Ik heb dit gekregen na mijn zwangerschap, vroeger voelde ik mijn ovulatie nauwelijks. Extra lullig want nu heb ik dus 2 momenten in de maand pijn in mijn bekken, buik en rug.
Bij mij werken pijnstillers redelijk, en het warm houden met een kruik of warmtekussentje.
Hier hetzelfde,sinds ik kinderen heb weet ik helaas precies wanneer ik ovuleer.
Volledig herkenbaar! Heb nog geen oplossingen of ondersteunende dingen ontdekt. Echt heel frustrerend. Overigens geen kinderen etc dus hoe het zo verandert is me volstrekt onduidelijk. Zo zuur want voor mijn menstruatie is het ook al ellende.
Ik voel me echt weer zo slecht. Veel buikpijn maar ook mentaal. Ik ben boos, chagrijnig en kan soms ook opeens huilen. Ik heb nergens zin in maar ik ga mezelf toch maar even dwingen om naar buiten te gaan. Misschien naar de supermarkt om een zak chips te halen.
Gelukkig is het na de eerste 2/3 dagen wel minder maar elke keer voelt het zo rot om mentaal helemaal van slag te zijn.
Ongesteld terwijl ik zo hoopte dat het niet zou gebeuren, na miskraam. Alles en iedereen irriteert me hahaha jeetje, op werk ook gelijk een discussie met iemand, ik janken natuurlijk. Heb maar besloten dat ik vanmiddag thuis verder ga.
Ik heb normaal maar 1 dag pms en dan weet ik van oh morgen word ik ongesteld. Maar nu was het een hele week. En ik had de eerste dag ook zoveel pijn. Ik werd er misselijk van bah.
Ik moet wel zeggen dat ik menstruatie ondergoed echt de uitvinding van de eeuw vind.
Welk merk heb je en valt dat op maat?
En hoe zit dat met kleine stolsels, gaat dat er ook in of blijft dat erop liggen?
Ik twijfel of ik er ook aan wil beginnen.
Ik heb er een paar van de primark en die vind ik wel oke kwa bloedopvangings maar ze zitten niet zo lekker ( ik ben dik en ze rollen op. Ik draag graag hoge onderbroeken)
En ik heb hoge van lotties en die vind ik echt fijn.
Ik gebruikte ze alleen snachts eerst omday ik het een beetje spannend vond maar inmiddels draag ik ze ook overdag.
Ik heb geen last gehad van stolsels die er op blijven liggen of iets. Het enige "vervelende " is dat ze even moet uitspoelen als je ze gedragen hebt. Maar ja verder scheelt het op een gegeven moment qua kosten en is het beter voor t millieu.
Thanks, dan ga ik daar eens naar kijken. Zag ook veel adds voorbij komen van Snuggs, die zag er ook wel chill uit en hoog. Ben ook dik, zeker bij mijn buik, dus een hoger broekje is prettig.
Volgens mij waren meiden in t dames met een maatje meer topic wel fan van hun ondergoed.
Dan bedoel je Snag denk ik, van de pantyās? Die hebben enkel normaal ondergoed, wel heel fijn!
Ooh ja oeps lijkt op elkaar hhaa.
Heeft iemand ervaring met een tens-apparaat voor menstruatiepijn?
Ik zag deze via amazon en de reviews zijn best goed (qua sterren) maar er zijn geen nederlandse reviews haha
Menstruatie ondergoed wat een uitvinding zeg. Stuk minder ongemak ervaar ik nu. Tampons gaan bij mij op den duur altijd irriteren, cup krijg ik er met bijna geen mogelijkheid in en maandverband en inlegkruisjes vind ik vreselijk. Echt blij dat ik uiteindelijk heb geĆÆnvesteerd in menstruatie ondergoed.
Heb broekjes van verschillende merken afgelopen 3 menstruaties getest en vind ze allemaal prima werken tot nu toe. Over kwaliteit op lange termijn kan ik nog weinig zeggen. Dacht deel even mijn ervaringen tot nu toe. Ik zie hier regelmatig vragen over voorbij komen. Ik was zelf ook behoorlijk sceptisch voordat ik het ging proberen. Hoop zelf nog wat broekjes te kunnen scoren met korting tijdens black friday.
Lotties: comfy high waist broekjes zijn heerlijk voor de nacht. De high waist string draag ik vaak tijdens de laatst dag als ik nog een beetje bloedverlies.
Modibodi: Beste kwaliteit en pasvorm van de merken die ik tot nu toe heb getest. Plus heel veel modellen beschikbaar.
Bamboozy: heb het hipster model. Fijn om onder wat strakkere kleding te dragen. Neemt veel op en blijft lang droog. Pasvorm is goed maar de hipster van modibodi heeft wel een betere pasvorm maar neemt weer wat minder bloed op.
Snugs: heb de hugger. Prima broekje maar vind de highwaist comfy van Lotties nog fijner zitten voor de nacht.
Ik heb heel erg last PMS deze maand, afgelopen zondag wilde ik iedereen kapot maken en mān borsten zijn al een week mega gevoelig en mān boek voelt alsof het ieder moment kan beginnen maar het komt maar niet!!
Potverdorie, ik werd afgelopen vrijdag een heel klein beetje ongesteld, toen stopte het weer. Zondag hetzelfde, stopte ook weer in de middag. En nu is het weer begonnen, maar nu echt. En voel me zooo belabberd. Ik heb dit nog nooit gehad zo. Bah
Fijne update! Ik ga die van Modi ook eens proberen. Ik vind die rand van die high waist van Lotties zo snijden in mijn buik. Heb jij dat ook? Heb ook van hen een versie met kant: die vind ik veel fijner zitten.
Ik gebruik al een tijdje een natuurlijke deo en ruik echt zelden nog naar zweet! Dit had ik wel altijd na heftige inspanning bijvoorbeeld. Ik gebruik die van Loveli.
Dat is de hormoonwisseling, bij de een wat heviger dan de ander. Een natuurlijke deo van kokosolie, bakingsoda en een etherische olie kan dan helpen.
Ik krijg altijd zoān slechte huid in mān PMS week echt van die onderhuidse krengen die ik dagen vantevoren voel aankomen, rest van de maand is mān huid gewoon prima