MastercheFF

Oeh lekker thanks!

Ik heb net die van vogue gekocht en ben er heel blij mee! Ik heb de goedkoopste versie gekocht.

1 like

Heeft er iemand een goede tip voor een hapjespan? Ik wil geen pfas pan meer, maar met RVS ben ik ook echt niet handig.
Heb Green Pan gehad, maar toch na een aantal maanden veel beschadigingen en aanbakken.
Heeft iemand ervaring met Cook&Pan? Dat zie ik ook veel voorbij komen, maar andere tips zijn ook zeer welkom.

Wat zijn jullie favoriete koek- en speculaaskruiden? Ik had altijd die van Verstegen, maar die kan ik bij geen één AH hier meer vinden de laatste tijd en nu heb ik eentje van Silvo gekocht bij de Plus en die smaakt naar niks? Echt heel in de verte proef ik wat. Er zit ook geen citroenschil of sinaasappelschil in zie ik nu, dat maakt het denk ik muffig.

Zelf maken!

1 like

Haha ja daar dacht ik ook al aan. Heb jij een goed recept?

Le souk haal ik het altijd!

2 likes

Oh goeie! Die ga ik proberen.

Ik heb net eentje van Euroma/Jonnie Boer gekocht. Zag net toevallig dat die kruiden in de bonus waren. Het ruikt en smaakt lekker! En dan wil ik later eens naar Le Souk en zelf maken lijkt me ook leuk.

2 likes

Ik wilde laatst weer cannelloni maken. Ik had van die rollen van de cecco. Maar het ik vond die cannelloni rollen helemaal niet meer lekker? Misschien heb ik iets verkeerd gedaan. Met welk merk maken jullie het? Of maak je ze zelf?

Ik gebruik die van de cecco ook. Heb er niks raars aan geproefd.
T is wel een tijdje (half jaar oid) geleden dat ik ze gemaakt heb, dus of er in de tussentijd iets is veranderd in de receptuur weet ik niet.
Wat vond je er niet lekker aan?

De textuur vooral, misschien ligt het ook aan die specifieke zak. Het was taai en echt nee, en ik heb het lang genoeg in de oven gedaan. Hetzelfde heb ik met de cecco met rigatoni pasta een tijdje geleden gehad. Zal dus wel pech zijn want over het algemeen vind ik de cecco juist goed.

Er is niet echt een officieel statement ofzo gekomen, maar heb op social media ed wel vaker gelezen dat de cecco niet meer echt gezien wordt als premium pasta omdat er iets in de receptuur lijkt veranderd. Nog steeds goede maar niet meer allerbeste.

Rummo en die ene met D&G motief schijnt nog wel echt top te zijn voor supermarktpasta.

3 likes

Ja en la Molisana ook een goede

3 likes