Ik heb dit ook!
Mijn menstruatie kwam veel eerder dan verwacht, 2,5 week na verwijderen van mijn spiraaltje/overstap op de pil en ik heb geen naproxen in huis. Moet dit weekend werken en de apotheek denkt het recept misschien vandaag klaar te hebben en anders moet ik tot maandag wachten
geef me goede pijnstilling
Mijn menstruatie is vandaag ook veel te vroeg
Ik track al 3 jaar in flo en het was altijd heel regelmatig, maar nu wordt mân cyclus steeds korter
Feminax werkt ook fantastisch. Daar leef ik op tijdens de rode kut dagen.
Hoeveel dagen bloeden jullie tijdens je menstruatie?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- Meer dan 7
0 stemmers
Ik dus 3 dagen en dan op dag 4 nog 1 druppel, heb het gevoel dat het echt bizar kort is.
Mijn cyclus wordt nu al 3 maanden op rij een dag langer, zegt mân moeder ja dat is wel lastig want op jaarbasis heb je dan ook minder eisprongen.
Heb haar er maar even op gewezen dat ik er echt geen invloed op heb
3 dagen bloed en wel 10 dagen totaal inclusief spotting.
Ja, maar mijn apotheek had die uit de handverkoop gedaan dus ik zorgde gewoon voor recepten. Dacht dat dit nieuw landelijk beleid was maar blijkbaar kan je nog steeds naproxen kopen en inmiddels ook bij die apotheek. Dus dat heb ik uiteindelijk gedaan
Ik word nog steeds wel boos dat ze dus gewone naproxen âAleve Feminaxâ zijn gaan noemen, dat wel OTC verkopen, omdat ze het marketen naar vrouwen en dan een dikke marge pakken spul is gewoon drie keer zo duur als een normaal pakje!
edit: boos zijn om suffe dingen gebeurt me wel vaker als ik ongesteld ben
Ik bloed 4 dagen waarvan de middelste 2 heftig en de buitenste 2 minder
Oh dan heb je wel een soort aankondiging!
Jaa ben er ook wel redelijk tevreden over. Alleen wist ik eerst precies op welke dag het ging gebeuren omdat mân cyclus zo regelmatig was, maar de laatste 2 maanden is het steeds 1/2 dagen te vroeg⊠dus dat is soms wel irritant
Oh no is dit overal zo? Ik kon de laatste keer bij mijn drogist geen naproxen meer kopen maar inderdaad wel Aleve
Naproxen kopen bij De Online Drogist: alle pijnstillers. Hier is het wel te bestellen? Dus schijnbaar mag het verkocht worden?
Heeft er iemand wel eens gebruikgemaakt van menstruatieondergoed? Is dat wat?
Nadat ik onlangs ben doorgelekt wil ik iets anders proberen dan tampons en zoân cup durf ik niet.
Hoe vaak moet je dat ondergoed vervangen? Ik neem aan dat je dat dan niet de hele dag aan kan. Hoe doe je dat dan bijvoorbeeld tijdens een werkdag?
Nee wel wasbaar mvb maar geen ondergoed
Ah sorry verkeerd onthouden!!
Ik gebruik het en vind het top maar zonder cup zou ik niet durven/willen op dagen met veel bloedverlies. Ik gebruik het op de lichtere dagen en als back-up voor de cup!
Ik gebruik het juist voor 's nachts omdat ik het op gewoon maandverband (tampons hoef ik niet eens te proberen) niet redt de hele nacht. Heb die van Modi en dan voor de zwaarste menstruatie en dat werkt echt perfect. Lek 's nachts niet meer door. Het uitspoelen 's ochtends is niet mijn favoriete klusjes maar ook wel weer zo gedaan. Voor overdag zou ik het niet graag gebruiken, het voelt net iets minder âschoonâ dan maandverband of tampons maar voor mij wel een uitkomst. Zou wel een maat kleiner bestellen dan je normaal hebt, het valt wat ruim is mijn ervaring.
Ik vorige maand voor het eerst, ik heb die van modibodi.
Ben geen enkele keer doorgelekt en heb hetzelfde broekje iedere x zowel de dag als de nacht gedragen.
Bij die heavy flow voel je wel echt dat je een speciale onderbroek aan hebt maar dat is bij mij maar 1 dag. Die andere onderbroeken merkte ik helemaal niks bij! En dus ook niet doorgelekt.