Oh goeie vraag leuk dat je meedenkt ook want ik doe het allemaal vooral met inspiratie uit de tweede hand en trial and error haha.
Maar ik heb de menu opties achterin het boek bekeken en de serveersugesties bij de recepten zelf en daar heb ik combinaties mee proberen te maken. Bij de Voorjaarskool bijv stond een tafelzuur als optie met dahl en chapati’s en zo ben ik het boek wat door gaan bladeren. De voorjaarskool heb ik zelf ook al vaker zo gegeten
Op de twee pagina’s met een foto waar de dahl staat, staan meerdere gerechten en daar heeft ze de ingemaakte knoflook erbij staan, niet heel diep over nagedacht eigenlijk.
Qua yoghurt dat is meer omdat ik het zelf wel leuk vind om te kiezen wat ik erbij wil eten verder niet echt eigenlijk. Vooral ook omdat het soms best pittig kan zijn en niet iedereen dat even lekker vindt. Of is een koriander of tomaten chutney dan beter?
Ik eet wel vlees maar wilde dit keer vegetarisch. Aubergine curry is wel een goed idee, die is erg lekker.
Misschien een suffe vraag hoor maar kan je chapati’s eventueel nog oppiepen in de oven of is het vooral een kwestie van goed warm houden? Dat laatste doe ik nu altijd en gaat prima maar anders zou ik ze nog eerder klaar kunnen maken en dat komt met de planning wel goed uit.