Wat vonden jullie echt van She-Hulk?
Ik vond het flauwtjes
Ik vond het echt een van de beste Marvel-shows tot nu toe. Uiteraard niet alles, maar overall vond ik het echt goed gedaan. Nam zichzelf lekker op de hak, grappig, leuke personages. Tatiana Maslany is sowieso liefde, vond haar echt super als Jen.
Maar zoals een paar posts hierboven al geschreven zitten wij volgens niet echt op een lijn qua Marvel ![]()
Edit: iemand Werewolf by Night al gekeken trouwens? Ben zo benieuwd, heb zondag een lange treinrit voor de boeg, dus bewaar hem voor dan
Ik vond het zo jammer dat de serie zoveel plot holes had en dat het nooit echt vaart kreeg. Ja, je had dan die K.E.V.I.N. en dat was grappig, maar daarna was het meteen over. Heel veel afleveringen konden grotendeels geschrapt worden en anderen juist weer uitgebreid.
Loveee Werewolf by Night. Ok, het verhaal kon voor mijn gevoel gewoon een film van anderhalf uur zijn. Ik had het het liefst nog heftiger a la Battle Royale gezien, maar het is zo verfrissend om een Marvel project zonder te veel CGI te zien. En luuuuv de muziek, want Michael Giacchino. Die kan echt niks fout doen
OMG de Guardians of the Galaxy Holiday Special wordt geweldig!
Net BP Wakanda Forever gezien. Ik denk dat ik de film van tevoren overhypt heb, want het was technisch een goede film, maar het raakte me niet echt. Ik heb geen een keer gehuild, zelfs niet het gevoel gehad dat ik moest huilen en ik huil echt bij alles. De film was prima, maar de eerste BP vond ik beter.
Ik ben benieuwd! Heb de teasers en trailers niet echt gekeken, maar het werd wel gehypet overal natuurlijk
Net terug van Wakanda Forever
Goede film. Beter dan verwacht. Heb niet gehuild. Ok, bijna toen de koningin overleed, maar verder niet. En omggg toen Killmonger verscheen werd ik wel enthousiast. Had ik niet verwacht. Wel jammer dat dit betekent dat ze hem niet ergens in een vrieskist hadden bewaard, gehersenspoeld en weer tot leven hadden gebracht oid.
Oh, en ik snap dat het hartverwarmend moet zijn dat TāChalla stiekem een kind had, maar ik ben het nu al zat dat al die superhelden kinderen krijgen/hebben/adopteren. Het werkte voor Ant-Man, maar heb verder geen zin in een spin-off voor de kinderen.
Ik heb gisteren Ant Man Quantamania gezien. Er gebeurt heel veel in die film, maar er zit weinig echt verhaal in. Je leert in het eerste half uur al wat het thema is, maar daar dit wordt niet echt uitgediept. Het is vermakelijk tijdens het kijken, maar na afloop voelde ik niet zo veel. Zelfs de post credit scenes waren niet revolutionair.
Wat een teleurstelling is Ant-Man and the Wasp: Quantummania.
Wat de Ant-Manfilms zo leuk maakt, zijn de kleine setting, middelmatige slechteriken, de dynamiek tussen de personages en dat er eigenlijks niks ernstigs gebeurt mocht er iets fout gaan. Je kan de films zo op een saaie dag opzetten en lekker wegkijken. Al deze dingen zijn in deze film aan de kant geschoven om een grote film te maken. Waar zijn de vrienden van Ant-Man? Geen idee. Cassie is van een stoere, slimme meid in een sullige tiener side-kick veranderd. Hope is ook opeens een nietszeggende personage? Zij was juist zo belangrijk in de vorige films.
Het gekibbel tussen Scott en Hank miste ik ook. Wel leuk dat Janet meer te doen kreeg, maar daar houdt het ook mee op.
Er zijn in deze film, helaas, weer teveel nieuwe personages geĆÆntroduceerd (die we hopelijk nooooooit meer terugzien, want ik geef geen enkele moer om gatenkwal. Ik wil Luis terug). Over MODOK wil ik niet praten. Echt een gemiste kans dit.
Kang was het hoogtepunt van de film. Wauw. Die acteur moet een Oscar hiervoor krijgen. De manier waarop hij kwetsbaarheid en woede kan uiten is zoooo goed. Denk ik wel een van de beste acteurs die de MCU tot nu toe gehad heeft.
Maar er is een lichtpuntje en dat is dat Bob Iger weer terug bij Disney is en hooooopelijk ervoor gaat zorgen dat Marvel het rustig aan gaat doen met al die nieuwe personages. Laat er eerst een paar doodgaan voordat we nieuwe helden krijgen.
Je zou bijna willen dat Kevin Feige opstapt. Al weet ik niet of hij nou de ondergang van Marvel Studios aan het creƫren is of dat anderen dat doen.
Is Jonathan Majors in ieder geval wel een goede baddie?
Jaaaaaaa
Gelukkig! Ik ga nog steeds wachten tot hij op Disney+ staat, heb sws niks met Ant-Man, maar zou echt heel teleurgesteld zijn als hij/Kang niet goed zou zijn.
The Marvels ziet er zoo leuk uit!
Ik ben vandaag naar Guardians of the Galaxy Vol. 3 geweest. Wat een film zeg! Dikke tranen. Maar naast dat was het heerlijk genieten
.
Ik ga morgen, ben heel benieuwd! Slechter dan de laatste Ant-Man kan het niet worden
Die moet ik nog kijken maar las inderdaad hier de mindere reacties. Ik denk dat GotG vol. 3 je niet zal teleurstellen. Zorg maar dat je minimaal ƩƩn zakdoekje gereed heb. Veel kijk plezier morgen!
Is iemand toevallig al aan Echo begonnen, of is de Marvelmoeheid hier ook toegeslagen? Heb gisteren de eerste aflevering gekeken en vond het eigenlijk best tof.
Net helemaal gezien. Prima serie. Kingpin is fukking eng zoals altijd, maar qua verhaal is het meh.
En het gevecht op het einde valt, zoals bij elke laatste aflevering, tegen. Je verwacht een gevecht als in de eerste aflevering, maar je krijgt⦠dat
Hier wel Marvel moeheid. Ik heb ook nog de what of seizoen 2 op mijn watchlist staan. Maar na 1 aflevering was ik nog niet superenthousiast.