Oh ja afdekken zou ik ook doen denk ik!
Lasagne met rode saus: water of rode wijn toevoegen.
Lasagne met witte saus: kookroom (ideaal) of melk toevoegen.
Oké check ik had nog kookroom dus heb dat rondom gegoten en het in 4en gesneden en ook over die ‘groeven’ gegoten. Nu afgedekt met aluminumfolie en weer in de oven
op hoop van zege
Yesssss it worked thanks voor t snelle meedenken ladies!
Deze badboy is net in m’n keuken geïnstalleerd:
En ik wil natuurlijk iets lekkers koken vanavond maar eigenlijk ben ik ook nog grieperig en helemaal kapot dus hoewel ik zin heb om iets te koken heb ik eigenlijk ook helemaal geen zin en nul inspiratie

Een lekkere groenten-quiche misschien?
Prachtig fornuis zeg! Veel plezier ermee.
Soep! (Franse uiensoep, kun je ook de oven gebruiken)
Of een simpele ovenschotel.
Beide misschien alledaags, maar met wat lekkere ingredienten wel makkelijk, lekker en fijn als je beetje ziek bent.
Prachtige oven trouwens, ga je veel plezier van hebben!
Deze heb ik ook! Ik was ook zo gemotiveerd om veel te koken toen ik hem net had, maar wilde tegelijk ook simpel en iets uit de oven, dus toen heb ik heel veel gerechten van Rukmini Iyer gemaakt, o.a. de groene bakplaat en de snelle bakplaat. In dat laatste boek staan allemaal ovenrecepten die in 30 min klaar zijn.
Iets wat geen avondeten is maar wel heerlijk simpel uit de oven zijn dutch babys
Thanks @roeptoeter en @Mette12! Gisteren heb ik uiteindelijk tomaten, paprika, ui en knoflook in de oven geroosterd en daar soep van gemaakt, en aardappels uit de oven en een salade gemaakt. Was heel lekker, makkelijk en goed gelukt! Heel fijn apparaat ook, super blij mee
Ik ben totaal geen masterchef haha, maar ik vond mijn lasagne de vorige keer zo smaakloos. Wil hem nu vanavond maken en morgen eten, maar moet ik hem dan vanavond al in de oven zetten of morgen? Qua tijd maakt het niet uit, gaat me puur om de smaak
Zou hem morgen pas afbakken, maar als je een goed recept hebt maakt dat voor de smaak niet uit
Ik vind ik zelf het lekkers als het vers afgebakken is, dan heb je in ieder geval njet dat de lasagnebladen droog worden of te nat door de magnetron bij het herverwarmen
Misschien wat meer kruiding in de saus? Ik gebruik zelf meestal veeel meer dan wat in een recept staat. Of als je bovenop geraspte kaas/mozzarella gebruikt, een ander merk proberen? Ik zou 'm overigens ook morgen afbakken!
Weet iemand of je zijden tofu kunt invriezen zonder de zachte structuur te verliezen?
Heb ik nu gedaan! Laat de saus een nacht staan en dan morgen maken, ben benieuwd
Waar kopen jullie griesmeel/durum tarwe aan een normale prijs/kg?
Vroeger kocht ik de 5kg zak van Soubry, maar die is hier uit de handel.
Bij de Turkse supermarkt.
Iemand aanraders voor een lekker ontbijtje? Ik ga zo naar de appie. Ben wel zwanger
Pancakes met aardbeien
Haha had je verwacht dat mensen anders allemaal rauwe vis zouden aanraden?