Ja dat vond ik ook vreemd? Dikke mensen kunnen toch ook dunne mensen aantrekkelijk vinden en vice versa?
Rowan zei in haar trouwbelofte iets in de trant van: je zal je misschien gaan irriteren aan mijn lach die je vaak zal horen.
Daardoor had ik het idee dat ze het ziet als deel van zichzelf waarvan ze niet van plan is het te veranderen.
Vind het maar apart. Ik zou spierpijn in mān tenen hebben van de megacringe als ik mijzelf zo moest terugzien op tv.
Wat dom zeg. Wil meteen zelf niet meer meedoen. Bmi is sowieso achterhaald. Maar hoezo zou je enkel een match zijn als je hetzelfde bmi hebt??? Heel raar. Gaat zoān āexpertā ook geen moer aan wat iemands bmi is vind ik
Ja die Joep is echt walgelijk
Ik vind Joepie afgezien van het feit dat hij overal aan meedoet wel leuk hoor
Brrrrrrrr hoe die man van Astrid (sorry weet naam niet) die kaas schaaft ![]()
![]()
![]()
Ik vind Sonny en Dylan mega leuk samen! Hopelijk hebben ze elkaar helemaal gevonden.
Ga ook echt stuk dat er steeds Disney muziek gebruikt wordt bij hen.
Oh wat goed dat die seksuologe Arjan op zān plek zet! Echt sneu voor Maurice.
Ja en dan ook nog āhihaho het begon als grapjeā. Doe dan niet mee man, kwal
Echt hĆØ! En dan ook zo boos opstaan en weglopen.
Vind het wel tof dat ze gewoon bij haar eigen mening blijft en niet met zijn plannen mee gaat
Ik heb niet het idee dat dit heel spontaan is, maar dat hij er echt al over na heeft gedacht. Hij zal vast denken dat het hen nog meer bindt dan een huwelijk, een ring doe je zo af, maar een tattoo verwijderen is moeilijker
Naar mijn mening doet hij iets teveel zijn best om het te laten slagen, maar Caroline is nog niet heel enthousiast.
Oh die man uit het laatste koppel met al zijn verkleinwoorden. En weer steeds dat āme vrouwtjeā ![]()
Ja dit viel mij ook (negatief) op. āAls ze maar mooie lange haren en nette nageltjes heeft.ā ![]()
Ik zou zo moe worden van die man van Astrid (ben ff zān naam kwijt), die man blijft maar lullen
Ik vind dat koppel sowieso heel irritant.
Bij Joep en Caroline klopt er ook kind van. Joep is veel te afhankelijk. Arme Maurice hopelijk vind hij toch een leuke man, vond hem echt het meest sympathieke man in de hele programma. Dylan en Sonny zijn ook wel leuk. Ik vind Rowan en A ook leuk samen maar dat is meer een biecht, denk ik.
Ik kijk nu de aflevering van gisteren terug en ik heb meerdere keren het geluid uitgezet, want te veel cringe. (Doorspoelen is geen optie helaas). Ik krijgt echt de kriebels van de manier waarop Astleigh en Joep praten. Beetje infantiel ofzo? En hoewel ik Sander en Astrid heel graag leuk wil vinden, vind ik ze ook te vermoeiend. En over Arjan is al genoeg gezegdā¦
Bij nader inzien heb ik dus het grootste gedeelte van de aflevering niet gehoord ![]()
Die fotograaf heeft maar een verzoek eh āeven een kusjeā ![]()
En daarna: hoho, ik zei een kusJE
Videoland
Hoezo moet er bij vrouwen (nu bij die Brigitte) genoemd worden dat ze een zelfstandige vrouw is? Ik heb dit geloof ik nog nooit over een man gehoord. En dan die Jan (zo heet hij toch, de man van het laatste koppel) die gaat opnoemen wat hij belangrijk vindt en een hele rits uiterlijke kenmerken eruit gooit, 1 shot later begint die expert over dat het de valkuil van Brigitte is dat ze misschien onrealistische verwachtingen heeft? Ik heb me echt geƫrgerd aan de experts deze aflevering (ook al dat bmi verhaal).
Ben benieuwd wat er volgende week bij Maurice zān date gebeurt, van wat we in het voorstukje zagen.