Ik vind hoisinsaus heel lekker
Laats bij de AH gevonden, al had ik er wat extra sojasaus en rijstazijn bij omdat ik het wat te zoet vond
Citroen/limoensap door hoisin is ook lekker.
ja sorry dit ken je vast - ponzu? kan ik echt drinken zo lekker
Ik heb nu al een paar keer zakjes gebruikt van het merk Lobo en vond ik heel lekker. Een super chille groene thaise curry en een zakje met wonton soep. Dus ik verwacht dat die andere varianten ook lekker zijn.
Ik heb zo’n pot met een zakje er in daarvan vind ik de meeste wel chill weer t merk zo niet moet ik straks ff kijken.
Wat zijn jullie favoriete recepten met ansjovisfilets? Ik heb per ongeluk een potje gekocht en had daar maar de helft van nodig. Ik zoek iets wat makkelijk te maken is en een hoofdgerecht. Ik maak vaak puttenesca en ansjovisboter
Ik weet niet of dit algemene kennis is, maar ik heb net edamame bonen onder de grill van de oven gemaakt en dat is echt zoveel lekkerder dan uit de magnetron. De smaak is dan veel nootachtiger, beetje richting gepofte kastanje.
Pissaladiere, caesar salade of pasta met broccoli, ansjovis, pecorino en citroen
Genie
Edit: hoe lang?
Ik heb ze 10-15 min onder de hoogste stand van mijn grill gedaan. Ze zijn klaar als ze licht geschroeid zijn, beetje bruinig, niet zwart. Wel belangrijk om 1 laag te doen en de boontjes niet op elkaar te gooien.
Mijn za’atar is bijna op en die bestel ik eigenlijk altijd bij Pit & Pit. Maar nu dacht ik: wie heeft er nog aanraders voor lekkere za’atar ergens anders wellicht?
Ik ben al jarenlang fan van überhaupt de webshop van pit&pit haha, maar wie weet heeft iemand een nog betere tip
Ik ga vandaag koken voor een oudere vrouw via Thuisgekookt, maar ze zei al dat ze vaak last van haar maag had dus niet te pittig wilde eten en geen knoflook. Alleen nu heb ik bedacht hutspot te eten en daar zit natuurlijk ui in. Ik stoof het wel altijd heel lang, een uur ofzo, dus het is niet als rauwe ui of kort gekookte ui, maar kan je daar alsnog last van krijgen?
Ik doe het sowieso in een apart bakje zodat ze het zelf kan mengen als ze het wil, maar ik heb geen idee of ik kan zeggen dat ze het kan proberen omdat het lang gestoofd is of niet, of dat dat niet uitmaakt.
Vraag haar gewoon of ze wel hutspot kan eten/of het apart in een bakje moet?
Ik kan haar niet bereiken en het moet vroeg klaar zijn.
Maar ik doe het sowieso apart, alleen de meeste mensen koken de ui met de wortel en dat lijkt me weer anders dan lang stoven, daarom vraag ik hier ook of het anders is als het lang gestoofd is dan kort gekookt, want dan kan ik dat erbij zeggen.
Ik heb pds en kan geen rauwe of kort gebakken ui eten, bij mij maakt het zeker uit als het lang gestoofd is. Ik zou het dan prima kunnen eten
Goed om te weten, ik zal dat erbij zeggen, dan kan ze zelf bepalen of ze er veel of weinig of niks bij doet! Want het is wel veel lekkerder met maar bedacht me dit pas nadat ik het al gekocht had.
hebben jullie nog zout aanraders? heb een bescheiden zoutcollectie en vindt het leuk om speciale soorten te hebben
jaaa maldon ken ik natuurlijk! dat kan ik zelfs los snacken benieuwd naar die kala namak, ik ga op zoek