Was heel fijn! Ik woonde toen antikraak en later kraak, dus het was er gewoon niet, maar ik heb het ook helemaal niet gemist. Ik woonde met vrienden, dus er was ook altijd wel iemand om mee te praten en verder veel lezen en muziek maken en naar buiten en zo.
Essays schrijven en dingen regelen deed ik op de universiteit/in de bibliotheek en social media werd toen meer en meer maar dat heb ik in eerste instantie dus allemaal niet meegekregen. Ik heb nog heel lang lange mails gestuurd naar vrienden die verder weg woonden en 1x in de week of zo las/beantwoordde ik die dan. We hadden een cd-speler en een platenspeler voor muziek dus ik luisterde nog mijn oude cd’s en ik woonde toen net voor het eerst in een grote stad dus ik verdwaalde heel vaak en moest steeds op die tramkaartjes en zo kijken.
Mijn mentale gezondheid was om andere redenen niet super fantastisch toen, maar ik denk wel dat het niet hebben van internet heel erg hielp om in de werkelijke wereld te blijven zegmaar en ik voelde me veel creatiever.