MastercheFF

Ik heb het 4200 model, hij is echt top en super sterk maar schoonmaken is inderdaad erg irritant door alle onderdelen. Denk dat dit met alle grotere foodprocessors is, maar hierdoor gebruik ik ook vaker mijn kleinere die makkelijker schoon te maken is.

Het deeg kneed hij bv beter dan mijn kitchenaid artisan. En alles is binnen secondes gesneden. Dat maakt het denk ik ook vervelend, hij heeft binnen 10 sec alles gesneden en ik ben 5 min bezig met afwassen. Eigenlijk valt het wel mee als ik dit typ. Het heeft ook veel plek nodig om te drogen haha, misschien voedt dit mijn irritatie ook wel.

1 like

Ik dacht oh ik heb ook echt een topper, even kijken welk merk het ook alweer is… is het ook een magimix :joy: heb 'm echt al 7 jaar en kreeg toen gratis dat kleine bakje erbij. Zou het zo weer eraan uitgeven!

1 like

Wil voor het eerst een keer lasagne in de middag maken om vervolgens pas in de avond te eten.
Kan hem dan denk ik het beste ook pas in de avond afbakken toch? Maar als hij normaal 25/30 minuten in de oven moet, hoe lang moet dat dan ongeveer als hij dus al is afgekoelt ondertussen.
Heeft iemand een idee?

Ja, kan prima. Gewoon 5-10 minuten extra, komt niet zo nauw.

2 likes

Thanks, ga ik dat uitproberen.