Ik heb wel altijd gezegd toen ik vrijgezel was dat als er 1 programma zou zijn waar ik aan mee zou doen dan zou het dit zijn. Nu ga ik in mei trouwen dus dat wordt hem niet meer
Huh bij Joep en Caroline. Ze las voor: morgenavond Kreta. En bij het weggaan zeiden ze: een paar uurtjes zie ik haar weer en ātot vanavondā
Hoe lang zit er tussen het afscheid en de reis?
Ze vliegen er allebei de dag na het huwelijk heen (dus zelfde dag als het afscheid), alleen op een losse vlucht
Hadden ze dan de envelop moeten lezen voordat ze gingen slapen?
Meestal doen ze dat wel volgens mij
Volgens mij kregen ze hem in dit geval pas bij het ontbijt, maar is gewoon een standaard brief natuurlijk.
Ik heb tot nu toe het meest vertrouwen in de match van Astleigh en Rowan. Bij de anderen moet ik het allemaal nog maar zien
Hoop echt dat het iets wordt tussen Sonny en Dylan, allebei zo lief en sympathiek.
Videoland
Sonny & Dylan, ik wil hun als vrienden, ik vind ze hilarisch samen!
"Val je niet (van de trap)? " āNee maar ik heb BHV⦠ohnee die is verlopenā
ādraai je altijd een rondjeā als Sonny parfum op sprayt. HAHA.
De gesprekken van Rowan en Astleigh komen steeds niet verder dan āde tijd gaat zo snel, wat is het snel gegaan, het was wel heel leuk, mooie plek om elkaar te leren kennenā
En respect voor Astleigh dat hij zo goed reageerde op dat hardstyle haha, je zag echt dat hij het vreselijk vond.
En ik geef Maurice helemaal gelijk, zo laf van Arjan⦠Echt heel sneu.
Videoland
Via een BRIEF Arjan? Mijn god, kan je hem niet even bellen ofzo. Zo sneu voor Maurice.
Videoland
Ik heb me zo zitten ergeren aan Arjan. Ik snap absoluut dat hij stopt als hij zulke heftige paniekaanvallen heeft, dat is een signaal van zān psyche dat hij op een bepaalde manier zijn grenzen over gegaan is. Maar ik irriteer me er mateloos aan dat hij dat continue op externe dingen gooit, Maurice is dit niet, is dat niet, Maurice lijkt wel een broer, niet aantrekkelijk bla bla. In plaats van dat hij echt eerlijk bij zichzelf na gaat waarom dit nu allemaal zo vanuit zichzelf gebeurd. Wat maakt nou dat hij als het op het eerste oog niet direct boem is, hij zoveel moeite/aversie/paniekaanvallen krijgt dat hij het niet verder uit kan zoeken. Want hij wist alle tijd dat het doel juist van het experiment is om rustig uit te zoeken waarom iemand een match is in plaats van aantrekking op eerste oog. Dan kan hij net zo goed in de kroeg gaan staanā¦
Ik heb ook zo met Maurice te doen. En het siert hem ook zo dat hij direct aan zijn ouders denkt. Echt een prachtig mens. Ik hoop dat zijn āwareā liefde nu kijkt en hij het geluk gaat vinden.
Inderdaad! Ik vind het echt heel sneu voor Maurice. Het is een heel lieve man, open en geduldig. Arjan heeft er vanaf de bruiloft niet voor open gestaan en heeft het lef om nog te vragen om vrienden te zijn. Ik denk dat Arjan al vanaf het begin een beeld had van een man en dat Maurice niet past in zijn plaatje. Ik hoop dat Maurice een lieve, warme man vindt die bij hem past en hem ook liefde geeft, net zoals hij is.
Ik erger me zo aan Rowan. Die lach op een bepaalde toonhoogte en het gebrek aan beweging/dansen als hij keihard die hardstyle aanzet maar dan wel zeggen āik voel m wel hoorā⦠Okeš
Trouwens, 4 nachten samenwonen? Wat is dit? Ik heb er vorige seizoenen nooit echt op gelet maar toen was het nog een week toch? Ook te weinig vind ik, maar goed. In de Belgische versie is het 7 weken, dan leer je elkaar tenminste echt kennen. 4 nachten hahahaahaha
Echt een spontaan type is het niet nee, ze lijkt ook niet bepaald op haar gemak. Lastig te peilen type
Volgens mij was het altijd een week bij de 1 en daarna een week bij de ander, maar kan ook zijn dat ik dit zelf verzin
Ik vind die Joep maar een fake type en ook irritant met zn spulletjes en knuffeltjes maar misschien moet ik gewoon even een wrepje eten
Mee eens! Ik krijg hier ook de kriebels van. Ook dat hij haar zo erg al gemist heeft. Klinkt heel wanhopig ook.
Videoland
Arjan was via die brief wel echt een lul, had dat persoonlijk(er) gedaan. Maar ik ben ook wel een beetje verbaasd over het verdriet van Maurice. Had hij het écht niet zo zien aankomen? En zag hij er echt zoveel potentiële liefde in? Of stond hij er gewoon meer voor open, wilde wel onderzoeken of het wat zou zijn? Ik snap zijn tranen ergens ook weer wel, want hij is denk ik ook teleurgesteld in het experiment en had er meer van verwacht⦠Maar toch, mijn vragen. Hoop dat hij Arjan volgende week bij de ontmoeting echt een spiegel voor kan houden.
Hij gaf zelf ook aan geen liefde er in te zien, maar wellicht een vriendschap. Zijn tranen snap ik wel, omdat hij geen kans heeft gekregen. Arjan heeft niet eens geprobeerd het experiment aan te gaan. Ze hebben alleen de bruiloft gehad en verder niets.
Arjen be like; ik, ik, ik, ik, ik, ik, ikke en ik