’ is ‘nee’. En ik snap echt dat je denkt ‘neeee dit wordt hem niet’. Wel vraag ik mij af waarom je dan meedoet als je er zo instaat? Juist als je meedoet met dit programma moet je juist open staan voor iemand die je op het eerste gezicht misschien niet zou daten. Ik vind het echt zonde dat hij direct de deuren dicht lijkt te gooien op basis van een eerste indruk. Vind het ook echt sneu voor Maurice en knap dat hij juist nu nog zó open staat voor Arjan. Zegt veel over hem. Gun hem echt een lieve, goede man.

15 likes

Ik heb wel altijd gezegd toen ik vrijgezel was dat als er 1 programma zou zijn waar ik aan mee zou doen dan zou het dit zijn. Nu ga ik in mei trouwen dus dat wordt hem niet meer :rofl:

Huh bij Joep en Caroline. Ze las voor: morgenavond Kreta. En bij het weggaan zeiden ze: een paar uurtjes zie ik haar weer en “tot vanavond”
Hoe lang zit er tussen het afscheid en de reis?

Ze vliegen er allebei de dag na het huwelijk heen (dus zelfde dag als het afscheid), alleen op een losse vlucht

1 like

Hadden ze dan de envelop moeten lezen voordat ze gingen slapen?

1 like

Meestal doen ze dat wel volgens mij

1 like

Volgens mij kregen ze hem in dit geval pas bij het ontbijt, maar is gewoon een standaard brief natuurlijk.

3 likes

Ik heb tot nu toe het meest vertrouwen in de match van Astleigh en Rowan. Bij de anderen moet ik het allemaal nog maar zien

7 likes

Hoop echt dat het iets wordt tussen Sonny en Dylan, allebei zo lief en sympathiek.

6 likes
Videoland

Sonny & Dylan, ik wil hun als vrienden, ik vind ze hilarisch samen!
"Val je niet (van de trap)? " “Nee maar ik heb BHV… ohnee die is verlopen”
“draai je altijd een rondje” als Sonny parfum op sprayt. HAHA.

De gesprekken van Rowan en Astleigh komen steeds niet verder dan “de tijd gaat zo snel, wat is het snel gegaan, het was wel heel leuk, mooie plek om elkaar te leren kennen”
En respect voor Astleigh dat hij zo goed reageerde op dat hardstyle haha, je zag echt dat hij het vreselijk vond.

En ik geef Maurice helemaal gelijk, zo laf van Arjan… Echt heel sneu.

17 likes
Videoland

Via een BRIEF Arjan? Mijn god, kan je hem niet even bellen ofzo. Zo sneu voor Maurice.

12 likes
Videoland

Ik heb me zo zitten ergeren aan Arjan. Ik snap absoluut dat hij stopt als hij zulke heftige paniekaanvallen heeft, dat is een signaal van z’n psyche dat hij op een bepaalde manier zijn grenzen over gegaan is. Maar ik irriteer me er mateloos aan dat hij dat continue op externe dingen gooit, Maurice is dit niet, is dat niet, Maurice lijkt wel een broer, niet aantrekkelijk bla bla. In plaats van dat hij echt eerlijk bij zichzelf na gaat waarom dit nu allemaal zo vanuit zichzelf gebeurd. Wat maakt nou dat hij als het op het eerste oog niet direct boem is, hij zoveel moeite/aversie/paniekaanvallen krijgt dat hij het niet verder uit kan zoeken. Want hij wist alle tijd dat het doel juist van het experiment is om rustig uit te zoeken waarom iemand een match is in plaats van aantrekking op eerste oog. Dan kan hij net zo goed in de kroeg gaan staan…

Ik heb ook zo met Maurice te doen. En het siert hem ook zo dat hij direct aan zijn ouders denkt. Echt een prachtig mens. Ik hoop dat zijn ‘ware’ liefde nu kijkt en hij het geluk gaat vinden.

35 likes