Menstruatie ondergoed wat een uitvinding zeg. Stuk minder ongemak ervaar ik nu. Tampons gaan bij mij op den duur altijd irriteren, cup krijg ik er met bijna geen mogelijkheid in en maandverband en inlegkruisjes vind ik vreselijk. Echt blij dat ik uiteindelijk heb geïnvesteerd in menstruatie ondergoed.
Heb broekjes van verschillende merken afgelopen 3 menstruaties getest en vind ze allemaal prima werken tot nu toe. Over kwaliteit op lange termijn kan ik nog weinig zeggen. Dacht deel even mijn ervaringen tot nu toe. Ik zie hier regelmatig vragen over voorbij komen. Ik was zelf ook behoorlijk sceptisch voordat ik het ging proberen. Hoop zelf nog wat broekjes te kunnen scoren met korting tijdens black friday.
Lotties: comfy high waist broekjes zijn heerlijk voor de nacht. De high waist string draag ik vaak tijdens de laatst dag als ik nog een beetje bloedverlies.
Modibodi: Beste kwaliteit en pasvorm van de merken die ik tot nu toe heb getest. Plus heel veel modellen beschikbaar.
Bamboozy: heb het hipster model. Fijn om onder wat strakkere kleding te dragen. Neemt veel op en blijft lang droog. Pasvorm is goed maar de hipster van modibodi heeft wel een betere pasvorm maar neemt weer wat minder bloed op.
Snugs: heb de hugger. Prima broekje maar vind de highwaist comfy van Lotties nog fijner zitten voor de nacht.