Inderdaad! Ik vind het echt heel sneu voor Maurice. Het is een heel lieve man, open en geduldig. Arjan heeft er vanaf de bruiloft niet voor open gestaan en heeft het lef om nog te vragen om vrienden te zijn. Ik denk dat Arjan al vanaf het begin een beeld had van een man en dat Maurice niet past in zijn plaatje. Ik hoop dat Maurice een lieve, warme man vindt die bij hem past en hem ook liefde geeft, net zoals hij is.
Ik erger me zo aan Rowan. Die lach op een bepaalde toonhoogte en het gebrek aan beweging/dansen als hij keihard die hardstyle aanzet maar dan wel zeggen ‘ik voel m wel hoor’… Oke👍
Trouwens, 4 nachten samenwonen? Wat is dit? Ik heb er vorige seizoenen nooit echt op gelet maar toen was het nog een week toch? Ook te weinig vind ik, maar goed. In de Belgische versie is het 7 weken, dan leer je elkaar tenminste echt kennen. 4 nachten hahahaahaha
Echt een spontaan type is het niet nee, ze lijkt ook niet bepaald op haar gemak. Lastig te peilen type
Volgens mij was het altijd een week bij de 1 en daarna een week bij de ander, maar kan ook zijn dat ik dit zelf verzin
Ik vind die Joep maar een fake type en ook irritant met zn spulletjes en knuffeltjes maar misschien moet ik gewoon even een wrepje eten
Mee eens! Ik krijg hier ook de kriebels van. Ook dat hij haar zo erg al gemist heeft. Klinkt heel wanhopig ook.
Videoland
Arjan was via die brief wel echt een lul, had dat persoonlijk(er) gedaan. Maar ik ben ook wel een beetje verbaasd over het verdriet van Maurice. Had hij het écht niet zo zien aankomen? En zag hij er echt zoveel potentiële liefde in? Of stond hij er gewoon meer voor open, wilde wel onderzoeken of het wat zou zijn? Ik snap zijn tranen ergens ook weer wel, want hij is denk ik ook teleurgesteld in het experiment en had er meer van verwacht… Maar toch, mijn vragen. Hoop dat hij Arjan volgende week bij de ontmoeting echt een spiegel voor kan houden.
Hij gaf zelf ook aan geen liefde er in te zien, maar wellicht een vriendschap. Zijn tranen snap ik wel, omdat hij geen kans heeft gekregen. Arjan heeft niet eens geprobeerd het experiment aan te gaan. Ze hebben alleen de bruiloft gehad en verder niets.
Arjen be like; ik, ik, ik, ik, ik, ik, ikke en ik
Ahahaha erg hè, zou het echt verschrikkelijk vinden als iemand na minder dan 24 uur al zo is. Doe even normaal?
Ahhh ik had zoveel zin om vanavond via Videoland vooruit te kijken maar nu ik dit allemaal lees zie ik er meer tegenop eigenlijk.
Videoland aflevering 9
Ahhww ja ik snap Maurice wel, echt een grote teleurstelling dat iemand je zo keihard laat zitten. Ik zou ook in tranen uitbarsten.
Precies wat hij zegt: pak die vlucht naar Porto en ga op zijn minst eens een keer uit eten/wat drinken/door de stad wandelen etc. Echt raar van Arjan.
Ik was een beetje in shock dat er nóg een stel ging trouwen. Dacht dat we er al waren Ben benieuwd naar Kim en Antoine. Volgens mij zei iemand dat hier ook al, wel heftig dat zij zo kort geleden uit Tenerife is teruggekomen en haar vriend daar overleden is.
Er komt zelfs nog een zevende stel geen idee wanneer
Die relatie was al lange tijd uit, soort knipperlicht en toen hij ziek werd is zij voor hem gaan zorgen maar was geen relatie hoor.
Samenvatting
Serieus?? Zo geen zin in of zouden ze gauw een nieuw stel gemaakt hebben na Arjan en Maurice
Ik vind het zo sneu voor Maurice, hij heeft helemaal geen eerlijke kans gehad.
Ja echt! Veel hè. En dan maar 4 nachten samenwonen. Dan denk ik echt doe dan wat minder stellen en laat ze langer zien en ook langer samenwonen. Zo blijft het allemaal zo oppervlakkig.
En ja dat is ook mijn theorie haha, ff snel in die aanmeldbak gegrabbeld maar geen idee.
Aaaah ik vind dit zo sneu voor Maurice. Lijkt me zo’n lieve man en dan dit door middel van een brief. Wauw.
Ik weet dat het makkelijk praten is als buitenstaander, maar ik vind Arjan een vreselijke houding hebben. Hij komt over als een extreme control freak en dat past gewoon niet bij het programma. En dan zegt hij straks dus ook nog dat hij bijna ‘nee’ had gezegd, dat zegt al dat hij vooral op de eerste indruk is afgegaan ipv het een kans te geven. Hij heeft het überhaupt geen kans gegeven trouwens, want tijdens de huwelijksnacht had hij de handdoek al in de ring gegooid.
Ik heb alle spoilers al gelezen, dus ik ben benieuwd naar de rest van de aflevering.
Edit: Oké na dat gesprek met Carlo vind ik het echt een eikel haha.
Ik erger me echt dood, hij heeft het idd totaal geen kans gegeven. Ik heb het idee dat het moment dat hij die deur opende en hem zag staan hij dacht nee hier val ik niet op en that’s it
Ja en dan al die excuses, het gaat van links naar rechts. Het ligt niet aan Maurice, maar hij wilde toen al nee zeggen, dan ineens leek hij op een / zijn broer? Dan weer een vriendschap. Man echt. Vond ook dat Maurice het goed kon verwoorden en ben het compleet met hem eens over dat hij vindt dat Arjan veel schrijft maar niks zegt. Ben echt benieuwd naar dat gesprek tussen hen.