ja! het gaat nog niet megahard met lezen maar heb iig chlorine uit en vorig jaar ook wat gelezen dus zal die boeken ns posten.
oh ja is wel leuk om eens uit te proberen, misschien voor de winter! ik mag van mezelf nu nog geen textielgerelateerde (nieuwe) hobby tot ik de enorme hoeveelheid aan kleding, schoenen, tassen die ik wil vermaken of verven (of verkopen) eens heb aangepakt.
@Karga oh wat lekker en bijzonder in je studententijd! hoe was dat? en wat merkte je qua verschil in leven/tijdsbesteding/misschien zelfs mentaal welzijn met andere studenten? en woonde je met medestudenten in huis?
ja voor mij werkte dat voornemen om een uurtje dit of dat niet eens. ook als ik hem uitzette niet. compulsief steeds dat ding oppakken of weer aanzetten want nu moet ik echt dat super belangrijke onzinding googelen of even muziek opzetten en vervolgens weer helemaal in dat ding gezogen worden.
en inderdaad ‘s avonds. ben er nu vannacht weer gaan slapen en vanochtend er mee opgestaan… voelt meteen alsof er een klein telefoonmagneetje in mn brein groter is geworden dat de hele tijd allemaal signalen door mn systeem straalt om echt even op het forum of vinted of in mn mail en gisteravond een half uur instagram te kijken die alles overstemmen.
@Keroppi ja kan nog steeds dus
uitzonderingen daargelaten natuurlijk. ik tap wel op straat wifi op de hoek voor bv routebeschrijvingen als ik met ov moet en niet naar de sportschool wil lopen daarvoor. en dat blijkt nu uiteindelijk het belangrijkste plus mail checken mbt administratieve zaken maar ja al het andere is eigenlijk echt randzaak.