Als ze gewoon zo een kaas hebben om te snijden kan dat vast (al blijft het wel lang goed dus je kan ook een groter stuk nemen). Ik heb een keer 50 gram gehakt gekocht bij de slager , kreeg het mee in een boterhamzakje. Was trouwens volgens mij even duur als een normale bak in de supermarkt maar goed hahaha.
Kan je vleeswaren eigenlijk invriezen? We gaan het voor de tht datum niet meer op krijgen. Google zegt dat het kan maar wat doen jullie/wat zijn jullie ervaringen🙈
Mijn moeder doet dit wel, en het schijnt goed te gaan volgens mij doet ze dit wel gelijk na kopen trouwens. Weet niet of het een goed idee is als je het al een paar dagen in de koelkast hebt liggen
Kan prima, @marley. Als je het een paar dagen later gekocht had en dan direct na aankoop in de vriezer had gelegd, zou dat niet anders zijn dan dat het een paar dagen in je eigen koelkast gelegen heeft, toch?
Ja dat kan zeker! Mijn man maakt altijd pakketjes met belegde boterhammen voor zijn
lunch, vaak kipfilet en kaas, en die schuift hij zo in de vriezer. Gaat helemaal goed verder.
Wat slim!
Over een paar weken vier ik m’n verjaardag. We gaan naar een feestje en dat start al om 20:00 dus de meeste komen direct vanuit hun werk naar mij en eten mee. Iemand tips voor een makkelijke maaltijd voor ongeveer 15 personen?
Soep, brood met meuk, salade die je vooraf kan maken
(En rest van de avond neem ik aan dat je ook hapjes serveert, taart hebt etc)
als je iets feestelijker wilt dan voorgenoemd misschien zoiets als een tacobar?
hoef je in principe ook niks op te warmen (kan wel) en eigenlijk kan je alles van tevoren al maken
Lasagne? Kun je van tevoren maken en dan alleen nog in de oven te schuiven. Salade erbij en tadaa
Ik heb wel nog een heel goed recept voor soep trouwens
Met smeerkaas?
Jaaaa
Springrolls, een beetje het idee van de taco bar hierboven.
Je koopt rijstvelden, snijdt wat avocado, wortels, komkommer, rode kool en andere kleine lekkere dingen + dipjes.
Ik heb meestal genoeg aan 3 springrolls als avondeten.
3 springrolls :o Vind dat echt weinig zeker als ze nog naar een feest gaan, geen goede bodem
Ik zou voor een pan curry en een pan soep ofzo kiezen, met naan en broodjes enz. Stevige bodem haha maar vinden de meesten ook lekker denk ik en kan gemakkelijk vega.
Love deze autocorrect. Bereidingstijd: 1 jaar.
Het zijn grote vellen, die ik zelf o.a. met mie, zoete aardappelen en heel veel groente vul.
Maar 4-5 of meer kan altijd natuurlijk .
Het makkelijke hieraan is dat mensen zelf hun eigen rolls maken naar eigen smaak en inzicht. Wat over blijf qua ingrediënten kan je voor een pokebowl oid gebruiken.
Hmm ik maak het met die dunne witte noodles en vooral met shrimps sla dungesneden groenten. Dan is het wat lichter dan aardappel. Maar zie het echt niet voor me, 15 man tegelijk dit laten doen, zie dan echt een kliederboel voor me met enorm veel bakjes en zooi. Wel leuk voor 8 man ofzo max.
Ik weet niet of iedereen zo blij word van een gevulde condoom