Heeft iemand nog tips qua pijnstilling? Ik heb al 2-3 dagen mega pijn terwijl ik alleen wat āspottingā heb, en slik dan dus al paracetamol en naproxen (op advies van de HA). Die pijn is dus nog voelbaar ondanks pijnstilling maar is wel te doen. Maar wanneer de bloeding echt door zet wordt de pijn dus nog heviger en lig ik met vlagen echt te puffen van de pijn. Echt krampen in mijn buik/rug en uitstraling naar mijn bovenbenen waardoor ik me ook helemaal slap en wankel voel.
Nu werk ik in het onderwijs en heb ik dit schooljaar op magische wijze telkens die eerste terror dag in het weekend of een vakantie. Maar nu dus weer ineens doordeweeks en ik moet me dan dus gewoon echt ziek melden⦠bovendien functioneer ik de dagen daarvoor ook belabberd want ik heb dan gewoon ook pijn/ongemak en ben daardoor prikkelbaar en moe. Een lokaal vol pubers voor je neus hebben is dan echt geen feest.
Maar dit is echt geen doen en wil dus even weten of dat er iets mogelijk is qua sterkere pijnstillers op recept ofzo? Zodat ik gericht kan aangeven wat ik zou willen bij de HA. Ik merk namelijk dat de HA snel zegt dat hormonale anticonceptie de enige oplossing is maar vanwege PCOS en nu eindelijk een regelmatige cyclus wil ik dat echt nietā¦