Ik heb die bovenste ook, vind hem ook heel fijn en gebruik hem ook voor parmezaanse kaas - werkt gewoon goed vind ik!
Ik doe alles met de bovenste!
Sowieso de bovenste! Ik vind de onderste helaas veel sneller bot worden.
Ik heb de onderste met rvs handvat nu een maand of 8 en love it voor zowel Parmezaanse kaas als citroenrasp gember etc. Heb helemaal niet de ervaring dat het bot wordt (was deze af met de hand).
Thnx allen! Ik heb de bovenste besteld, mocht het echt een hit zijn is mijn vriend bijna jarig dus dan kan hij als kookliefhebber vast nog wel zo’n fijne rasp in een ander formaat gebruiken
Ik heb die bovenste maar zou juist liever die andere hebben omdat het product zo achter die vouwen blijft haken.
Ik moet later deze week hapjes meenemen naar een borrel (iedereen neemt wat mee) en ik heb eigenlijk helemaal geen tijd. Het moet vega zijn, makkelijk te vervoeren, makkelijk te delen en liefst minimaal een dag van te voren voor te bereiden (later nog iets afmaken kan wel, als het snel is). En dus vooral niet tijdrovend want ik moet mijn battles picken
Ik kom echt nergens op?? Heeft iemand een goed en vooral pragmatisch idee?
Zelfgemaakte eiersalade en dan losse toastjes erbij ofzo?
Bladerdeeghapjes?
@Tamara iets van een zelfgemaakte salade met toastjes is idd een goed idee! Ik ben geen eiersalade meid maar iets in die hoek misschien ja
@Druppels dacht ik ook aan idd maar dat vind ik toch wat veel last minute werk (ik zou dat niet een of twee dagen van tevoren al in elkaar vouwen iig)
Mijn favoriete snelle dip is de zwarte bonen “humus” van BOSH, met lekker veel limoen erin. Stuk minder werk dan gewone humus of baba ganoush ofzo en ik denk met een zak tortillaxhips er naast zeer geschikt voor zo’n soort borrel
Wraps misschien? De vulling van tevoren bereiden, iets met roomkaas erin is lekker lang houdbaar. Avond voorafgaand oprollen, snijden en eventueel prikkertjes erin en volgende dag meenemen.
Ik vind het echt lief dat jullie meedenken (dank!!!) maar helaas vind ik dit ‘s werelds meest troosteloze snack
Maar het idee vulling/salade en dan met crackers of tortilla’s is idd super handig! Ook @Chuckie Ik zat echt te ingewikkeld te denken aan individuele hapjes. Ik maak weleens een ricotta dip die hier denk ik heel geschikt voor is en die is de volgende dag nog lekkerder!!
Dat is het ook . Bij onze familiebijeenkomsten is er altijd wel iemand die het een goed idee vindt om dit te maken/serveren. Dacht eigenlijk dat het aan mij ligt dat ik het zo smakeloos vind.
Heb je een recept? Ik ben volgende week aan de beurt voor iets soortgelijks
@Peterselie waarom tip je het dan
Kuku (bv die van Sabrina ghayour met aubergine) of frittata misschien?
Ah heeft nu met de feestdagen lege soesjes. Die zou je kunnen vullen met iets hartigs, een kaasvullig bijvoorbeeld.
Quiche met kant en klaar quichedeeg en dan in kleine puntjes snijden.
Anders idd toast met lekkere dips.
Ook lekker met doperwten en dan een deel van de ricotta vervangen door geitenkaas
En gewoon olijven en een dip (+ turks brood / toastjes) van de delicatessenwinkel? Of ‘moet’ het zelfgemaakt zijn?