Ik bloed 4 dagen waarvan de middelste 2 heftig en de buitenste 2 minder
Oh dan heb je wel een soort aankondiging!
Jaa ben er ook wel redelijk tevreden over. Alleen wist ik eerst precies op welke dag het ging gebeuren omdat m’n cyclus zo regelmatig was, maar de laatste 2 maanden is het steeds 1/2 dagen te vroeg… dus dat is soms wel irritant
Oh no is dit overal zo? Ik kon de laatste keer bij mijn drogist geen naproxen meer kopen maar inderdaad wel Aleve
Naproxen kopen bij De Online Drogist: alle pijnstillers. Hier is het wel te bestellen? Dus schijnbaar mag het verkocht worden?
Heeft er iemand wel eens gebruikgemaakt van menstruatieondergoed? Is dat wat?
Nadat ik onlangs ben doorgelekt wil ik iets anders proberen dan tampons en zo’n cup durf ik niet.
Hoe vaak moet je dat ondergoed vervangen? Ik neem aan dat je dat dan niet de hele dag aan kan. Hoe doe je dat dan bijvoorbeeld tijdens een werkdag?
Nee wel wasbaar mvb maar geen ondergoed
Ah sorry verkeerd onthouden!!
Ik gebruik het en vind het top maar zonder cup zou ik niet durven/willen op dagen met veel bloedverlies. Ik gebruik het op de lichtere dagen en als back-up voor de cup!
Ik gebruik het juist voor 's nachts omdat ik het op gewoon maandverband (tampons hoef ik niet eens te proberen) niet redt de hele nacht. Heb die van Modi en dan voor de zwaarste menstruatie en dat werkt echt perfect. Lek 's nachts niet meer door. Het uitspoelen 's ochtends is niet mijn favoriete klusjes maar ook wel weer zo gedaan. Voor overdag zou ik het niet graag gebruiken, het voelt net iets minder ‘schoon’ dan maandverband of tampons maar voor mij wel een uitkomst. Zou wel een maat kleiner bestellen dan je normaal hebt, het valt wat ruim is mijn ervaring.
Ik vorige maand voor het eerst, ik heb die van modibodi.
Ben geen enkele keer doorgelekt en heb hetzelfde broekje iedere x zowel de dag als de nacht gedragen.
Bij die heavy flow voel je wel echt dat je een speciale onderbroek aan hebt maar dat is bij mij maar 1 dag. Die andere onderbroeken merkte ik helemaal niks bij! En dus ook niet doorgelekt.
Ja ik heb niet echt een goede reden waarom ik de cup niet durf te gebruiken.
Maar ik ben bijvoorbeeld bang dat wanneer ik de cup eruit haal dat al dat bloed dan alle kanten op vliegt (ik ben heel onhandig). Ik heb veel video’s gezien en dit schijnt echt mee te vallen dus het is echt een irreële angst waar ik van af moet.
Ik ben gewoon misselijk van de menstruatie(pijn).
Echt top dit, mijn fysieke/mentale staat was belabberd maar menstruatie erboven op is echt dubbele winst.
Zijn er toevallig meer mensen die een lage hartslag hebben tijdens hun menstruatie? Ik heb nu (dag 1) bijvoorbeeld een rusthartslag van 50 (normaal 58-60) en ik maak me geen zorgen of zo, maar vraag me wel af waar dat precies door komt.
Sinds gister lekker aan het PMS’en. Chagrijnig om niks. Kan huilen om kleine tegenslagen. Straks een feestje en ik heb er geen zin in. Ik wacht op een pakketje dus ik hoop dat het lekker laat komt zodat ik er nog niet heen hoef.
Gelukkig kan mijn vriend er goed mee omgaan en is hij erg lief en begripvol.
Heb je ook al eens teunisbloemolie geprobeerd? Bij mij werkt dat heel erg goed.
Merk dat ik echt heel erg last heb van psychische klachten in de stopweek (slik al sinds m’n 15e de pil). Maar echt zodra ik een pil vergeet of dus een stopweek heb, ben ik mega emotioneel en verdrietig. Ik zie hierboven al wat tips staan, dus ga ook wat vitaminen en dergelijke proberen, maar anders ga ik het wel eens met m’n huisarts bespreken. Weet ook niet of ik dit nou echt PMS kan noemen, omdat ik geen ‘echte’ menstruatie heb.
Ja, ik slik hem sowieso meestal door, dat helpt idd wel. Maar vergeet hem dus nog weleens. Ik zou wel kunnen stoppen, maar dat durf ik niet zo goed haha. Ben bang dat ik dan juist nog ergere klachten ga hebben.