Marvel

De nieuwe Black Panther teaser :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:. Ik kan niet wachten!

9 likes

Hou op zeg :sob:
Dat wordt 2 dozen tissues meenemen en een luier aandoen om niks te missen.

2 likes

Echt hè! Droog gaat het ieder geval niet blijven. Bij de teaser trailer had ik al tranen in mijn ogen :pleading_face:.

2 likes

Ik heb een paar van de laatste spidermanfilms gezien en guardians of the galaxy en thor half. Kan je dan avengers kijken of mis je dan wel dingen?

Uuh dan mis je heel fase 1 nog. Ik vond het zelf toen lastig te volgen

@MrsCarr jaaa toen die koningin sprak :broken_heart:

2 likes

Ja je mist heel veel details ook. Ik ben nu opnieuw begonnen en heb nu The Avengers gekeken en je merkt dat als het net in je koppie zit, het het beste kijkt

1 like

Nope, no way. Je hebt nu al een hoop gemist.
Gewoon vanaf het begin beginnen.

2 likes

Ja vond het zo leuk! Ook mooi gemaakt voor een Disney+ budget!

1 like

Ik moest er ook even in komen maar daarna vond ik het wel heel leuk! Maar de eerste twee afleveringen zat ik er ook niet lekker in

Ik vond hem superleuk. Echt geen typische Marvel, maar daarom juist leuk voor de afwisseling.

2 likes

Toch wel na WandaVision mijn favo show

2 likes

Ik heb het afgekeken, maar kostte wel doorzettingsvermogen. Vond het concept tof, maar de uitvoering matig. Oscar Isaac is top, maar verder :woman_shrugging:t3:
Ms. Marvel daarentegen :smiling_face_with_three_hearts::heart_eyes:

1 like

Die vond ik zo tegenvallen. Voor mijn gevoel hadden ze of 2 afleveringen meer nodig of een slechterik minder. En alle effecten uit de 1e aflevering (die appjes) kwamen ook nooit meer terug

Oh, ik vond het echt heel leuk, lekker wholesome. Maar wij zitten qua Marvel (shows) denk ik sws niet helemaal op 1 lijn, ik vond WandaVision best leuk, maar was zeker niet mn fave (dat was Loki).
Vond de eerste She-Hulk trouwens ook vermakelijk, ben benieuwd naar de rest.

2 likes

omggg Wolverine?!?!?! :scream:

Hebben jullie al tickets voor de extended version van No Way Home? Ik dacht dat die niet in Nederland zou draaien :scream:
Ik ga de 10e met mijn moeder. We zijn toch alle films opnieuw aan het kijken dus dit is ideaal.

Omg ben zo benieuwd naar Deadpool 3! Love Hugh Jackman

1 like

We lopen hier thuis een beetje achter met de Marvel series. We zijn nog bij Hawkeye. Moeten voor Black Panther Wakanda Forever nog bepaalde serie of aflevering kijken voor clues?

Volgens mij niet

1 like

Dank voor het beantwoorden :blush:. Gelukkig!