Mededeling: Troll accounts

Maar dat risico neem je toch als je gaat trollen.
Je kan niet bijvoorbeeld iemand slaan en dan achteraf raar opkijken als mensen boos op jou zijn.

Ik vind ook niet dat er nu respectloos naar hun gedaan word in de zin van hun uitschelden of iets. Mensen vinden het trollen gewoon niet leuk.

8 likes

Dankjewel. Ik kan toch niet de enige bij wie dit langs is gegaan?

7 likes

Same haha, ik lees dit echt met grote verbazing.

4 likes

Hoeveel respect hebben zijzelf dan? Ik heb net ff de Posts van Mulier teruggelezen en 1/3 gaat over daten, mislukte dates en oudere mannen terwijl haar 1e account een vriend had, dus dat is gewoon allemaal totale bullshit. Dat vind ik toch wel ver gaan, allerlei denkbeeldige shit posten. Lee heb ik niks van meegekregen, dus an dat account weet ik het niet.

15 likes

Ik snap wel dat mensen trollen niet leuk vinden, maar zoals eerder gezegd zijn er niet echt rellen door die nieuwe accounts geweest. Echt kwaad is er dus niet gedaan, hooguit wat voor de gek gehouden. Maar zoals iemand anders hier eerder al zei: achter iedereen hier kan een vent van 50 zitten. Nu wéét je alleen dat je voor de gek gehouden bent, dat is het enige verschil.

Als iemand een ander vermoord en de dader opgepakt wordt, wordt diegene toch ook niet met voor- én achternaam in het nieuws genoemd? Dat is je recht op privacy. Dat geldt hier dan toch ook? Zeker als het hier ‘maar’ gaat om voor de gek gehouden worden over futiliteiten.

Zijn kae en lola hun echte namen ja.

12 likes

Maar ik zeg toch niet dat zij respect naar mensen hier hadden? Ik geef alleen aan dat het forum dus niet met respect handelt, wat wel door de mod hierboven zo genoemd werd.

@Zemraluani zie hierboven

Maar hallo naam en toenaam. Dit is een forumnaam die genoemd wordt. Niet echt te vergelijken met recht op privacy voor een verdachte van moord dacht ik zo.

35 likes

Daar doe ik wegens hun privacy geen uitspraken over.

Jij weet toch niet of/dat deze namen hun echte namen zijn?

En niemand kan even als dit toch al geplaatst word ons even een korte samenvatting geven?

Ik begrijp er vrij weinig van hoe mensen dit allemaal aan elkaar kunnen koppelen en dan heb ik het niet over de mods. Met een IP begrijp ik dat.

Dan maakt het toch ook niet uit ? Alsof ik nu elke Lola, Lee, Mullier en Kae in mijn leven met scheve ogen aankijk. (zijn er ook precies nul)

10 likes

Ik denk dat mensen hier het idee achter mijn posts niet snappen. Natuurlijk is het niet leuk als mensen andere mensen blijken te zijn dan hoe ze zich voordeden. Dat is ook gewoon zo. Maar het gaat mij hier om privacy van mensen die geschonden wordt, omdat ik privacy op een forum juist heel belangrijk vind. Ik denk dat iedereen het daar wel mee eens is.

1 like

Als jij binnenkort iemand tegenkomt met de naam Kae of Lola én hun foto’s hier eerder op het forum hebt gezien, is 1+1 2 toch? Ik zou iemand dan wel herkennen.

1 like

Maar ze zijn aangesproken door de moderators he. En dat namen ze niet serieus.
Overigens als er nu niks was gezegd was er een rel geweest dat de mods geheimzinnig zijn en niks delen. En nu ze het wel delen is het weer niet goed want hun “privacy” bekent gemaakt. ( ik zie niet zo goed waar maar zal wel aan mij liggen)

15 likes

Ohja maar ik heb hun foto’s niet gezien.

Ja dan is het anders, dat snap ik wel. Maar er best een aantal mensen die die foto’s wel gezien hebben.

Ik vind dit echt erg

1 like

Maar zij zijn daar toch zelf verantwoordelijk voor? Zij kozen er zelf voor foto’s te delen en te trollen. Dan mag toch bekend gemaakt worden dat dit niet oprecht was?

4 likes

Maar dit is toch enigzins wat gebeurd is.
Behalve dat er nog afscheid is genonen, dat zou ik persoonlijk niet doen in zon geval.

Maar bij het terugkomen werd er gelijk vanuit alle kanten geroepen dat is zeker die en die.
Ik zag daar niet echt op ingegrepen worden.

En van daaruit kan ik me ook inbeelden dat je dan waarheden gaat verdraaien om toch anoniem te blijven

4 likes