Wil voor het eerst een keer lasagne in de middag maken om vervolgens pas in de avond te eten.
Kan hem dan denk ik het beste ook pas in de avond afbakken toch? Maar als hij normaal 25/30 minuten in de oven moet, hoe lang moet dat dan ongeveer als hij dus al is afgekoelt ondertussen.
Heeft iemand een idee?
Ja, kan prima. Gewoon 5-10 minuten extra, komt niet zo nauw.
Thanks, ga ik dat uitproberen.
Iemand ervaring of deze pannen oke en fijn zijn?
Mijn huidige pannen heb ik al een tijd en een aantal zijn bekrast, niet zo gezond volgens mij.
Ik zou overstappen naar inox pannen. Ik ben niet zo tevreden van berlinger haus, heb daar op zalando lounge een messenset gekocht voor erbij en die snijden veel slechter dan mijn andere messen.
Even googlen en je komt slechte reviews tegen. Op Amazon bijvoorbeeld dat ze naar een half jaar al lelijk zijn. Eens met @Daelyss om voor RVS te gaan. Kijk eens naar de BK Conical + set. Heb ik ooit gekocht in het, jawel, V&D Prijzencircus. Doen het nog steeds geweldig. De RVS deksels zijn ook perfect.
Mijn broertje had hier heel veel van gekocht via VakantieVeilingen toen hij net op zichzelf ging. Ook messen, kookpannen en apparatuur. Hij vond het meeste hele matige kwaliteit maar was destijds wel heel goedkoop dus was geen giga ramp. Maar zou niet dit bedrag uitgeven op basis van wat ik van hem hoorde.
Hebben jullie een favoriet tofu recept?
Hoe maak je de lekkerste sticky tofu? Deze om de tofu te marineren, kan dan bij allerhande gerechten zoals bij haar bv in een andijviestamppot, maar ook bij couscous etc
Oh ja deze was ik helemaal vergeten, vroeger weleens gemaakt! Nice
Wow dit was miss wel mijn eerste otto recept ooit! Throwback naar dat ik dacht dat dát veel werk was ![]()
Ik wil komende week graag iets Nederlands bakken om mee te nemen, maar ik heb echt even geen inspiratie. Heb niet zo’n zin in appeltaart en wil het vegan bakken, dus boterkoek lijkt me niet zo geschikt (betwijfel of dat lekker is met margarine haha). Heeft een van jullie nog inspiratie?
Ik heb hier toevallig een Nederlands vegan bakboek, waar gevulde koek en tompoucen in staan. Ik heb beide nog nooit gemaakt, maar ik kan ze wel even met je delen als je wil?
Oeh ja ik ben wel benieuwd naar die gevulde koek!
Tompoezen durf ik niet aan omdat ik er nog mee met OV moet reizen haha ik ben bang dat dat echt een bende wordt
Ahhh lief dat ik genoemd word, alleen ik heb niet zoveel ervaring met vegan bakken.
Ik ben ook wel benieuwd naar algemene inspiratie! Ga ik zelf wel veganizen haha
Arretjecake (kan met vegan chocola en kokosvet ipv boter), Fryske dumkes, Arnhemse meisjes, vlaai, roze koeken, vegan worstenbroodjes, kletskoppen, speculaasjes, poffert… Die schieten me zo te binnen.
ik heb je een dm gestuurd !