Ik heb nog een beetje gecondenseerde melk over. Wat zal ik er mee doen? Lekkere ijskoffie? Ik denk dat is sowieso een deel door de overnights oats doe.
Jaaa ijskoffie met gecondenseerde melk is echt heerlijk vind ik!
Of aanlengen met beetje water zodat het iets makkelijker te schenken is en dan bij pannenkoeken eten ofzo. Ook lekker. Maar zelf zou ik voor de ijskoffie gaan.
Gewoon zo over pannekoeken of wentelteefjes schenken kan ook gewoon, is vrij vloeibaar, zooo lekker
Mixen met een beetje yogurt en dan over fruit gooien.
Ik wil graag een tajine kopen, hebben jullie daar aanraders voor? Ik kook met gas. Keramiek is natuurlijk heel traditioneel maar wel kwetsbaarder dan gietijzer. Oh en het liefst een donkerblauwe, dat past in mijn keuken.
En wat vinden jullie van BK pannen? Lijken een dupe voor creuset.
Welke websites/blogs pakken jullie erbij als je op zoek gaat naar nieuwe recepten? Ik grijp vooral naar de website van Allerhande en naar blogs als ohmyfoodness, lekker en simpel, keukenliefde. Maar ben op zoek naar andere websites/blogs.
Chicks love food, eef kookt zo.
Ik vind dit echt een top site. Volgens mij zijn het recepten van een foodbox uit België. Ze zijn niet zo “plat” als de ah recepten, en ik vind er altijd wat verrassends op basis van 1 of 2 ingrediënten uit mijn koelkast. En heel lekker. Mijn favo recept:
Brendakookt, francescakookt en uitpaulineskeuken
Karolaskitchen
Easyculi, food by sann, leuke recepten en Hello fresh (staan ook gewoon recepten van online)
Bedankt allen!!
Ik pin de dingen die mij lekker lijken op websites/blogs op Pinterest haha vind dat ik op Pinterest steeds hetzelfde tegen kom.
Delicious is echt mijn favoriet! Vaak net iets specialer dan AH maar wel lekker makkelijk
Culy en kookmutsjes
Bbcgoodfood, recipetineats en de website van foodies magazine
Half Baked Harvest!
Klinkt een beetje als verkeerde hoeveelheid ingrediënten? Welk recept heb je gebruikt?
Ik heb gisteren hele lekkere gyoza op (bij de foodhall in Scheveningen) en die werd geserveerd met een zoet sausje en ik ben benieuwd of iemand een idee heeft wat voor sausje dat zou kunnen zijn? Het ziet eruit als sojasaus maar is iets dikker van structuur (wel egaal, dus zonder stukjes erin). Qua smaak heeft het ergens ook iers van sojasaus maar het is vooral dus zoetig. Ik ben heel slecht in ingrediënten herkennen dus meer kan ik er helaas niet over zeggen. Iemand een idee?